Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΞενοδοχεία ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κλέψουν…
Άρθρα

Ξενοδοχεία ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να κλέψουν…

Ξενοδοχεία

Ξενοδοχεία καταγράφουν ιστορίες πελατών που ξεχνούν πορτοφόλια, κινητά και δονητές. Πρωτοβουλίες προτρέπουν κλοπές ειδών περιποίησης και ακριβών αντικειμένων για προώθηση.

Συχνά, όταν αφήνουμε το δωμάτιο του ξενοδοχείου, βιαστικοί και αγχωμένοι για να προλάβουμε το τρένο, το πλοίο ή το αεροπλάνο, ξεχνάμε διάφορα πράγματα.

To προσωπικό αυτών των ξενοδοχείων έχει σίγουρα όλα αυτά τα χρόνια πολλές ιστορίες να διηγηθεί, με πελάτες που ξέχασαν πορτοφόλι, κινητό, κούκλες και παιχνίδια, ρούχα, τσάντες, φορτιστές, κλειδιά, tablets, ακόμα και… δονητές.

ΞενοδοχείαΣε αυτό όμως το ξενοδοχείο υπάρχει ένα checklist για να βεβαιωθείτε ότι τα πήρατε όλα (ίσως και κάτι παραπάνω…). Μάλιστα, διαβάζοντας τα δύο τελευταία checklists, ενθυμίζει στους επισκέπτες να πάρουν μαζί τα παιδιά τους (sic), καθώς και να μην διστάσουν να υφαρπάξουν τα προϊόντα περιποίησης…

Ακριβώς! Ορισμένα ξενοδοχεία σε βγάζουν από τη δύσκολη θέση να κλέψεις κάτι από το δωμάτιο όχι απλώς τοποθετώντας αυτά τα αγαθά προς πώληση, αλλά προτρέποντας τον επισκέπτη να τα πάρει -άνευ αιδούς- μαζί του

Σε ένα άλλο ξενοδοχείο, ο επισκέπτης ενημερώνεται ότι «αυτό είναι το πιο ωραίο σαπούνι που θα κλέψεις από ξενοδοχείο – απόλαυσέ το».

Εξαίρετος τρόπος για να τραβήξεις την προσοχή και να στρέψεις πάνω σου τα φώτα της δημοσιότητας…

Πριν δύο χρόνια, ένα πολυτελές ξενοδοχείο στη Μελβούρνη πήγε ένα βήμα παραπέρα, δημιουργώντας μια περιορισμένης διάρκειας προωθητική ενέργεια που στην πραγματικότητα προέτρεπε τους επισκέπτες να πάρουν ό,τι τους άρεσε από τα δωμάτιά του.

Το Prince Hotel στο St Kilda της Μελβούρνης εγκαινίασε το “Steal The Suite”, μια προσφορά που ενθάρρυνε τους επισκέπτες να κλέψουν αντικείμενα σχεδιαστών.

Το ξενοδοχείο στόλισε τα δωμάτιά του με έξτρα αντικείμενα συνολικής αξίας άνω των 2.000 δολαρίων για να τα κλέψουν οι επισκέπτες, και δεν πρόκειται φυσικά ούτε για το συνηθισμένο “πακέτο μπισκότων και ένα σαμπουάν σε μέγεθος δείγματος”, αλλά για επώνυμα brands της Αυστραλίας. όπως μπουρνούζια και λευκά είδη, πολυτελή προϊόντα περιποίησης, κρασιά, κομψές πετσέτες, επώνυμα βάζα, καθώς και είδη του μίνι μπαρ.

“Έχουμε δει κάποιους επισκέπτες να κάνουν “φιλότιμες” προσπάθειες για να βγάλουν λαθραία αντικείμενα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου τους, οπότε αποφασίσαμε να τους αφήσουμε να κλέψουν αντικείμενα που πραγματικά αξίζουν”, δήλωσε ο διευθυντής του ξενοδοχείου. Η προσφορά Steal The Suite διήρκησε για τρεις εβδομάδες και η τιμή της ήταν 999 δολάρια ανά διανυκτέρευση.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

Ετικέτες
14/06/2024
13/06/2024
12/06/2024
11/06/2024
10/06/2024
07/06/2024