Τελευταία νέα
HomeΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-Μελέτες“My (Hilton) precious”: Πολυτιμότερη μάρκα ξενοδοχείων στον κόσμο για ένατη συνεχή χρονιά
Ξενοδοχεία

“My (Hilton) precious”: Πολυτιμότερη μάρκα ξενοδοχείων στον κόσμο για ένατη συνεχή χρονιά

Hilton

Η Hilton διατηρεί την πρωτοκαθεδρία ως η πολυτιμότερη μάρκα ξενοδοχείων παγκοσμίως για ένατη συνεχή χρονιά με αξία επωνυμίας 11,6 δισ, δολ, ενώ η Hyatt ακολουθεί με 6 δισ. δολ., εδραιώνοντας τη δεύτερη θέση στην κατάταξη της Brand Finance Global 500 για το 2024.

Η Hilton, με αξία επωνυμίας 11,6 δισ. δολ., διατήρησε τον τίτλο της ως η πολυτιμότερη μάρκα ξενοδοχείων στον κόσμο για ένατη συνεχή χρονιά, σύμφωνα με νέα στοιχεία από την Brand Finance, κορυφαία εταιρεία συμβούλων αποτίμησης brands στον κόσμο. Η Hyatt, με αξία επωνυμίας 6 δισ. δολ., εξασφάλισε και πάλι τη δεύτερη θέση. Η Hilton και η Hyatt είναι οι μόνες δύο επωνυμίες ξενοδοχείων που εμφανίζονται στην κατάταξη Brand Finance Global 500 2024. Οκτώ από τις δέκα κορυφαίες μάρκες που περιλαμβάνονται στην κατάταξη έχασαν σε αξία επωνυμίας και πάνω από το 60% των αμερικανικών εμπορικών σημάτων που εμφανίζονται στην κατάταξη έχασαν επίσης, καθώς ο ξενοδοχειακός κλάδος αγωνίζεται να κεφαλαιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητες ανάπτυξης των brand του, παρά την αυξανόμενη ζήτηση. Η Hilton εμφανίζεται ακόμη στην 1η θέση όσον αφορά την αντίληψη βιωσιμότητας και στην 8η θέση στο top10 των ισχυρότερων επωνυμιών για το 2024.

Brand-Finance-chart1

Ο Henry Farr, Associate Director στην Brand Finance, σχολίασε: “Πολλές κορυφαίες ξενοδοχειακές μάρκες αγωνίστηκαν να αυξήσουν την αξία της επωνυμίας τους τόσο σθεναρά όσο τα χρόνια πριν από το 2020 και η κατάταξη Brand Finance Hotels 2024 δείχνει ότι αυτές οι προκλήσεις συνεχίζονται καθώς ο κλάδος ανακάμπτει. Παρά την άνοδο της ζήτησης για ταξίδια και ξενοδοχεία, η πραγματική ανάπτυξη δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, με αποτέλεσμα ελαφρές μειώσεις ή ελάχιστη αύξηση της αξίας της επωνυμίας για τις κορυφαίες μάρκες ξενοδοχείων στον κόσμο“.

Brand-Finance-chart2

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν μάρκες που παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη. σΗ Taj στην Ινδία είναι η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο, σημειώνοντας άνοδο 45% στα 545 εκατ. δολ., λόγω της αυξανόμενης αύξησης των εσόδων και της βελτιωμένης ισχύος της επωνυμίας. Η Taj έχει ανέβει τρεις θέσεις στην κατάταξη του Δείκτη Ισχύος Επωνυμίας (BSI) για να γίνει το ισχυρότερο εμπορικό σήμα ξενοδοχείων στον κόσμο. Με βελτιωμένη βαθμολογία BSI 92,3 στα 100, η ​​Taj έχει κερδίσει βαθμολογία AAA+, την υψηλότερη βαθμολογία που απονέμεται από το Brand Finance. Η Taj είχε εξαιρετικά καλή απόδοση σε διάφορες μετρήσεις ισχύος της επωνυμίας, όπως η εξοικείωση, η εκτίμηση, η σύσταση και η φήμη, υπογραμμίζοντας τη δεσπόζουσα θέση της Taj στον ξενοδοχειακό τομέα της Ινδίας.

Brand-Finance-chart3

Τα δεδομένα της Brand Finance αποκαλύπτουν επίσης μια σημαντική ώθηση στις αξίες της επωνυμίας των κορυφαίων ξενοδοχειακών επωνυμιών της Ισπανίας, ωθώντας τα υψηλότερα στη φετινή κατάταξη. Η νεοεισερχόμενη Occidental κάνει το ντεμπούτο της στην 42η με αξία επωνυμίας 318 εκατ. δολ., ενώ η Meliá εντάσσεται στην 43η κατάταξη με 312 εκατ. δολ., διπλασιάζοντας την παρουσία της Ισπανίας. Η NH Hotels, η πιο “πολύτιμη” μάρκα ξενοδοχείων της Ισπανίας, σημείωσε αύξηση 18% στα 770 εκατ. δολ. Η Barceló, που κατατάχθηκε στην 21η θέση, παρουσίασε άνοδο 12% στα 683 εκατ. δολ. και διακρίθηκε σε δείκτες μέτρησης, όπως η εκτίμηση, η σύσταση, η φήμη και η πίστη, παρά τη μικρή πτώση της βαθμολογίας της BSI. Αυτά τα κέρδη υπογραμμίζουν την αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα των ισπανικών επωνυμιών ξενοδοχείων.

Brand-Finance-chart4

booking.com, Airbnb και  Trip.com η κορυφαία L&T τριάδα

Για πρώτη φορά, η Brand Finance αποκάλυψε τις 25 κορυφαίες και πιο πολύτιμες μάρκες αναψυχής και τουρισμού (L&T) στον κόσμο, με συνολική αξία επωνυμίας 59,1 δισ. δολ. Η booking.com, η Airbnb και ο όμιλος Trip.com βρίσκονται στις τρεις πρώτες θέσεις, η καθεμία σημειώνει διψήφια αύξηση της αξίας της επωνυμίας. Η Royal Caribbean, με άνοδο 58% στα 4,1 δισ. δολ., έχει “σκαρφαλώσει” στην τέταρτη θέση, καθιστώντας τη δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη και δεύτερη ισχυρότερη επωνυμία του κλάδου παγκοσμίως. Τέλος, η Tokyo Disneyland κάνει το ντεμπούτο της στην έκτη θέση με αξία επωνυμίας 2,7 δισ. δολ. και έχει αναδειχθεί ως η ισχυρότερη επωνυμία L&T στον κόσμο με βαθμολογία AAA+, την υψηλότερη που βραβεύεται από την Brand Finance.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/07/2024
16/07/2024
15/07/2024
12/07/2024
11/07/2024
10/07/2024