Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΑνθρώπινη παρέμβαση στην εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών καθιερώνει η Kayak.com
Τεχνολογία

Ανθρώπινη παρέμβαση στην εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών καθιερώνει η Kayak.com

Η ανθρώπινη επαφή επιστρέφει στην αγορά ταξιδιωτικών υπηρεσιών μέσω των ψηφιακών καναλιών με την καθιέρωση επικοινωνίας με γραπτά μηνύματα κινητής τηλεφωνίας που παρουσιάζει η Kayak.com.

Νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της μέσω SMS ετοιμάζεται να λανσάρει η γνωστή μηχανή αναζήτησης τουριστικών προϊόντων Kayak.com στην προσπάθειά της να ξεδιαλύνει τη σύγχυση που νιώθουν πολλές φορές οι ταξιδιώτες στα αεροδρόμια και κατά τον σχεδιασμό του ταξιδιού τους.
 
Όπως ανέφερε ο CEO της Kayak.com, Steve Hafner, “Πειραματιζόμαστε πάντα σε νέους τρόπους διευκόλυνσης του σχεδιασμού των ταξιδιών. Λαμβάνοντας υπόψη το χρόνο που ξοδεύουν οι καταναλωτές σε πλατφόρμες που βασίζονται στα SMS μηνύματα μέσω κινητών τηλεφώνων είναι μία δραστηριότητα που αξίζει να εξερευνήσουμε“.
 
Τα αιτήματα των ταξιδιωτών μέσω SMS θα διεκπεραιώνονται από ένα συνδυασμό τεχνητής νοημοσύνης, ανθρώπινης επέμβασης και ασφαλώς της μηχανής αναζήτησης της Kayak, ανέφερε ο Hafner.
 
Η νέα υπηρεσία που αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στις αρχές του 2016 προσθέτει για πρώτη φορά στην ηλεκτρονική μηχανή αναζήτησης της Kayak.com την ανθρώπινη παρέμβαση για την καλύτερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτικών αιτημάτων!

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024