Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΔήμος Χερσονήσου: Η αναδείξη της περιοχής ως ιδανικός γαμήλιος προορισμός
Προορισμοί

Δήμος Χερσονήσου: Η αναδείξη της περιοχής ως ιδανικός γαμήλιος προορισμός

«Η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Χερσονήσου με στοιχεία βιωσιμότητας και αειφορίας αποτελεί προτεραιότητα», δήλωσε ο δήμαρχος Γιάννης Σέγκος.

Στοχευμένες δράσεις για την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος με την ενίσχυση εναλλακτικών μορφών τουρισμού υλοποιεί ο Δήμος Χερσονήσου.

Προς αυτή την κατεύθυνση επενδύει στην ισχυρή δυναμική που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια ο γαμήλιος τουρισμός συντάσσοντας συγκεκριμένη στρατηγική ανάδειξης των συγκριτικών πλεονεκτημάτων του Δήμου.

Σε αυτό το πλαίσιο πραγματοποιήθηκαν διαδοχικές συσκέψεις με παράγοντες του τουρισμού ενώ θα ακολουθήσουν συγκεκριμένες δράσεις προώθησης σε εκθέσεις, roadshows αλλά και B2B επαφές στην εγχώρια και κυρίως στις διεθνείς αγορές.

«Η ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος του Δήμου Χερσονήσου με στοιχεία βιωσιμότητας και αειφορίας αποτελεί προτεραιότητα», δήλωσε ο δήμαρχος κ. Γιάννης Σέγκος και πρόσθεσε: «Θέλουμε ο τόπος μας να γίνει σημείο αναφοράς του γαμήλιου τουρισμού σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Δήμος Χερσονήσου έχει στοιχεία μοναδικότητας και αυτά πρέπει να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε. Οι ειδυλλιακές μας τοποθεσίες, οι σύγχρονες ξενοδοχειακές υποδομές και η φιλοξενία που προσφέρει απλόχερα η τοπική κοινωνία συνθέτουν ένα μοναδικό τρίπτυχο για την ανάπτυξη του γαμήλιου τουρισμού».

Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο project προώθησης που περιλαμβάνει στρατηγικό σχεδιασμό, υπηρεσίες δημιουργίας εμπορικού σήματος, σχεδιασμό και παρακολούθηση της υλοποίησης του σχεδίου δράσεων προβολής, επιμέλεια και υλοποίηση έντυπου και ψηφιακού διαφημιστικού υλικού, και κάθε άλλη ενέργεια που θα υλοποιήσει ο Δήμος Χερσονήσου, σε στενή συνεργασία με τους φορείς τουρισμού και τον ΕΟΤ.

Σε συνέχεια του Μνημονίου Συνεργασίας για την προβολή του γαμήλιου τουρισμού και γενικότερα του τουρισμού πολυτελείας στην Ελλάδα που υπέγραψαν λίγους μήνες πριν ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης, με τον πρόεδρο της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), κ. Θωμά Πολίτη και την αντιπρόεδρο της Ένωσης κα  Άννα Σουρμπάτη, ο Δήμος Χερσονήσου παρουσίασε τον αρχικό του σχεδιασμό που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για τη συνεκτική και συντονισμένη προώθηση του κλάδου των εταιρικών και κοινωνικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα.

O Δήμος συμμετέχει επίσης για πρώτη φορά στην Διεθνή Έκθεση Προορισμού Γάμου National Wedding Show Birmingham UK (3-5 Μαρτίου). Επίσης προβλέπεται η δημιουργία ενεργειών προώθησης σε αναλογικό και ψηφιακό περιβάλλον, αρχής γενομένης από το νέο promo video του γαμήλιου προορισμού σε 5 γλώσσες. Επίσης 3 μικρότερα video ορθόδοξου γάμου, τελετουργικών πολιτικών γάμων και σημείων φυσικού κάλλους θα προωθούνται σε στοχευμένες αγορές από τα ψηφιακά κανάλια του Δήμου.

«Ο γαμήλιος τουρισμός μπορεί να ενισχύσει σημαντικά την τοπική οικονομία, καθώς όλο και περισσότερα ζευγάρια από όλο τον κόσμο επιλέγουν διαφορετικούς προορισμούς από τον τόπο διαμονής τους προκειμένου να τελέσουν το γάμο τους. Ο τόπος μας προσφέρεται για μία αξέχαστη εμπειρία που θα συνδυάζει τον γάμο και το ταξίδι του μέλιτος», πρόσθεσε ο κ. Σέγκος.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024