Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήDPOINT Hotel Village: Μια εναλλακτική προσέγγιση στον όρο 'ελληνική φιλοξενία'
Εκθέσεις

DPOINT Hotel Village: Μια εναλλακτική προσέγγιση στον όρο 'ελληνική φιλοξενία'

Μεγάλη και ποιοτική προσέλευση επαγγελματιών του κλάδου Οι διοργανωτές, Interiors from Greece και ΔΕΘ HELEXPO, σε συνεργασία με την ομάδα εργασίας του project, αλλά και με την συμβολή 25 περίπου εταιρειών, ήθελαν να κάνουν κάθε επισκέπτη να αισθανθεί πως η περιήγηση του στο χώρο είναι σαν ένα ταξίδι, προσπαθώντας να του δημιουργήσουν την ίδια αίσθηση ευτυχίας και ευεξίας.του τουρισμού, αλλά και επιτυχία των workshops του Σαββάτου, στο φετινό 100% Hotel Show.

Η διοργάνωση του φετινού DPOINT Hotel Village της φετινής Hotelia, αλλά και του συνοδευτικού project Greek Hospitality Design Spirit, ήταν ακριβώς αυτό, μια ωδή στο design που άγγιζε τα όρια της τέχνης δίνοντας μια εναλλακτική προσέγγιση στον όρο “ελληνική φιλοξενία”. Ποτέ στο παρελθόν δεν έχει παρουσιαστεί ένα τόσο καλοστημένο εκθεσιακό project, ποτέ στο παρελθόν δεν έχουν υπάρξει άνθρωποι που να πιστέψουν πως τέτοια “πράγματα” γίνονται στην Ελλάδα. Το project “Greek Hospitality Design Spirit” με έναν πραγματικά ιδιαίτερο τρόπο ταξίδεψε τον επισκέπτη, συνοδεία των τεσσάρων εποχών του χρόνου, ξεκινώντας από το ελληνικό βουνό και καταλήγοντας στην ελληνική θάλασσα. Το πνεύμα του ελληνικού design σε διάφορες εκδοχές του ήταν παρόν μέσα από μια διαδραστική εμπειρία.

Αρχιτεκτονικό concept με έντονο χαρακτήρα, ειδικός σχεδιασμός προϊόντων που εξυπηρετούσαν το project, γκράφιτι στους τοίχους, τεχνητές “παραλίες”, πράσινες γωνιές ακόμη και φυσικοί ήχοι του κάθε περιβάλλοντος επιβεβαίωναν το σύνθημα που ήταν γραμμένο στον τοίχο “Η ευτυχία είναι ένα ταξίδι”. Οι διοργανωτές, Interiors from Greece και ΔΕΘ HELEXPO, σε συνεργασία με την ομάδα εργασίας του project αλλά και με την συμβολή 25 περίπου εταιρειών, πιθανόν να ήθελαν να κάνουν κάθε επισκέπτη να αισθανθεί πως η περιήγηση του στο χώρο είναι σαν ένα ταξίδι, προσπαθώντας να του δημιουργήσουν την ίδια αίσθηση ευτυχίας και ευεξίας.

Την αρχιτεκτονική επιμέλεια είχε ο κ. Μηνάς Κοσμίδης (Minas Kosmidis, architecture in concept), ο οποίος τονίζει: “Από το ελληνικό βουνό και τον αγροτουρισμό μας μέχρι την πόλη, το νησί και την ελληνική θάλασσα, η ελληνική φύση και κουλτούρα δημιουργεί ξεχωριστές εμπειρίες μέσα από τη βίωση έντονων συναισθημάτων. Το σύγχρονο ελληνικό design μπορεί να συνδεθεί με την ελληνική φιλοξενία, αναδεικνύοντας την σύγχρονη κουλτούρα και τη σύγχρονη πλευρά του πολιτισμού μας”.

Από την άλλη, ο βιομηχανικός σχεδιαστής κ. Σωτήρης Λάζου (Sotiris Lazou Design Studio) πιστεύει: “Το ελληνικό design μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό «όπλο» στο πλαίσιο δημιουργίας μοναδικών εμπειριών για τους επισκέπτες της χώρας μας. Εμπειρίες που γίνονται πιο αληθινές και ξεχωριστές όταν βασίζονται σε μοναδικές προτάσεις που η ελληνική έμπνευση και δημιουργικότητα έχουν γεννήσει”.

Στην ίδια λογική κινείται και ο βιομηχανικός σχεδιαστής Ανδρέας Βαρώτσος ο οποίος θεωρεί ότι: “Το ελληνικό design σε σχέση με την ελληνική φιλοξενία, συνεισφέρει σε κάτι άκρως σημαντικό∙ στο να διηγηθούμε τις δικές μας ξεχωριστές ιστορίες. Εξάλλου είναι λάθος να διηγούμαστε ή να αναπαράγουμε ιστορίες άλλων στο δικό μας τόπο”.

Το Greek Hospitallity Design Spirit installation, έδινε ένα αυθόρμητο δημιουργικό έναυσμα το οποίο μεταφερόταν τόσο στην ενότητα DPOINT Hotel Village όσο και στην υπόλοιπη έκθεση Hotelia.

Στη DPOINT Hotel Village ενότητα της Hotelia συγκεντρώθηκαν εταιρίες με υψηλής αισθητικής προϊόντα και υλικά σε έναν ομοιόμορφο κοινής φιλοσοφίας χώρο. Το ίδιο όμως συνέβαινε και στην υπόλοιπη έκθεση, καθώς είδαμε περίπτερα διεθνών προτύπων, εκθέτες που ξέφυγαν από τα ελληνικά εκθεσιακά κλισέ, προϊόντα ισάξια μεγάλων brands και προπάντων, διάθεση για δημιουργικότητα και ανυπομονησία για εκμετάλλευση νέων ευκαιριών οι οποίες συνδέονται με την εξέλιξη του κλάδων ξενοδοχείου και τουρισμού στην Ελλάδα. Το design μπορεί να αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό “όπλο”, στο πλαίσιο βελτίωσης των υπηρεσιών φιλοξενίας με στόχο την αύξηση προσέλκυσης ποιοτικότερων επισκεπτών στη χώρα μας, μέσα από την ολοένα και αυξανόμενη επένδυση επιχειρηματιών σε boutique καταλύματα φιλοξενίας που βασίζονται στην δημιουργία ξεχωριστών και αξέχαστων εμπειριών.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024