Δύο μήνες πριν από την έναρξη της 23ης Philoxenia και το πρόγραμμα των Hosted Buyers βρίσκεται στην πιο δραστήρια περίοδο του. Το ενδιαφέρον των τουριστικών γραφείων εξερχόμενου τουρισμού και των tour operators ανά τον κόσμο έχει αυξηθεί κατακόρυφα…
Δύο μήνες πριν από την έναρξη της 23ης Philoxenia και το πρόγραμμα των Hosted Buyers βρίσκεται στην πιο δραστήρια περίοδο του. Το ενδιαφέρον των τουριστικών γραφείων εξερχόμενου τουρισμού και των tour operators<...>ανά τον κόσμο έχει αυξηθεί κατακόρυφα.
Συνολικά αυτή τη χρονιά, υπήρξε επικοινωνία με περισσότερες από 49 χώρες και 3.000 πιθανούς Buyers. Φυσικά ο μακρύς αυτός κατάλογος όλο και μεγαλώνει, με σκοπό την πολυσυλλεκτικότητα και την καλύτερη επιλογή ανάμεσα στους κορυφαίους επαγγελματίες του κόσμου. Στην 23η χρονιά της έκθεσης, οι αγορές θα ποικίλουν σε πολλά επίπεδα. Υπάρχουν οι κλασσικές αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ρωσία, η Ιταλία, η Γερμανία, η Ισπανία, κ.α., οι νέες αγορές όπως η Μαλαισία, η Ινδία αλλά και οι αναπτυσσόμενες χώρες όπως η Πολωνία και η Ουγγαρία και οι Βαλκανικές Ρουμανία και F.Y.R.O.M.
Στη λίστα των Buyers περιλαμβάνονται tour operators με γραφεία σε όλο τον κόσμο όπως Carlson Wagonlit Travel και Expedia αλλά και τοπικά τουριστικά γραφεία με παράδοση ετών στον εξερχόμενο τουρισμό όπως το Enzian Reisen και το Voni-Touristik (Γερμανία). Να σημειωθεί πως φέτος, πέρα από κάθε άλλη χρονιά, η συμμετοχή των Hosted Buyers, των Hosted Media αλλά και των εκθετών που ενδιαφέρονται για να συναντηθούν με τους Buyers είναι μεγαλύτερη από κάθε άλλη χρονιά.
Οι συμμετοχές έχουν ξεκινήσει να δηλώνονται ήδη από το Μάιο από όλες τις πλευρές και αυτή τη στιγμή, ήδη έχουν φτάσει σε αριθμό ρεκόρ.