Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςΝέο διεθνές workshop για τον τουρισμό κάνει την εμφάνιση του στη BIT 2008

Νέο διεθνές workshop για τον τουρισμό κάνει την εμφάνιση του στη BIT 2008

Μια μέρα αφιερωμένη αποκλειστικά στο «συνεταιριστικό» τουρισμό διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ιταλία στο πλαίσιο της 28ης Διεθνής Τουριστικής Έκθεσης BIT. Η πρώτη έκδοση του Buy Club International, του νέου […]

Μια μέρα αφιερωμένη αποκλειστικά στο «συνεταιριστικό» τουρισμό διοργανώνεται για πρώτη φορά στην Ιταλία στο πλαίσιο της 28ης Διεθνής Τουριστικής Έκθεσης BIT. Η πρώτη έκδοση του Buy Club International, του νέου διεθνούς workshop αφιερωμένο σε αγοραστές από την<...> Ιταλία και το εξωτερικό που ανήκουν στην κατηγορία του συνεταιριστικού τουρισμού θα λάβει χώρα στις 22 Φλεβάρη του 2008 στο Μιλάνο.

Η αγορά αυτή είναι μια πολλά υποσχόμενη αγορά για ανάπτυξη. Αρκεί κανείς να λάβει υπόψιν του τη Γαλλία, όπου η δημιουργία μιας ένωσης είναι υποχρεωτική για όλες τις εταιρείες με πάνω από 50 εργαζόμενους και υπάρχουν πάνω από 36.000 ενώσεις οι οποίες έχουν ετήσιο προϋπολογισμό 11 δις ευρώ, με το 57% των χρημάτων αυτών να πηγαίνουν απευθείας για τον τουρισμό. Στο Ηνωμένο Βασίλειο από την άλλη όπου οι εθελοντικές οργανώσεις ιστορικά διαδραμάτιζαν σημαντικό ρόλο, οι ενώσεις που φέρνουν ανθρώπους με κοινά ενδιαφέροντα στα σπορ ή στο πολιτισμό πιο κοντά αποτελούν καθοριστικός παράγοντας για την καθοδήγηση των τουριστικών επιλογών.

Το Buy Club International το οποίο διοργανώνεται από την Fiera Milano EXPOCTS σε συνεργασία με την Tourist Trend, εταιρεία που ειδικεύεται στο συνεταιριστικό τουρισμό, θα προσφέρει στους επαγγελματίες του τουρισμού μια νέα επιχειρηματική δυνατότητα που δεν έχει πραγματοποιηθεί ξανά σε διεθνές επίπεδο και αφορά τον ομαδικό τουρισμό. 150 αγοραστές από εταιρείες που ανήκουν σε ενώσεις, εμπορικές ενώσεις, ενώσεις που ασχολούνται με τα σπορ και τον πολιτισμό καθώς και σκι κλαμπ από την Ιταλία και από το εξωτερικό θα συναντηθούν με 300 πωλητές από την Ιταλία και το εξωτερικό οι οποίο έχουν επιλεχθεί από τους εκθέτες της BIT 2008.

«Με την δρομολόγηση του Buy Club International», εξηγεί η κα. Simona Greco, διευθύντρια της έκθεσης «η BIT προσθέτει ακόμα ένα πετραδάκι στο εξαιρετικό μωσαϊκό της πολύ-στοχευμένης φόρμουλας. Μια ευέλικτη και δυναμική δομή που συνεχώς αναπτύσσεται και είναι πάντα έτοιμη να προβλέψει τις πιο σπουδαίες νέες τάσεις μόλις αυτές παρουσιαστούν και να τις μετατρέψει σε στοχευμένες επιχειρηματικές ευκαιρίες με συγκεκριμένα εργαλεία όπως τα workshop. Το Buy Club International στην πραγματικότητα γεννήθηκε από την εμπειρία του BuyItaly, το πιο σημαντικό workshop του «προϊόντος Ιταλία» και ανάμεσα στα πιο σημαντικά workshop σε διεθνές επίπεδο».

«Η ιδέα του Buy Club International», προσθέτει η κα.Giovanna Mattiolo, ιδιοκτήτρια του Tourist Trend «είναι να προσφέρει σημαντικές B2B ευκαιρίες που φέρνουν κοντά αγοραστές και πωλητές του κλάδου του συνεταιριστικού τουρισμού οι οποίοι διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση της ζήτησης. Πράγματι, αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις στο κλάδο αυτό είναι πραγματικοί opinion leaders ικανοί να κατευθύνουν τις τουριστικές προτιμήσεις των συνεργατών τους χάρη στην εμπειρία και την απευθείας γνώση τους στους προορισμούς και στους tour operators. Ο στόχος του Buy Club International είναι να βελτιστοποιήσει αυτό το τουριστικό κλάδο και να γίνει το ετήσιο γεγονός για τους associated tour operators που θέλουν να επεκτείνουν τις τουριστικές επιλογές των συνεργατών τους».

Κατά την διάρκεια του Buy Club International 300 πωλητές συμπεριλαμβανομένων tour operators, ταξιδιωτικών γραφείων και προωθητικά consortium θα συναντηθούν με 75 Ιταλούς και 75 ξένους αγοραστές από 18 χώρες από τις παραδοσιακά «ισχυρές» αγορές για τον εισερχόμενο τουρισμό της Ιταλίας (Γαλλία, Γερμανία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο) καθώς και από τις σχετικά νέες αγορές όπως η Ανατολική Ευρώπη ή οι χώρες της Σκανδιναβίας οι οποίες έχουν δυναμική που όμως ακόμη χρειάζεται ανάπτυξη.

Οι πωλητές έχουν επιλεχθεί από εκθέτες και συνεκθέτες της BIT 2008 από Ιταλικές περιοχές και ξένους τουριστικούς οργανισμούς με βάση την ικανότητα τους να παρέχουν ολοκληρωμένα πακέτα διακοπών που συμπεριλαμβάνουν όλες τις υπηρεσίες που περιέχουν την προσφορά και με κριτήριο την ειδίκευση τους στον ομαδικό τουρισμό.

Έχει ζητηθεί από όλους τους υποψηφίους να ετοιμάσουν ένα πακέτο ως τεστ για να επιβεβαιώσουν την ικανότητα τους να προσφέρουν τις πραγματικές ανάγκες των αγοραστών που ασχολούνται με το κλάδο αυτό.

Το Buy Club International θα λάβει χώρα στο Περίπτερο 20 της έκθεσης το Σάββατο 23 και Κυριακή 24 Φλεβάρη στο ίδιο κτίριο που θα φιλοξενήσει το BuyItalia.

Η 28η έκδοση της Διεθνής Τουριστικής Έκθεσης BIT θα λάβει χώρα στο Fiera Milano από Πέμπτη 21 έως Κυριακή 24 Φλεβάρη 2008.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024