Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΗ Ibis γιορτάζει 50 χρόνια καινοτομίας στη Φιλοξενία
Ξενοδοχεία

Η Ibis γιορτάζει 50 χρόνια καινοτομίας στη Φιλοξενία

ibis Lyon Villefranche sur Sâone - France1980
ibis Lyon Villefranche sur Sâone, Γαλλία, 1980 (φωτό αρχείου).

Το Ibis κλείνει 50 χρόνια ηγεσίας και καινοτομίας στον τομέα της οικονομικής φιλοξενίας, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του ως παγκόσμιος πρωτοπόρος.

Φέτος, το ibis, το γνωστό διεθνές οικονομικά προσιτό ξενοδοχειακό brand, γιορτάζει την 50ή επέτειό του. Το ibis ιδρύθηκε το 1974 με με τρεις βασικές υποσχέσεις: προσιτή τιμή, καινοτομία και ποιότητα. Εκδημοκρατίζοντας τα ταξίδια και τη φιλοξενία, ήταν το πρώτο ξενοδοχειακό brand στην Ευρώπη που έκανε προσιτή σε όλους μια υψηλής ποιότητας, άνετη διαμονή. Η ibis σήμερα είναι κορυφαίο παγκοσμίως economy ξενοδοχειακό brand, με περισσότερες από 2.500 τοποθεσίες σε 79 χώρες και στα τρία brands: ibis, ibis Styles και ibis budget. Συνεχίζοντας να ανοίγει νέους δρόμους με ένα pipeline με περισσότερα από 320 ξενοδοχεία, η ibis θα συνεχίσει να επεκτείνει την παρουσία της σε νέες αγορές το 2024 κι έπειτα, σηματοδοτώντας την 50η επέτειό της ανοίγοντας ένα νέο ξενοδοχείο στην 80η χώρα στην οποία έχει παρουσία μέχρι το τέλος του έτους, με το άνοιγμα του ibis Styles Reykjavik Muli στην Ισλανδία.

ibis budget Amsterdam Airport - Badhoevedorp - The Netherlands

ibis budget Amsterdam Airport – Badhoevedorp, Ολλανδία.

Σε αναγνώριση των 50 ετών ηγεσίας στην αγορά και φιλοξενίας για όλους, φέτος η ibis θα λανσάρει ένα νέο brand culture πρόγραμμα, μια παγκόσμια εκστρατεία πρεσβευτών εργαζομένων και μια νέα brand καμπάνια, ενισχύοντας τις ιδρυτικές αρχές του brand και υπενθυμίζοντας στον κόσμο ότι η ibis είναι ηγέτης της αγοράς και ένα love brand λόγω των ανθρώπων της.

Το ibis είναι πραγματικά ένα ισχυρό brand. Γνωστό σε όλο τον κόσμο, το ibis εκδημοκράτισε τα ταξίδια, κάνοντας εφικτές για όλους -ανεξαρτήτως προϋπολογισμού- τις ποιοτικές ταξιδιωτικές εμπειρίες”, δήλωσε η Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium Midscale & Economy brands, Accor. “Η 50ή επέτειος του ibis δεν είναι απλώς ένας εορτασμός, είναι η απόδειξη πέντε δεκαετιών ακλόνητης αφοσίωσης για να γίνει το ταξίδι εφικτό, προσφέροντας  προσεγμένη φιλοξενία σε όλους και την αδιαμφισβήτητη ηγετική θέση του brand  στο economy segment. Φέτος γιορτάζουμε περήφανα την επέτειό μας και τους ανθρώπους και τις κοινότητες που έμειναν μαζί μας και μεγάλωσαν μαζί μας. Για 50 χρόνια καλωσορίζουμε και αναπτύσσουμε τους ανθρώπους μας, δίνοντάς τους τις βάσεις για την αριστεία στη φιλοξενία, τροφοδοτώντας τις δεξιότητες και το πάθος τους. Τα brands ibis είναι η αφετηρία από την οποία οι άνθρωποι ξεκινούν την καριέρα τους και από όπου αρχίζουν να ταξιδεύουν. Οι άνθρωποι ξεκινούν και μένουν με το ibis. Αυτό ισχύει για 50 χρόνια και θα παραμείνει για τα επόμενα 50 γιατί γνωρίζουμε ότι το ibis είναι ένα σπάνιο στολίδι και οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά”. 

From the Archives - ibis Bordeaux Aéroport - France

ibis Bordeaux Aéroport, Γαλλία (φωτό αρχείου).

Το πρώτο economy ξενοδοχειακό brand της Ευρώπης, άνοιξε τις πύλες του για πρώτη φορά στο Μπορντό το 1974. Από τότε, η γρήγορη ανάπτυξη του brand στην Ευρώπη και στη συνέχεια παγκοσμίως, απέδειξε ότι τα ξενοδοχεία μπορούν να εξυπηρετούν τους επισκέπτες τους με τυποποιημένη ποιότητα, εξαιρετικό σχεδιασμό, συνέπεια και αξιοπιστία, σε προσιτή τιμή. Καλωσορίζοντας όλους τους ταξιδιώτες, η ibis πρωτοστάτησε στο να κάνει μια άνετη και ποιοτική διαμονή προσιτή σε όλους, ενισχύοντας αυτή την υπόσχεση με το λανσάρισμα του καινοτόμου Sweet Bed, το οποίο βρίσκουμε σήμερα σε όλα τα ibis παγκοσμίως. Το δίκτυο ibis αναπτύχθηκε με γρήγορους ρυθμούς ως πρωτοπόρος της τυποποίησης, φέρνοντας επανάσταση στα διεθνή ταξίδια διασφαλίζοντας ότι οι ταξιδιώτες θα μπορούσαν να απολαμβάνουν τη διαβεβαίωση της εξοικείωσης σε κάθε νέο προορισμό.

ibis budget Saint Nazaire Centre Gare - France

ibis budget Saint Nazaire Centre Gare, Γαλλία.

Το 2012, η Accor ίδρυσε την οικογένεια ibis, αποτελούμενη από τρια brands, το ibis, τo All Seasons (τώρα ibis Styles) και το Etap Hotel (τώρα ibis budget). Εκείνη την εποχή, η οικογένεια του brand ibis αντιπροσώπευε περισσότερα από 1.600 ξενοδοχεία παγκοσμίως. Έκτοτε, η Accor έχει προσθέσει επιπλέον 1.000 properties  παγκοσμίως και στα τρια brands, ανεβάζοντας το σύνολο σε περισσότερα από 2.500 ξενοδοχεία σε 79 χώρες, χάρη στη δύναμη του brand ibis.

Τα στοιχεία επισκεπτών της Accor* από πέντε βασικές αγορές – Γαλλία, Αυστραλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ – καταδεικνύουν τη δύναμη των αρχών της ibis, αποκαλύπτοντας ότι οι επισκέπτες επιλέγουν τα brand ibis για την αξία που αποκομίζουν στο έπακρο από τη διαμονή τους, την ευκολία, την καλή τοποθεσία των ξενοδοχείων με όλα τα απαραίτητα και την εμπειρία, που παρέχεται από το φιλικό προσωπικό** εξασφαλίζοντας μια απρόσκοπτη διαμονή.

Με γνώμονα τη δύναμη του brand ibis, τα τρια ξεχωριστά brands ibis, ibis Styles και ibis budget – προσφέρουν το καθένα διαφορετικό σχεδιασμό, προσωπικότητα και προσδοκίες, όλα ενοποιημένα κάτω από το πνεύμα της ibis που χαρακτηρίζεται από τον ανοιχτό χαρακτήρα και την υπόσχεση για προσιτές τιμές, ευκολία και άνεση:

  • Στο ibis κάθε επισκέπτης απολαμβάνει μια άνετη, ποιοτική διαμονή με γεμάτους ζωή και ενέργεια κοινόχρηστους χώρους, συχνά και με μουσική υπόκρουση για να συνδέσει τους ταξιδιώτες. Φρέσκιες, νέες ιδέες στο design βρίσκουν εφαρμογή στα ξενοδοχεία του brand σε όλο τον κόσμο,  ζωντανεύοντας το όραμα για προσιτό, άνετο και κοινωνικό design μέσω τριών καινοτόμων concepts: Plaza, Agora και Square.
  • Το ibis Styles προσφέρει δημιουργική ευέλικτη φιλοξενία, τροφοδοτούμενη από εξαιρετική άνεση και μοναδικό σχεδιασμό για να εμπνεύσει τους επισκέπτες να εκφράσουν τη δική τους δημιουργική προσωπικότητα. Το ibis Styles, το καθένα με το δικό του design, έχει 640+ τοποθεσίες και 640+ designs σε όλο τον κόσμο.
  • Το ibis budget είναι μια απλή προσφορά έξυπνης και άνετης διαμονής, προσηλωμένη στην αξιόπιστη οικονομική προσιτότητα.
ibis São Paulo Expo Barra Funda - Brazil

ibis São Paulo Expo Barra Funda, Βραζιλία.

Τα ibis, ibis Styles και ibis budget μαζί προσφέρουν άνετη διαμονή, ποιοτικό σχεδιασμό, φιλική εξυπηρέτηση και προσιτές ταξιδιωτικές εμπειρίες σε κεντρικές και αστικές τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο, με σχεδόν 1.700 ξενοδοχεία στην Ευρώπη, περισσότερα από 300 ξενοδοχεία στην Αμερική, περισσότερα από 330 στην Κίνα και πάνω από 250 σε όλη τη Μέση Ανατολή και την περιοχής της  Ασίας-Ειρηνικού.

“Η 50ή επέτειος έχει να κάνει με την ενίσχυση της θέσης μας ως ηγετικό brand στο economy segment και με το να αγκαλιάσουμε το μέλλον μας με ανανεωμένη ενέργεια και ενθουσιασμό”, προσθέτει η Lamouche. “Για 50 χρόνια η ibis λειτουργεί από καρδιάς. Οι άνθρωποι είναι ο παράγοντας που διαφοροποιεί το ibis, γιατί γνωρίζουμε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο το ταξίδι σας όταν καταβάλουμε τα μέγιστα για τη διαμονή σας.”

Οι επισκέπτες, οι συνεργάτες και οι ντόπιοι θα βιώσουν μια χρονιά με επετειακές εκδηλώσεις, εορτασμούς και εγκαίνια νέων ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο.

* Στοιχεία  Accor ALL Insiders από 278 επισκέπτες σε 5 βασικές αγορές: ΗΠΑ: FR, AU, DE, UK & US
** Η Travelsify ανέλυσε 18,7 εκατ. κριτικές επισκεπτών που καλύπτουν 12.560 ξενοδοχεία το 3ο τρίμηνο του 2023 από 16 παγκόσμια και περιφερειακά brands. Η μελέτη αποκάλυψε ότι η ibis έχει +12 μονάδες πλεονέκτημα σε σχέση με το αντίστοιχο σύνολο ανταγωνισμού στην κατηγορία “φιλικό προσωπικό”. 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/05/2024
23/05/2024
22/05/2024
21/05/2024
20/05/2024
17/05/2024