Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Expedia επεκτείνει τις υπηρεσίες της και πέραν της διανομής – Συνεργασίες με Marriott και Red Lion Hotels
Ξενοδοχία

Η Expedia επεκτείνει τις υπηρεσίες της και πέραν της διανομής – Συνεργασίες με Marriott και Red Lion Hotels

Η Expedia συνεργάζεται με μερικά από τα πιο σημαντικά ξενοδοχειακά ονόματα, όπως η Marriott και η Red Lion Hotels, ώστε να προσφέρει υπηρεσίες επιπλέον των κρατήσεων, ιδιαίτερα μέσω των προγραμμάτων επιβραβεύσεων των ξενοδοχειακών αλυσίδων.

Για μήνες, μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες “έχτιζαν” την πελατειακή τους εμπιστοσύνη με το να προτείνουν στους πελάτες τους να κάνουν τις κρατήσεις τους άμεσα και όχι μέσω ΟΤΑs. Προκειμένου να προσαρμοστεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον της online διανομής, η Expedia εντείνει το “παιχνίδι” της συνεργαζόμενη με μερικά από τα πιο σημαντικά ξενοδοχειακά ονόματα, ώστε να προσφέρει υπηρεσίες επιπλέον των κρατήσεων.

“Προσπαθούμε να γίνουμε περισσότερο καινοτόμοι” εξηγεί η Melissa Maher, εξέχουσα αντιπρόεδρος Global Partner Group της Expedia. “Στοχεύουμε στο να βοηθήσουμε τους συνεργάτες μας να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους, και εμείς να είμαστε κάτι παραπάνω από ένα κανάλι διανομής. Έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε τρία παράγοντες-κλειδιά για να το πετύχουμε αυτό: Τεχνολογία, Μάρκετινγκ και Δεδομένα & Πληροφορίες”.

Τον περασμένο Αύγουστο, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα παρέχει στην Red Lion Hotels Corporation ενίσχυση στο πρόγραμμα επιβραβεύσεων της ξενοδοχειακής αλυσίδας. Οι πελάτες που επισκέπτονται την Expedia και ενδιαφέρονται για ένα ξενοδοχείο του Ομίλου Red Lion, με την κράτηση δωματίου εγγράφονται αυτομάτως στο πρόγραμμα επιβραβεύσεων “Hello” της Red Lion.

“Πολλοί από τους συνεργάτες μας βρίσκουν πολύ σημαντικό να ‘χτίζουν’ σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους. Πιστεύουμε ότι το να χρησιμοποιούν την Expedia ως μέσο για να βελτιώσουν τους στόχους τους για απόκτηση νέων πελατών, είναι πολύ βοηθητικό για αυτούς. Πρόκειται για μια επιθυμία που είχαν οι πελάτες μας και εμείς την υλοποιήσαμε”, είπε η Maher. “Στον πρώτο κιόλας μήνα, έγιναν τέσσερις φορές περισσότερες εγγραφές στο πρόγραμμα επιβραβεύσεων ‘Hello’ απ’ότι έγιναν τον προηγούμενο μήνα”.

Μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, η Expedia ανακοίνωσε μια ακόμη μεγάλη συνεργασία, αυτήν τη φορά με την Marriott International. “Το πακέτο business είναι πολύ σημαντικό για τη Marriott”, λέει η Maher. “Δουλεύουμε πάνω σε κάποιες στρατηγικές πρωτοβουλίες και συμφωνήσαμε ότι θα χρησιμοποιήσουμε τη δυναμική μας μηχανή αναζήτησης για να ενισχύσουμε την πλατφόρμα ‘Vacations by Marriott'”.

Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας της Expedia στην πλατφόρμα “Vacations by Marriott” που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Marriott στις ΗΠΑ, ο ξενοδοχειακός κολοσσός θα μπορεί να χρησιμοποιήσει τις συνεργασίες της Expedia με περισσότερες από 475 αεροπορικές εταιρείες, για να βελτιώσει στο έπακρο την εμπειρία των πελατών της. Επίσης η εταιρεία θα είναι σε θέση να επωφεληθεί από την φιλοσοφία “test-and-learn” της Expedia.

“Κάνουμε συνεχώς πολλές δοκιμές στην ιστοσελίδα μας, για να βελτιώσουμε την προσέλκυση πελατών και να βεβαιωθούμε πως αυτοί λαμβάνουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία και εξυπηρέτηση”, αναφέρει η Maher. “Ο εμπλουτισμός των προγραμμάτων διακοπών της Marriott αποτελεί συμφέρον για όλους”.

Όταν δεν πραγματοποιεί συνεργασίες με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες, η Expedia ψάχνει κι άλλους τρόπους για να είναι χρήσιμη στους ξενοδόχους. Τους τελευταίους μήνες έχει επεκτείνει το site “Meeting Market” που διαθέτει, το οποίο οργανώνει συνέδρια και incentives για σχεδόν 300 ξενοδοχεία, κυρίως στη Γερμανία. Μια ακόμη υπηρεσία είναι το “TravelAds”, ένα πρόγραμμα καταχωρήσεων, χρηματοδοτούμενο μέσω pay-per-click, που συνδέει άμεσα τον πελάτη με διάφορες ξενοδοχειακές αλυσίδες.

Με επιστροφή κέρδους της επένδυσης 11 προς 1 ROI, η Maher αναφέρει πως οι ξενοδόχοι βρίσκουν μεγάλη αξία σε ένα τέτοιο προϊόν. “Ανέκαθεν ακούγαμε τις επιθυμίες των πελατών μας. Αλλά τώρα, περισσότερο από ποτέ, χρησιμοποιούμε τη δύναμη της τεχνολογίας μας”, λέει.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024