Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκθέσειςWorld Travel Market ’99 – Εντυπώσεις από την πρώτη ημέρα

World Travel Market ’99 – Εντυπώσεις από την πρώτη ημέρα

ΛΟΝΔΙΝΟ-WTM ’99. Ξεκίνησε εχθές τη λειτουργία της η 20η World Travel Market 1999 με την Ελλάδα να δίνει το παρόν με νέο περίπτερο και νέα εικόνα. Το νέο ελληνικό περίπτερο, […]

ΛΟΝΔΙΝΟ-WTM<.> '99. Ξεκίνησε εχθές τη λειτουργία της η 20η World Travel Market 1999 με την Ελλάδα να δίνει το παρόν με νέο περίπτερο και νέα εικόνα<...>.
Το νέο ελληνικό περίπτερο, αρκετά μοντέρνο, αναπτύχθηκε αυτή τη φορά και σε ύψος, έχοντας χώρους για συναντήσεις με τραπέζια αλλά και μικρά σαλόνια στον επάνω όροφο. Το κυρίαρχο χρώμα ήταν το σκούρο μπλε που όμως ελλείψει σωστού φωτισμού έδινε από μακριά μια αρκετά σκοτεινή εικόνα ιδίως σε σχέση με τα γειτονικά πολύ φωτεινά περίπτερα της Αυστρίας και της Γαλλίας. Παράλληλα, αρκετά από τα επιμέρους περίπτερα των Ελλήνων εκθετών βρίσκονταν σε σχετικά 'κλειστό χώρο' χωρίς να δίνεται η εντύπωση ενός ανοιχτού περιπτέρου που 'σπρώχνει' τον επισκέπτη της έκθεσης να περάσει μέσα από αυτό για να συνεχίσει στον υπόλοιπο εκθεσιακό χώρο.
Αν και το ελληνικό περίπτερο ήταν καλύτερα ορατό και από μακριά, η έλλειψη γνωστού και εμφανούς σήματος -όπως ο ήλιος της Ισπανίας, ή ακόμα η σημαία η ελληνική με το Hellas- ήταν φανερή. Να σημειώσουμε εδώ ότι ο ΕΟΤ αναζητάει το νέο σήμα που θα εκφράζει τη νέα διαφημιστική καμπάνια και θα αντικαταστήσει το ήδη υπάρχον με τη σημαία και το Hellas, ως εκ τούτου, το τελευταίο δεν προβάλλεται όσο έντονα θα έπρεπε.
Επίσης, η εικόνα του περιπτέρου έδειχνε μια αναποφασιστικότητα στην αγγλική ονομασία της Ελλάδας που τελικά θα χρησιμοποιούμε, Greece ή Hellas; Ενώ πέρυσι επικρατούσε έντονα το Hellas φέτος επιστρέψαμε στο Greece. Νομίζουμε ότι οι αρμόδιοι θα έπρεπε να προβληματιστούν λίγο περισσότερο στο ιδανικότερο συνδυασμό των δύο ονομάτων ώστε μακροχρόνια να επικρατήσει η ονομασία που θέλουμε.
Όσον αφορά το θέμα των διαφημιστικών εντυπώσεων, το κέρδισε αυτή τη χρονιά η Τουρκία αλλά και η κατεχόμενη Βόρεια Κύπρος, οι οποίες είχαν καταλάβει τους διαφημιστικούς χώρους της κεντρικής εισόδου της έκθεσης και όλων των χώρων του σταθμού του Earls Court αντίστοιχα. Η δε Βόρεια Κύπρος αν και μη αναγνωρισμένο κράτος, όχι μόνο συμμετέχει στις διεθνείς τουριστικές εκθέσεις ως τουριστικός προορισμός, αλλά κάνει και αισθητή την παρουσία της με εντυπωσιακές ενέργειες. Αναρωτιόμαστε άραγε γιατί η Ελλάδα και η Κύπρος δεν μπορούν να κάνουν κάτι αντίστοιχο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024