Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με νέο θέμα το οποίο διοργανώνεται στις 18 και 19 Φεβρουαρίου.
TravelDailyNews Hospitality Seminars
“Airbnb – Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης”
18 και 19 Φεβρουαρίου 2023 (10:00 – 14:00)
Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet
Κύριος εισηγητής:
Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης
Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων
Guest Speaker:
Γιάννης Καπασάκης
Διαχειριστής ακινήτου βραχυχρόνιας μίσθωσης / Superhost (9,9 στην Airbnb και 9,8 στην Booking)
Το webinar με τίτλο «Airbnb – Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να μυηθούν στις τεχνικές και μεθόδους που θα συμβάλλουν στην καλύτερη διαχείριση της καταχώρησής τους αλλά και της εμπειρίας του φιλοξενούμενου, ώστε να σταθούν με αξιώσεις σε μια άκρως ανταγωνιστική αγορά.
Σε ποιους απευθύνεται
Το webinar απευθύνεται σε όσους δραστηριοποιούνται ή σκέπτονται να δραστηριοποιηθούν στο χώρο των βραχυχρόνιων μισθώσεων και συγκεκριμένα στην Airbnb.
Ενότητες σεμιναρίου
- Τα πιο συνηθισμένα λάθη σε μία καταχώρηση.
- Προετοιμάστε κατάλληλα το χώρο.
- Κυρίαρχες τάσεις και πιο πρόσφατες αναζητήσεις.
- Μπορεί να επιβιώσει ένα κατάλυμα σε μη τουριστική περιοχή;
- Η Αρχή 1-10-100.
- Αλληλοεπιδράστε με όλες τις αισθήσεις.
- 6 κρίσιμοι παράγοντες.
- Πώς κάνει κράτηση ένας χρήστης.
- Πώς να τους εκπλήξετε ευχάριστα.
- 19 πράγματα που οι επισκέπτες ελπίζουν να βρουν…
- Δημιουργήστε ολοκληρωμένη καταχώρηση-προφίλ.
- 4 επιτυχημένες φόρμουλες για δυνατούς τίτλους.
- Επεξεργαστείτε το προσωπικό σας προφίλ.
- Επενδύστε σε δυνατές φωτογραφίες. Ποια τα πιο συχνά λάθη.
- Περιγράψτε γλαφυρά το χώρο.
- Πρόσβαση και κανόνες σπιτιού.
- Διαθεσιμότητα και πολιτική ακυρώσεων.
- Πώς να τιμολογήσετε σωστά. Πιο συχνά λάθη.
- Η αξία της επικοινωνίας με τους φιλοξενούμενους.
- Διαχείριση των κριτικών.
- Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της Airbnb.
- Συχνά παράπονα. Διαχείριση προβλημάτων.
Ο κύριος εισηγητής
Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.
Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Έχει συγγράψει 20 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».
Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDx, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.
Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.
Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, είναι συνεργάτης του Travel Daily News και της HotelTraining, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.
Είπαν για τα σεμινάρια του κου Πρωτοπαπαδάκη:
“Η παρουσίαση του κου Πρωτοπαπαδάκη ήταν και είναι άψογη καθώς επίσης και η μεταδοτικότητα του.” Δημήτρης Αθανασόπουλος, Hotel Manager, Patmos Paradise Hotel
”Πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και άκρως επεξηγηματικό!” Δημήτριος Κοράνης, Υπεύθυνος εστιατορίου, Roca Cookery Mykonos
”Εάν ασχολείστε με τον τομέα επικοινωνίας πελατών, αξίζει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, διότι θα βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε! Θα δείτε τα παράπονα με άλλο μάτι.” Σοφία Αλεξάνδρου, Κρατήσεις-Υποδοχή, Lakki Village Family Beach Hotel-Αμοργός
”Πολύ ενδιαφέρον. Οι πάντες στον τουρισμό έχουν λόγους να το παρακολουθήσουν.” Αγησίλαος Παπαδημητρίου, Διευθ. Πωλήσεων, Dream Yacht Charter
”Ένα απαραίτητο σεμινάριο για όλους όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο και τη συναναστροφή με πελάτες.” Μουλλά Μπεσνίκ, Α’ Σερβιτόρος, SeaSpice Bar Restaurant-Γλυφάδα
”Δε νομίζω ότι μόνο με ένα σεμινάριο θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο του κου Πρωτοπαπαδάκη. Θέλουμε επαναληπτικό. Θερμά συγχαρητήρια.” Εύα Κωσταρέλου, Γεν. Διευθύντρια, Alkinoi Resort & Spa-Μονεμβασιά
”Πολύ χρήσιμο σεμινάριο”, Επαμεινώνδας Σταμάτης, Ιδιοκτήτης, Αγνάντι Studios-Κύθηρα
”Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, χρήσιμο για την προσέγγιση μίας κριτικής.” Σοφία Καζάλα, Reservation Manager, Monemvasia Group
Βαθμός αξιολόγησης σεμιναρίου από 15 συμμετέχοντες: 4,7/5
Κόστος συμμετοχής
Πρώτη συμμετοχή | 90,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο | 80,00 Ευρώ |
Φοιτητές – Άνεργοι | 80,00 Ευρώ |
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
Πρώτη συμμετοχή | 80,00 Ευρώ |
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο | 70,00 Ευρώ |
Φοιτητές – Άνεργοι | 70,00 Ευρώ |
Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: tma@tma.travel