Ο κ. Πάνος Φωτιάδης, διευθυντής Πωλήσεων της Travel Media Applications, θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα 'Ανάλυση σημερινής κατάστασης – Ο κύκλος του ταξιδιώτη – Τάσεις' στο Online Marketing Masterclass της σειράς 'The 2014 TravelDailyNews Masterclass Series' με θέμα 'Mobile'.
Στις 20 Μαρτίου 2014 θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Stratos Vassilikos της Αθήνας το νέο σεμινάριο της σειράς “The 2014 TravelDailyNews Masterclass Series” με τίτλο “The Online Marketing Masterclass for Hoteliers: Αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου για αύξηση πελατείας και εσόδων”.
Ο κ. Πάνος Φωτιάδης, διευθυντής Πωλήσεων της Travel Media Applications, θα παρουσιάσει εισήγηση στο Online Marketing Masterclass με θέμα “Ανάλυση σημερινής κατάστασης – Ο κύκλος του ταξιδιώτη – Τάσεις”.
“Tο σεμινάριο για το online marketing αρχίζει με την επισκόπηση της κατάστασης στον διαδικτυακό κόσμο, ανά τον κόσμο – οι διάφορες αγορές έχουν διαφορετικό βαθμό ωριμότητας και αρκετές ιδιαιτερότητες, επομένως ο κάθε ξενοδόχος θα πρέπει να εξοικειωθεί με τις ιδιαιτερότητες αυτές, ώστε αφενός να επιλέξει τα καταλληλότερα κανάλια και να βρεί το σωστό timing για τις ενέργειες marketing που θα κάνει. Επίσης, θα μιλήσω για μια μάλλον παραμελημένη μορφή προώθησης, το email marketing. Όσο και αν ακούγεται περίεργο είναι η προβολή με το μεγαλύτερο R.O.I. (Return On Investment).
Εξακολουθεί πάντως να μου κάνει εντύπωση ο σχετικά μικρός βαθμός αποδοχής της ανάγκης του online marketing από τους Έλληνες ξενοδόχους. Είναι βέβαια αντιληπτό πως οι ιδιοκτήτες των πολλών μικρών και μεσαίων μονάδων της χώρας μας, δυσκολεύονται να βρούν και να αφιερώσουν το χρόνο που χρειάζεται, καθώς στη σημερινή online πραγματικότητα, χρειάζεται κυρίως περισσότερος χρόνος και όχι περισσότερο χρήμα. Υπό την πίεση, όμως, της κρίσης, αλλά και την αύξηση των online κρατήσεων, άρχισε να γίνεται κατανοητό από (σχεδόν) όλους τους επαγγελματίες, ότι είναι πλέον μονόδρομος η ενασχόλησή τους με αυτό. Επίσης, ευτυχώς, η νέα γενιά ξενοδόχων που παίρνει πλέον τα ηνία, είναι πολύ περισσότερο καταρτισμένη και ανοιχτή στις νέες τεχνολογίες”.
Ο Πάνος Φωτιάδης, γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε Πωλήσεις & Marketing στο AKTO College. Εργάστηκε σε ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις που είχαν πάντα προσανατολισμό τις αγορές του εξωτερικού και έτσι τα ταξιδια (που είναι ένα από τα πάθη του) ήταν πάντα στο πρόγραμμα του. Από το Μάιο του 2007 συνεργάζεται με την Travel Media Applications και… ταξιδεύει περισσότερο, ενώ και ο κόσμος του online marketing τον παρέσυρε ανεπιστρεπτί – στις (λίγες) ελεύθερες ώρες του γράφει στο blog της TMA για θέματα τεχνολογίας, ενώ γκρινιάζει διαρκώς για την υστέρηση που παρατηρείται σε αυτόν τον τομέα στη χώρα μας.
Όσοι θα παρακολουθήσουν το Online Marketing Masterclass:
- θα μάθουν για την ένταξη της διαδικτυακής προβολής στη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ του ξενοδοχείου τους
- θα λάβουν πρακτικές συμβουλές για το πώς θα αξιοποιήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ένα περιορισμένο κονδύλι μάρκετινγκ
- θα λάβουν χρήσιμα ερεθίσματα για το πώς θα ιεραρχήσουν και θα εκμεταλλευτούν τα πολυάριθμα εργαλεία προβολής που προσφέρει το διαδίκτυο για το ξενοδοχείο τους
- θα μπορέσουν να αποφύγουν αστοχίες και λάθη κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας τους και εν γένει της διαδικτυακής τους παρουσίας
- θα πάρουν πληροφορίες χρήσιμες για την επιλογή και τη συνεργασία με εταιρίες που σχεδιάζουν ιστοσελίδες και παρέχουν υπηρεσίες διαδικτυακής προβολής
- θα μάθουν για βέλτιστες πρακτικές από την Ελλάδα και το εξωτερικό
Πληροφορίες για τους υπόλοιπους εισηγητές και το αναλυτικό πρόγραμμα του Masterclass παρατίθενται εδώ.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.