Τελευταία νέα
ΑρχικήΕπαγγελματικά ΤαξίδιαΣυνέδρια ΤουρισμούΤην Παρασκευή η δεύτερη διαβούλευση για τις εφαρμογές Web 2.0 στον τουρισμό
Πανεπιστήμιο Αιγαίου - ΕΔΕΤ

Την Παρασκευή η δεύτερη διαβούλευση για τις εφαρμογές Web 2.0 στον τουρισμό

Στη Μεσαριά της Σαντορίνης πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή (Santorini Image Hotel, 19:00 – 21:00) η δεύτερη διαβούλευση της ομάδας εργασίας με αντικείμενο το Συμμετοχικό Διαδίκτυο (Web 2.0) και την αξιοποίησηκαι […]

Στη Μεσαριά της Σαντορίνης πραγματοποιείται την ερχόμενη Παρασκευή (Santorini Image Hotel, 19:00 – 21:00) η δεύτερη διαβούλευση της ομάδας εργασίας με αντικείμενο το Συμμετοχικό Διαδίκτυο (Web 2.0) και την αξιοποίηση<...>και επίδρασή του στην τουριστική βιομηχανία και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας (Μ.Μ.Ε.).

Στόχος του διαδραστικού αυτού φόρουμ ηλεκτρονικού Τουρισμού (e-Tourism) που δημιούργησαν το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) του Υπουργείου Ανάπτυξης είναι η μελέτη, καταγραφή και αξιολόγηση της αξιοποίησης και της διαχείρισης των εφαρμογών του Web 2.0 στον τουρισμό, καθώς και η ενίσχυση της υιοθέτησης και αξιοποίησής τους από την Ελληνική τουριστική βιομηχανία.

Τα τελευταία χρόνια, το Πανεπιστήμιο Αιγαίου έχει λειτουργήσει με μεγάλη επιτυχία και ενεργή συμμετοχή – τόσο από τον επιχειρηματικό όσο και από τον ακαδημαϊκό κλάδο – δύο φόρουμ που εξέτασαν δυο ειδικευμένα ζητήματα του ηλεκτρονικού τουρισμού (e-Tourism). Τα φόρουμ «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες και Εφαρμογές στον Τουρισμό: Ισχύουσα Κατάσταση και Προοπτικές» και «Ηλεκτρονικά Συστήματα Διαχείρισης & Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών, ΗΣΔΜΤΠ» υποστήριξαν με επιτυχία την υιοθέτηση των σύγχρονων υπηρεσιών του Διαδικτύου από τις Ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, καθώς και της περαιτέρω εξέλιξης και ανάπτυξης των τελευταίων μέσω των καινοτομικών Διαδικτυακών υπηρεσιών.

Σκοπός της νέας ομάδας είναι η συνέχεια της συνεισφοράς της στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην Ελληνική τουριστική βιομηχανία εξετάζοντας τις επιχειρηματικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές (ευκαιρίες και απειλές) που επιφέρει η ολοένα ραγδαία αυξανόμενη υιοθέτηση του συμμετοχικού διαδικτύου τόσο από την διεθνή τουριστική ζήτηση, όσο και από τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Με την ολοκλήρωση των εργασιών της, η ομάδα εργασίας επιδιώκει να επιτύχει αφενός την ενημέρωση, την ενθάρρυνση και την υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων σχετικά με την αποτελεσματική διαχείριση και αξιοποίηση του Web 2.0, και αφετέρου να δημιουργήσει μια πλατφόρμα επικοινωνίας μεταξύ ιδιωτικών επιχειρήσεων, ενώσεων και δημόσιων φορέων έτσι ώστε να μελετηθούν, να συζητηθούν και να εξευρεθούν διάφοροι τρόποι συνεργασίας για την από κοινού ανάπτυξη και επιχειρηματική εξέλιξη του Web 2.0. Σημαντικό στόχο αποτελεί επίσης και η υποστήριξη της περαιτέρω ανάπτυξης των επιχειρηματικών εφαρμογών Web 2.0 μέσω του εντοπισμού, της μελέτης και της διάχυσης διαφόρων διεθνών καλών πρακτικών.

Ειδικότερος στόχος της διαβούλευσης είναι η ανάπτυξη ζητημάτων που σχετίζονται τόσο με τις ευκαιρίες και απειλές που δημιουργεί το συμμετοχικό διαδίκτυο για τις τουριστικές επιχειρήσεις, όσο και με τις σύγχρονες επιχειρησιακές πρακτικές και στρατηγικές που θα πρέπει να αναπτύξει και να υιοθετήσει μια τουριστική επιχείρηση για να αξιοποιήσει τις δυνατότητες του συμμετοχικού διαδικτύου. Σκοπός της διαβούλευσης είναι επίσης ο εντοπισμός και η καταγραφή των διάφορων παραγόντων που επηρεάζουν τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις να υιοθετήσουν και να αξιοποιήσουν το Συμμετοχικό Διαδίκτυο.

Θα παρουσιαστούν βέλτιστες πρακτικές από τον Ελληνικό και τον διεθνή χώρο, ενώ τα πορίσματα της ανοικτής συζήτησης θα προωθηθούν στους αρμόδιους φορείς και στην πολιτεία. Συγκεκριμένα, θα υπάρξουν 2 κεντρικές παρουσιάσεις, οι οποίες θα θέσουν τις βάσεις για τη διαβούλευση που θα ακολουθήσει. Οι παρουσιάσεις αυτές είναι οι εξής:


  • Εργαλεία και Τεχνολογίες του Συμμετοχικού Διαδικτύου, από την Κωνσταντίνα Τσιακάλη, (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

  • Συμμετοχικό Διαδίκτυο: Επιχειρησιακές Πρακτικές και Οφέλη, από την Δρ. Μαριάννα Σιγάλα (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)

  • Ηλεκτρονικά Συστήματα Μάρκετινγκ Οίνου και Οινικού Τουρισμού, από τον Δρ. Ευάγγελο Χρήστου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου)


Η πρώτη διαβούλευση της ομάδας στο συμμετοχικό διαδίκτυο (Web 2.0) πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία και συμμετοχή μεγάλου αριθμού εκπροσώπων της τουριστικής βιομηχανίας και ακαδημαϊκών από το χώρο του τουρισμού, στα πλαίσια του εθνικού συνεδρίου «Marketing & Management στις τουριστικές επιχειρήσεις: σύγχρονες και καινοτόμες προσεγγίσεις» που διοργανώθηκε από το Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης στις 29 – 30 Μαΐου, στο Ηράκλειο. Τα αποτελέσματα της διαβούλευσης κρίθηκαν ως ιδιαίτερα χρήσιμα, και για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα του φόρουμ (href=”http://www.ebusinessforum.gr” target=”blank”> http://www.ebusinessforum.gr (Ομάδα Ιγ2).

Τον συντονισμό και τη διαχείριση των δραστηριοτήτων του φόρουμ ηλεκτρονικού Τουρισμού στο Web 2.0 έχει αναλάβει μια αξιόλογη ομάδα ακαδημαϊκών με μεγάλη εμπειρία σε θέματα τουρισμού και Μ.Μ.Ε. η οποία απαρτίζεται από τους: Δρ. Μαριάννα Σιγάλα και Δρ. Ευάγγελο Χρήστου (Πανεπιστήμιο Αιγαίου), Δρ. Τίνα Βαρουχάκη (Ινστιτούτο Επιμόρφωσης του Ε.Κ.Δ.Δ.Α.) και Κωνσταντίνα Τσιακάλη (Υποψήφια Διδάκτωρ στο Μεταπτυχιακό Διατμηματικό Πρόγραμμα Σπουδών στον Σχεδιασμό, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού του Πανεπιστημίου Αιγαίου).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε στην ιστοσελίδα του φόρουμ στην διεύθυνση: http://www.ebusinessforum.gr (επιλέξτε την ομάδα Ιγ2).

Η συμμετοχή στη διαβούλευση του φόρουμ είναι δωρεάν. Δηλώσεις συμμετοχής και εγγραφές στην ομάδα του φόρουμ μπορούν να γίνουν είτε απευθείας στην ιστοσελίδα του φόρουμ, είτε επικοινωνώντας με την κυρία Κωνσταντίνα Τσιακάλη.

Χορηγοί επικοινωνίας του Φόρουμ είναι το Travel Daily News Greece & Cyprus και το Travel Daily News International.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/06/2024
18/06/2024
17/06/2024
14/06/2024
13/06/2024
12/06/2024