Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΡεαλιστικές λύσεις για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού τουρισμού στην Κύπρο
Emergence 2009

Ρεαλιστικές λύσεις για την εφαρμογή του ηλεκτρονικού τουρισμού στην Κύπρο

Το πρώτο Συνέδριο για Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στο τουρισμό, e-Tourism Forum – Emergence 2009, που διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ) έληξε την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου με επιτυχία στη Λεμεσό, στο […]

Το πρώτο Συνέδριο για Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στο τουρισμό, e-Tourism Forum – Emergence 2009, που διοργάνωσε ο Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ)<...> έληξε την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου με επιτυχία στη Λεμεσό, στο ξενοδοχείο Grand Resort (πρώην Hawaii). Η ποιότητα των ομιλητών και το περιεχόμενο του είχαν τεράστια απήχηση στη Κυπριακή Τουριστική Βιομηχανία. Το συνέδριο κατέδειξε τις τελευταίες τάσεις στο Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ στο τουρισμό με χειροπιαστά πρακτικά παραδείγματα που μπορούν να εφαρμόσουν οι τουριστικές μας επιχειρήσεις στη καθημερινή τους εργασία.

Μέσα από το συνέδριο διαφάνηκαν οι δυνατότητες της κυπριακής τουριστικής βιομηχανίας να προσελκύσει πελάτες με σωστό και μεθοδευμένο τρόπο μέσω του διαδιχτύου και ειδικά του συμμετοχικού διαδικτυακού χώρου. Το συνέδριο έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στη προοπτική που ο κυπριακός τουρισμός έχει μέσα από πραγματικούς αριθμούς ζήτησης της Κύπρου στο διαδίκτυο. Οι πέραν των 200 τουριστικών επιχειρηματιών που παρεβρέθηκαν στο συνέδριο είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν με τους ξένους και Κύπριους ομιλητές με τους οποίους μοιράστηκαν ανησυχίες, ιδέες και προβληματισμούς.

Το e-Tourism Forum πρωτοπορώντας έχει εκδώσει τα πρώτα βραβεία στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ για την Κύπρο. Τα βραβεία «Λύχνος» βράβευσαν εκείνες τις κυπριακές επιχειρήσεις και κυπριακές πρωτοβουλίες που με το φωτεινό τους παράδειγμα δείχνουν τον ορθό δρόμο στο τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ.

  • Το ξενοδοχείο Capo Bay στην κατηγορία Online Brand για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου και την παρουσία του σαν κυπριακή “μάρκα” στο διαδίκτυο.
  • Η πρωτοβουλία του ΚΟΤ “Μικρές Αποδράσεις Μεγάλες Εμπειρίες” στη κατηγορία Destination Product για την απήχηση που είχε στο κυπριακό κοινό και για την μεγάλη συνδρομή του προγράμματος στον εσωτερικό τουρισμό.
  • Στην κατηγορία Promoting Cyprus το βραβείο πήρε η ιστοσελίδα www.visiteurope.com για την πολύ σημαντική συνδρομή της στη προώθηση του κυπριακού τουρισμού στο διαδίκτυο.

Τα άλλα δυο βραβεία E-commerce και E-marketing θα δοθούν τον Ιούνιο σε εκείνες τις εταιρείες που στο μεν πρώτο είχαν τα καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα από απευθείας πελάτες στο διαδίχτυο στον τουριστικό τομέα και το δεύτερο θα δοθεί στον οργανισμό ή εταιρεία που είχε την πιο δημιουργική και αποτελεσματική καμπάνια στο διαδίκτυο. Η ομάδα του φόρουμ ήδη εργάζεται για την περισυλλογή πληροφοριών για να γίνει η βράβευση τον επόμενο Ιούνιο πριν την καλοκαιρινή σεζόν.

Τα βραβεία παρέδωσε η κα Φοίβη Κατσούρη, γενική διευθύντρια του ΚΟΤ. Τα βραβεία είναι φιλοτέχνησε ο αγγειοπλάστης Γιώργος Γεωργιάδης από την Κερύνεια και τώρα στη Λέμπα της Πάφου.

Το συνέδριο διοργάνωσε ο ΚΟΤ και το περιεχόμενο το διαχειρίστηκε ο συμβουλευτικός οίκος Avantless, που ειδικεύεται στην εφαρμογή των τεχνολογιών της πληροφορικής και του διαδικτύου στον τουρισμό. Είναι η πρώτη φορά που στους Κύπριους επιχειρηματίες έχουν δοθεί μέσα από το Emergence 2009 οι κατάλληλες και πιο σύγχρονες πληροφορίες για τα εφόδια και τα εργαλεία με τα οποία μπορούν να φτάσουν στο τελικό τους πελάτη, μέσω της δικής τους ενεργής συμμετοχής στο διαδίχτυο. Το Emergence 2009 έκλεισε με ελπιδοφόρα μηνύματα για τον μέλλον του τουρισμού. Το φόρουμ προσβλέπει στη πιο ενεργή συμμέτοχη στο διαδίκτυο όλων των επιχειρήσεων που ασχολούνται με τον τουρισμό όπως επίσης στη συμμέτοχη όλων των φορέων τουριστικής ανάπτυξης. Ο ΚΟΤ για μια ακόμη φορά στηρίζει το τουριστικό φάσμα της Κύπρου με πρωτοπόρες πρωτοβουλίες όπως το Emergence 2009.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024