Ένα νέο ταχύρυθμο πρόγραμμα `Guest Relations Management` προσφέρει η σχολή τουρισμού Hotelier, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες τεχνογωσίας του σύγχρονου ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, με στόχο την ποιοτικήεξυπηρέτηση της πελατείας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε […]
Ένα νέο ταχύρυθμο πρόγραμμα `Guest Relations Management` προσφέρει η σχολή τουρισμού Hotelier, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες τεχνογωσίας του σύγχρονου ξενοδοχειακού μάρκετινγκ, με στόχο την ποιοτική<...>εξυπηρέτηση της πελατείας. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που απασχολούνται ή πρόκειται να απασχοληθούν σε θέσεις επικοινωνίας, δημοσίων σχέσεων και guest relations.
Το περιεχόμενο του προγράμματος καλύπτει:
- Την ανάλυση της έννοιας και της πρακτικής των guest relations
- Το «μίγμα» πωλήσεων και δημοσίων σχέσεων
- Τις τεχνικές ανάπτυξης καλών σχέσεων με τους νέους και παλαιούς πελάτες
- Τη συμβολή των καλών σχέσεων στη μεγιστοποίηση των πωλήσεων
- Τη διαχείριση παραπόνων και κρίσεων
- Τη διαπροσωπική επικοινωνία
- Την οργάνωση και διαχείριση παλαιών πελατών (repeaters)
- Την τεχνική των επιτυχημένων inspections, κ.α.
- Η θεωρία συνοδεύεται με την ανάλυση πρακτικών περιπτώσεων.
Το πρόγραμμα προσφέρεται:
- Με τη μορφή classroom training: Περιλαμβάνει 4 συναντήσεις (Σαββατοκύριακα) στο Ρέθυμνο (Rithymna Beach) συνολικής διάρκειας 20 ωρών.
- Με τη μορφή Self-study / DL διάρκειας 2 μηνών. Οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν να μελετήσουν συγκεκριμένη ύλη και να επεξεργαστούν μία σειρά από case studies στο δικό τους χώρο.
Πληροφορίες και ωρολόγιο πρόγραμμα δίνονται από τη Γραμματεία της Σχολής.