Το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με στόχο να αναδείξει το 'Remake' και τη σπουδαία σημασία του για την ευρύτερη περιοχή της Βορείου Ελλάδος και τον ελληνικό τουρισμό.
Στον αέρα βρίσκεται εδώ και λίγες μέρες το remakedoniapalace.com, το επίσημο site του εμβληματικού ξενοδοχείου Makedonia Palace σχετικά με το “Remake”, το πρόγραμμα ριζικής ανακαίνισης του ξενοδοχείου, ύψους 12,4 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης υλοποιεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με στόχο να αναδείξει το ‘Remake’ και τη σπουδαία σημασία του για την ευρύτερη περιοχή της Βορείου Ελλάδος και τον ελληνικό τουρισμό.
Το συγκεκριμένο επικοινωνιακό project, μέσω του site remakedoniapalace.com, φέρνει στο φως όλο το έργο της αναδημιουργίας και δίνει στον κόσμο την ευκαιρία να κρυφοκοιτάξει από την κλειδαρότρυπα, να μάθει τα μυστικά του έργου και να “συνομιλήσει” με τους συντελεστές του.
Στο remakedoniapalace.com μπορεί κανείς να παρακολουθήσει μέσα από το ειδικά διαμορφωμένο time-lapse όλη τη διαδικασία δημιουργίας των νέων δωματίων, αλλά και να δει συνεντεύξεις από ανθρώπους του ξενοδοχείου καθώς και από προσωπικότητες της πόλης όπως ο δήμαρχος Γιάννης Μπουτάρης.
Όσο το έργο προχωρά και μέχρι τον Απρίλιο του 2017 που θα ολοκληρωθεί το σχέδιο, θα προστίθενται συνέχεια στο site νέοι χώροι του ανακαινιζόμενου ξενοδοχείου και συνεντεύξεις.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.