Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΧωρίς αρνητικά σχόλια πλέον η ελληνική συμμετοχή στη World Travel Market 2005

Χωρίς αρνητικά σχόλια πλέον η ελληνική συμμετοχή στη World Travel Market 2005

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – WTM 2005: Για πρώτη χρονιά κανείς δεν είχε να παρατηρήσει αρνητικά στοιχεία στην ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market 2005 που ολοκληρώθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Λονδίνο…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – WTM 2005: Για πρώτη χρονιά κανείς δεν είχε να παρατηρήσει αρνητικά στοιχεία στην ελληνική συμμετοχή στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού World Travel Market 2005<...> που ολοκληρώθηκε την περασμένη Πέμπτη στο Λονδίνο.

Το ελληνικό περίπτερο ανοιχτό και επικοινωνιακό υποδεχόταν τον επισκέπτη με μία τεραστίων διαστάσεων οθόνη που πρόβαλλε διαφημιστικά μηνύματα του ΕΟΤ και τον προδιάθετε να το επισκεφθεί. Τα επιμέρους περίπτερα των συνεκθετών αν και δεν είχαν υποδοχή από την πλευρά των εξωτερικών διαδρόμων ήταν ανοιχτά, επικοινωνούσαν το μήνυμα του κάθε συνεκθέτη με ευκρινείς επωνυμίες, ευπαρουσίαστες και με ομοιογένεια παρουσιασμένες διαφάνειες, αλλά και με μεγάλες οθόνες για παρουσιάσεις πολυμέσων μέσω υπολογιστή.

Αν θελήσουμε να σταθούμε στις λεπτομέρειες προσπαθώντας να βρούμε κάποια στοιχεία προς βελτίωση θα ήταν:

  • η δυνατότητα διπλής εξυπηρέτησης των επισκεπτών της έκθεσης τόσο από το εσωτερικό του ελληνικού περιπτέρου όσο και από τους εξωτερικούς διαδρόμους με την προσθήκη ενός επιπλέον desk υποδοχής, ενέργεια που θα βελτίωνε την εξωστρέφεια του ελληνικού περιπτέρου,
  • η πιο συνεπής ανταπόκριση όλων των συνεκθετών με την παροχή υλικού προβολής μέσα από την οθόνη που υπήρχε σε κάθε επιμέρους περίπτερο συνεκθέτη. Παρατηρήθηκαν πολλές περιπτώσεις που οι οθόνες δεν έδειχναν τίποτα με αποτέλεσμα το ενδιαφέρον αυτό εργαλείο προώθησης να μην επιτελεί τον σκοπό του και να μην αποσβένει το κόστος του,
  • η θέση του ελληνικού περιπτέρου η οποία για άλλους ήταν στο τέλος της δυτικής πλευράς και για άλλους στην αρχή της ανατολικής. Η πραγματικότητα είναι ότι το εκθεσιακό κέντρο ExCel έχει δύο εισόδους εκ των οποίων η δυτική θεωρείται η κεντρική αλλά και αυτή που έχει τον περισσότερο συνωστισμό, με αποτέλεσμα κάθε χρόνο όλο και περισσότεροι να επιλέγουν να κατεβούν στην επόμενη στάση του τρένου για να μπουν από την ανατολική είσοδο. Να σημειώσουμε ότι στην ανατολική είσοδο υπάρχει όλη η συμμετοχή της Ευρώπης όπου είναι και η Ελλάδα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η συμμετοχή της Ελλάδας ήταν ιδιαίτερα αισθητή και το λογότυπο του Ελληνικού Τουρισμού βρισκόταν κυριολεκτικά παντού. Συγκεκριμένα, η Ελλάδα ήταν χορηγός στο Meridian Club και στο Γραφείο Τύπου με αποτέλεσμα όλοι οι επαγγελματίες που είναι μέλη του Meridian Club και οι δημοσιογράφοι να κυκλοφορούν με τσάντες που από τη μία τους πλευρά είχαν το ελληνικό λογότυπο. Στο γραφείο τύπου οι οθόνες των υπολογιστών και τα mouse pads είχαν επίσης το ελληνικό λογότυπο. Και στις δύο εισόδους της έκθεσης υπήρχαν πανό με τη νέα διαφήμιση του ΕΟΤ, ελληνικές σημαίες και σημαίες με το λογότυπο “Wonderful Greece”. Ακόμα και τα κορδόνια με τα budges των Ελλήνων εκθετών, συνεκθετών, επισκεπτών και δημοσιογράφων ήταν ‘branded’ με το ελληνικό λογότυπο, μικρή αλλά σοβαρή λεπτομέρεια που θα μπορούσε να υπάρχει σε όλες τις εκθέσεις που συμμετέχουν ελληνικές επιχειρήσεις.

Η κεντρική εκδήλωση του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ έγινε φέτος στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων της Madame Tussauds με τη συμμετοχή αρκετών Βρετανών tour operators και specialists, ενώ η Έλενα Παπαρίζου με τα τραγούδια της ως πρέσβειρα του ελληνικού τουρισμού κράτησε ‘ζωντανή’ τη βραδιά μέχρι αργά.

Το workshop με τους Βρετανούς tour operators και specialists που μας είχε συνηθίσει τα προηγούμενα χρόνια το γραφείο του ΕΟΤ στο Λονδίνο οργανώθηκε πάλι και φέτος με ιδιαίτερη επιτυχία με τη συμμετοχή 15 Βρετανικών γραφείων και πολλών Ελλήνων που ήρθαν να τους συναντήσουν και να ακούσουν και την μελέτη της AC Nielsen.

Το επιτελείο του Υπουργείου Τουριστικής Ανάπτυξης με επικεφαλής τον υπουργό πραγματοποίησε πολλές συναντήσεις με tour operators και βρετανικά ΜΜΕ και ο ίδιος ο υπουργός συμμετείχε μεταξύ άλλων στην παραλαβή του βραβείου του World Travel Awards όπου η Ελλάδα βραβεύτηκε ως ο καλύτερος Οργανισμός Τουρισμού και Convention Bureau, σε συνεντεύξεις στο BBC και το CNN, σε πάνελ του WTTC κ.ά.

Να σημειώσουμε ότι η φετινή έντονη ελληνική παρουσία έρχεται σε συνέχεια της περσινής όπου η Ελλάδα ήταν τιμώμενη χώρα της World Travel Market. Το 2006 δε, η Ελλάδα θα είναι η τιμώμενη χώρα της άλλης μεγάλης τουριστικής έκθεσης ITB που θα πραγματοποιηθεί στο Βερολίνο 8 – 12 Μαρτίου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024