Τελευταία νέα
Loading Events
Αρχική Εκδηλώσεις WEBINAR: 60 Πρακτικές μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία – Πώς να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ για να αυξήσετε την πληρότητα και την κερδοφορία σας
  • This event has passed.

WEBINAR: 60 Πρακτικές μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία – Πώς να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ για να αυξήσετε την πληρότητα και την κερδοφορία σας

Μαρ 21, 2023, 3:00 μ.μ
Μαρ 22, 2023, 8:00 μ.μ
Sem Marketing Μικρών Ξενοδοχείων

Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με το επόμενο από αυτά να διοργανώνεται στις 21 και 22 Μαρτίου.

TravelDailyNews Hospitality Seminars

60 Πρακτικές μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία – Πώς να αξιοποιήσετε το μάρκετινγκ για να αυξήσετε την πληρότητα και την κερδοφορία σας

21 και 22 Μαρτίου 2023 (15:00 – 20:00)

Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet

Εισηγητής:

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων

Το webinar με τίτλο «60 Πρακτικές μάρκετινγκ για μικρά ξενοδοχεία» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να μυηθούν στην επιστήμη του μάρκετινγκ. Μέσα από 60 πρακτικές και πληθώρα παραδειγμάτων οι συμμετέχοντες θα αντιληφθούν ότι το μάρκετινγκ αποτελεί ένα υπερπολύτιμο εργαλείο για την επιβίωση και ευημερία μιας μικρής τουριστικής επιχείρησης.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιοκτήτες ή διαχειριστές μικρών ξενοδοχείων, ενοικιαζόμενων δωματίων, ξενώνων και boutique hotel.

Ενότητες σεμιναρίου

1η μέρα:

  • Οι 10 πιο διαδεδομένοι μύθοι γύρω από το μάρκετινγκ
  • Το μάρκετινγκ είναι ευθύνη όλων
  • Εντοπίστε την αγορά-στόχο
  • Θέστε SMART στόχους
  • Διαφοροποιηθείτε από τη μάζα
  • Yield management, η πεμπτουσία της τιμολόγησης
  • Μην τιμολογείτε στα «τυφλά»
  • Παρέχετε υποδειγματική εξυπηρέτηση
  • Επιλύστε τα παράπονα με τη μέθοδο LEARN
  • Χειριστείτε με μαεστρία «δύσκολους» πελάτες
  • Προχωρήστε σε συνέργειες
  • Ξεπεράστε τις προσδοκίες των πελατών σας
  • Υποσχεθείτε λίγα, προσφέρετε περισσότερα
  • Εστιάστε στην πρώτη και την τελευταία εμπειρία
  • Ανταποκριθείτε στα κελεύσματα των καιρών
  • Μετριάστε την εξάρτηση από τους TO
  • Πουλήστε τον προορισμό
  • Υιοθετήστε τη διοίκηση ολικής ποιότητας
  • Κάντε benchmarking
  • Εφαρμόστε το εσωτερικό μάρκετινγκ
  • Μάθετε από τα λάθη σας
  • Υιοθετήστε πράσινο προφίλ
  • Διεξάγετε έρευνα ικανοποίησης πελατών
  • Χαρτογραφήστε όλες τις επαφές του πελάτη
  • Ακολουθήστε την πρακτική MBWA
  • Εγκαινιάστε πρόγραμμα επιβράβευσης
  • Επενδύστε στις δημόσιες σχέσεις
  • Προετοιμαστείτε για μια ενδεχόμενη κρίση
  • Μελετήστε την καταναλωτική συμπεριφορά
  • Αξιοποιήστε το e-mail marketing
  • Διαχειριστείτε την εμπειρία πριν την άφιξη

2η μέρα:

  • Καταχωρίστε την επιχείρηση στο Google My Business
  • Επενδύστε στο content marketing
  • Παροτρύνετε τους χρήστες να ανεβάσουν «περιεχόμενο»
  • Σχεδιάστε μια λειτουργική ιστοσελίδα
  • Επενδύστε σε ποιοτικές φωτογραφίες και βίντεο
  • Ανατρέξτε στα Google Analytics
  • Ενθαρρύνετε τις απευθείας κρατήσεις
  • Εμφανιστείτε ψηλά στην Google
  • Εκπονήστε in-stay έρευνα
  • Αγκαλιάστε τα social media
  • Ενισχύστε την παρουσία σας στο Facebook
  • Ανεβάστε φωτογραφίες στο Instagram
  • Διαφημιστείτε στην Google
  • Επενδύστε στο remarketing
  • Αναζητήστε τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά
  • Αξιοποιήστε το FOMO
  • Επενδύστε σε influencers ή brand ambassadors
  • Διαχειριστείτε τη διαδικτυακή σας φήμη
  • Aπαντήστε στις αρνητικές κριτικές
  • Διαχειριστείτε τις θετικές κριτικές
  • Ανεβείτε στην κατάταξη του TripAdvisor
  • Επενδύστε στις μηχανές metasearch
  • Αξιοποιήστε το billboard effect
  • Δημιουργήστε ένα blog
  • Αφηγηθείτε ιστορίες
  • Επενδύστε στο Viral Marketing

Ο εισηγητής

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Έχει συγγράψει 20 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDx, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.

Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, είναι συνεργάτης του Travel Daily News και της HotelTraining, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.

Είπαν για τα σεμινάρια του κου Πρωτοπαπαδάκη:

Η παρουσίαση του κου Πρωτοπαπαδάκη ήταν και είναι άψογη καθώς επίσης και η μεταδοτικότητα του.” Δημήτρης Αθανασόπουλος, Hotel Manager, Patmos Paradise Hotel

Πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και άκρως επεξηγηματικό!” Δημήτριος Κοράνης, Υπεύθυνος εστιατορίου, Roca Cookery Mykonos

Εάν ασχολείστε με τον τομέα επικοινωνίας πελατών, αξίζει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, διότι θα βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε! Θα δείτε τα παράπονα με άλλο μάτι.” Σοφία Αλεξάνδρου, Κρατήσεις-Υποδοχή, Lakki Village Family Beach Hotel-Αμοργός

Πολύ ενδιαφέρον. Οι πάντες στον τουρισμό έχουν λόγους να το παρακολουθήσουν.” Αγησίλαος Παπαδημητρίου, Διευθ. Πωλήσεων, Dream Yacht Charter

Ένα απαραίτητο σεμινάριο για όλους όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο και τη συναναστροφή με πελάτες.” Μουλλά Μπεσνίκ, Α’ Σερβιτόρος, SeaSpice Bar Restaurant-Γλυφάδα

Δε νομίζω ότι μόνο με ένα σεμινάριο θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο του κου Πρωτοπαπαδάκη. Θέλουμε επαναληπτικό. Θερμά συγχαρητήρια.” Εύα Κωσταρέλου, Γεν. Διευθύντρια, Alkinoi Resort & Spa-Μονεμβασιά

Πολύ χρήσιμο σεμινάριο”, Επαμεινώνδας Σταμάτης, Ιδιοκτήτης, Αγνάντι Studios-Κύθηρα

Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, χρήσιμο για την προσέγγιση μίας κριτικής.” Σοφία Καζάλα, Reservation Manager, Monemvasia Group

Βαθμός αξιολόγησης σεμιναρίου από 61 συμμετέχοντες: 4,5/5

Κόστος συμμετοχής

Πρώτη συμμετοχή 90,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 80,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 80,00 Ευρώ

Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.

Πρώτη συμμετοχή 80,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 70,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 70,00 Ευρώ

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: tma@tma.travel

Χώρος διεξαγωγής

Google Meet
Online

Οργανωτής

Travel Media Applications
Email:
tma@tma.travel
View Organiser Website
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024