Τα σεμινάρια απευθύνονται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων και θα γίνουν σε Θεσσαλονίκη (11 Νοεμβρίου), Αθήνα 18 και 25 Νοεμβρίου) και Λεμεσό (3 Δεκεμβρίου).
Με τέσσερα ιδιαίτερα επίκαιρα σεμινάρια που θα καλύψουν θέματα αιχμής του ξενοδοχειακού κλάδου συνεχίζεται τις επόμενες εβδομάδες ο κύκλος των Hotel Management Masterclasses στην Ελλάδα και την Κύπρο. Πρόκειται για άκρως εξειδικευμένα σεμινάρια με καθαρά πρακτικό προσανατολισμό που συνδιοργανώνουν το Travel Daily News με τον δρα Δημήτρη Κούτουλα και απευθύνονται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων.
Τα Masterclasses θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και την Κύπρο με την εξής σειρά:
- 11 Νοεμβρίου 2018 στη Θεσσαλονίκη: Boutique Hotel Masterclass
- 18 Νοεμβρίου 2018 στην Αθήνα: Hotel Strategy Masterclass
- 25 Νοεμβρίου 2018 στην Αθήνα: Hotel Design Masterclass
- 3 Δεκεμβρίου 2018 στη Λεμεσό της Κύπρου: Hotel Marketing Masterclass
Το Βoutique Hotel Masterclass αποτελεί μια από τις παράλληλες εκδηλώσεις της Διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης “PHILOXENIA” και θα πραγματοποιηθεί στους χώρους της Helexpo. Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν με πολύ αναλυτικό τρόπο οι ενδεδειγμένες προδιαγραφές ενός boutique hotel υψηλού επιπέδου και θα εξηγηθεί πώς μια ξενοδοχειακή επιχείρηση θα επιτύχει βήμα-βήμα αυτόν το στόχο δημιουργώντας ένα ελκυστικό, ανταγωνιστικό και κερδοφόρο προϊόν. Επίσης θα αναλυθεί η κατάλληλη πολιτική μάρκετινγκ για τη γρήγορη εδραίωση ενός boutique hotel στην αγορά. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα παρουσιαστούν case studies επιτυχημένων boutique hotels.
Το Hotel Strategy Masterclass είναι ένα άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που εστιάζει στις μεγάλες και δύσκολες αποφάσεις που καλούνται να λάβουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Έτσι θα εξεταστούν θέματα, όπως λ.χ. η ριζική ανανέωση και αλλαγή στο concept ενός ξενοδοχείου, η αλλαγή πορείας για ξενοδοχεία χωρίς ξεκάθαρη ταυτότητα μέσα από το rebranding και τη δημιουργία νέας ταυτότητας, οι τρόποι αντιμετώπισης της υπερβολικής εξάρτησης ενός ξενοδοχείου από μία μόνο αγορά ή κανάλι, η παραχώρηση του management του ξενοδοχείου σε ειδική εταιρεία διαχείρισης, η ένταξη σε ξενοδοχειακή αλυσίδα, καθώς και η παράδοση της διοίκησης του ξενοδοχείου από τους νυν ιδιοκτήτες στη νεότερη γενιά.
Το Hotel Design Masterclass θα εστιάσει στην αξία της υψηλής αισθητικής των ξενοδοχείων. Θα αναλυθούν όλες οι πτυχές που ορίζουν την αισθητική ενός ξενοδοχείου αλλά και την αξιοποίησή της για την αύξηση των εσόδων όπως λ.χ. η αρχιτεκτονική, το interior design, η φωτογράφιση και το branding, ενώ θα προταθούν οι ενδεδειγμένοι τρόποι μάρκετινγκ για ξενοδοχεία που έχουν δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο design. Στο σεμινάριο θα δοθεί μεγάλο βάρος στην αποφυγή των συνηθισμένων σχεδιαστικών λαθών που κατά κόρον γίνονονται κατά την ανέγερση νέων ή την ανακαίνιση υφιστάμενων ξενοδοχείων, καθώς αυτά τα λάθη προκαλούν σημαντικά λειτουργικά προβλήματα και στοιχίζει ακριβά η εκ των υστέρων επίλυσή τους.
Στο Hotel Marketing Masterclass θα αναλυθούν οι πλέον προηγμένες τεχνικές του μάρκετινγκ και θα εξηγηθεί η διαδικασία του branding στην περίπτωση των ξενοδοχείων. Το σεμινάριο αφορά τόσο τα ξενοδοχεία που θέλουν εν γένει να αυξήσουν τη μέση τιμή δωματίου και τα έσοδά τους όσο και τις επιχειρήσεις που θέλουν να αυξήσουν τις απευθείας κρατήσεις μειώνοντας την εξάρτησή τους από τους Tour Operators και τους OTAs (Booking, Expedia κ.ο.κ.).
Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.