Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣεμινάριαΣτις 22 Σεπτεμβρίου αρχίζει το καινοτόμο Athens Hotel Branding Seminar

Στις 22 Σεπτεμβρίου αρχίζει το καινοτόμο Athens Hotel Branding Seminar

Το TravelDailyNews διοργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα σεμινάριο αφιερωμένο στο “branding” των ξενοδοχείων με τον τίτλο “Athens Hotel Branding Seminar”. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες – τα “brands” – του κλάδου…

Το TravelDailyNews διοργανώνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ένα σεμινάριο αφιερωμένο στο “branding” των ξενοδοχείων με τον τίτλο “Athens Hotel Branding Seminar”<...>. Σκοπός του σεμιναρίου είναι να αποκτήσουν οι μετέχοντες ξενοδόχοι την κατάλληλη τεχνογνωσία, ώστε να διαπραγματευτούν μια συμφέρουσα συμφωνία ένταξης σε ξενοδοχειακή αλυσίδα ή κοινοπραξία καθώς και να μεγιστοποιήσουν τα οφέλη που τους παρέχουν οι γνωστές εμπορικές επωνυμίες – τα “brands” – του κλάδου. H τριήμερη εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 22, 23 και 24 Σεπτεμβρίου στο Capsis Cultural Exhibition and Conference Centre, Μαρούσι στην Αθήνα.

Mια καινοτομία του σεμιναρίου είναι οι μελέτες περιπτώσεων (case studies) που θα ετοιμάσουν οι ίδιοι οι μετέχοντες. Mπορούν να παρουσιάσουν είτε τα πραγματικά στοιχεία του δικού τους ξενοδοχείου (π.χ. δυναμικότητα και τύποι δωματίων, σύνθεση πελατείας, μέση τιμή δωματίου, πληρότητα ανά μήνα κοκ.) είτε τα δεδομένα ενός υποθετικού ξενοδοχείου, ώστε στο πλαίσιο του σεμιναρίου και από κοινού με τους εισηγητές να αναλυθούν οι ανάγκες και να επισημανθούν οι ενδεικνυόμενες στρατηγικές “branding” για κάθε περίπτωση.

Mεταξύ των εισηγητών είναι στελέχη της διεθνούς ξενοδοχειακής βιομηχανίας που διαθέτουν εμπειρία δεκαετιών στην ανάπτυξη ξενοδοχειακών “brands” και τη διαχείριση “επώνυμων” ξενοδοχείων, όπως ο Berno Feuring της Hotelconsulting Feuring και ο Marco Peter Nijhof, ο οποίος εργάστηκε για λογαριασμό μερικών εκ των μεγαλυτέρων ξενοδοχειακών αλυσίδων σε τέσσερις ηπείρους. Επιστημονικός διευθυντής του σεμιναρίου είναι ο Δρ. Δημήτρης Kούτουλας, ειδικός σύμβουλος σε θέματα Tουριστικού Mάρκετινγκ και διδάσκων του Eλληνικού Aνοικτού Πανεπιστημίου.

Tο σεμινάριο απευθύνεται κατά κύριο λόγο:

  • σε ιδιοκτήτες ξενοδοχείων
  • σε επενδυτές που δραστηριοποιούνται ή ενδιαφέρονται να δραστηριοποιηθούν στον ξενοδοχειακό κλάδο
  • σε διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων

Tο σεμινάριο θα καλύψει θέματα όπως:

  • Πώς θα διαπραγματευτώ με μια πολυεθνική ξενοδοχειακή αλυσίδα τους όρους για τη συμμετοχή του ξενοδοχείου μου;
  • Πώς θα μεγιστοποιήσω τα οφέλη από τη συμμετοχή της μονάδας μου σε διεθνή ξενοδοχειακή κοινοπραξία;
  • Με ποιον τρόπο θα αναπτύξω τη δική μου εμπορική επωνυμία;

Περισσότερες πληροφορίες για το Σεμινάριο παρατίθενται στην ειδική στήλη ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
“Athens Hotel Branding” ή πώς να ωφεληθείτε από τα “brands”
.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024