Τελευταία νέα
Loading Events
Αρχική Εκδηλώσεις Webinar: Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση

Webinar: Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση

Webinar Εξυπηρέτηση Πελατών

Στόχος του σεμιναρίου “Εξυπηρέτηση Πελατών” είναι να μυήσει τους συμμετέχοντες σε δοκιμασμένες πρακτικές με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Το TravelDailyNews συνεχίζει τον νέο κύκλο σεμιναρίων με το επόμενο που αφορά την εξυπηρέτηση πελατών να διοργανώνεται στις 10 και 11 Οκτωβρίου 2024.

TravelDailyNews Hospitality Seminars

“Υποδειγματική εξυπηρέτηση πελατών – Πώς να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση”

10 και 11 Οκτωβρίου 2024 (16:00 – 20:30)

Πλατφόρμα παρακολούθησης: Google Meet

Εισηγητής:

Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης

Συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων

Το webinar «Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών» έχει ως στόχο να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα βοηθήσουν στην παροχή μιας αξιομνημόνευτης εμπειρίας του πελάτη, η οποία θα προέλθει μέσα από την άριστη εξυπηρέτησή του.

Απώτερος στόχος αυτού του διαδραστικού σεμιναρίου είναι, μέσα από πληθώρα παραδειγμάτων, να μυήσει τους συμμετέχοντες σε απλές, δοκιμασμένες και ανέξοδες πρακτικές, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που θα προσδώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μία επιχείρηση και ως εκ τούτου θα ενισχύσουν τα ποσοστά ικανοποίησης, πιστότητας και διατήρησης των πελατών της.

Σε ποιους απευθύνεται

Το webinar απευθύνεται σε:

  • Όσους εργάζονται σε ξενοδοχεία ή επισιτιστικές επιχειρήσεις και έρχονται άμεσα ή έμμεσα σε επαφή με τον επισκέπτη.
  • Φοιτητές ξενοδοχειακών-επισιτιστικών τμημάτων, που επιθυμούν να εργαστούν σε τμήματα υποδοχής ξενοδοχείων ή τουριστικών καταλυμάτων.
  • Σε ιδιοκτήτες μικρών ξενοδοχείων που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών.
Ενότητες σεμιναρίου
1η μέρα
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Η διαφορά μέτριας και ποιοτικής εξυπηρέτησης
  • Το Αποστολικό Μοντέλο
  • 7 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική
  • Τι είναι (και τι δεν είναι) η εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Οι στιγμές της αλήθειας
  • Γιατί η εξυπηρέτηση χωλαίνει;
  • Η εξυπηρέτηση πελατών ως σύστημα
  • Τύποι πιστών πελατών
  • To εσωτερικό μάρκετινγκ
  • Οι 5 διαστάσεις της ποιότητας υπηρεσιών
  • Ο δεκάλογος των λαθών
2η μέρα
  • Ανέξοδες πρακτικές άριστης εξυπηρέτησης
  • 14 customer service τεχνικές
  • Ο «κανόνας 10×4»
  • Η αρχή 20/80
  • The primacy and recency effect
  • Απαγορευμένες λέξεις ή φράσεις
  • Αγαπημένες φράσεις
  • Η σημασία της γλώσσας του σώματος
  • Ενεργητική και παθητική ακρόαση
  • 7 πράγματα που δεν ξέρουμε για τους πελάτες μας
  • Όταν ο επισκέπτης απαιτεί να μιλήσει με το αφεντικό
  • The service-recovery principle
  • Η αρχή MBWA
  • Το Παράθυρο Johari
  • Διαχείριση παραπόνων
  • Η αρχή LEARN
Ο εισηγητής

Ο Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων.

Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (MBA in Marketing) από το Cleveland State University (Αμερική). Πτυχιούχος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά.

Έχει συγγράψει 20 τίτλους, μεταξύ των οποίων τα: «Παράπονα Πελατών. Μπελάς ή Ευκαιρία», «”Υποδειγματική Εξυπηρέτηση Πελατών. 60 τρόποι για να δημιουργήσετε πιστούς πελάτες», «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών. Εφαρμογή στον Τουρισμό», «Airbnb. Πώς να διαπρέψεις ως οικοδεσπότης» και «Γνωστά Ονόματα, Άγνωστες Ιστορίες 1,2,3».

Αποσπάσματα από τα βιβλία, καθώς και συνεντεύξεις, έχουν δημοσιευτεί σε έγκυρες εφημερίδες και περιοδικά, ραδιοφωνικούς σταθμούς καθώς και στην τηλεόραση, ενώ έχει προσκληθεί ως ομιλητής από διάφορες οργανώσεις και φορείς όπως TEDx, Palso, Σχολείο Τουρισμού Καλαμάτας, ΕΕΔΕ, Forum.

Είναι διαχειριστής του μπλογκ marketing-tips.gr, έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και -από το 2000 έως σήμερα- ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde.

Αρθρογραφεί στο epixeiro.gr, είναι συνεργάτης του Travel Daily News και της HotelTraining, ενώ έχει διατελέσει σύμβουλος μάρκετινγκ και προώθησης για το ιστορικό ξενοδοχείο «Το Σπίτι του Καπετάνιου» στην Πρέβεζα, το «Tesoro Hotel» στη Λευκάδα, το κατάστημα εστίασης «FoodLab» στη Χίο και το «Κτήμα Υδρούσα» στην Άνδρο.

Είπαν για τα σεμινάρια του κου Πρωτοπαπαδάκη:

Το παρακολούθησα γιατί πρώτα σέβομαι τον ευατό μου και κατά συνέπεια όλους τους υπόλοιπους με τους οποίους διέδρασα, διαδρώ και θα διαδράσω στο μέλλον. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!“, Ασπασία Βεντούρη, Ιδιοκτήτης, Sofia’s Apartments-Κίμωλος

Ενδιαφέρουσα προσέγγιση του θέματος που λαμβάνει υπόψιν, πέραν της θεωρίας, και παραδείγματα από την καθημερινότητα. Ευχαριστούμε πολύ τους διοργανωτές και τον ομιλητή. Συνεχίστε την καλή δουλειά κάνετε.“, Ιωάννης Κατσογριδάκης, General Manager, Theartemis Palace Hotel-Ρέθυμνο

Συνεχίστε την πολύ καλή προσπάθεια!!!“, Χριστίνα Καρατσιβούδη, Manager, Gioraldi Mountain Resort-Ζαγοροχώρια

Η παρουσίαση του κου Πρωτοπαπαδάκη ήταν και είναι άψογη καθώς επίσης και η μεταδοτικότητα του.” Δημήτρης Αθανασόπουλος, Hotel Manager, Patmos Paradise Hotel

Πάρα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο και άκρως επεξηγηματικό!Δημήτριος Κοράνης, Υπεύθυνος εστιατορίου, Roca Cookery Mykonos

Εάν ασχολείστε με τον τομέα επικοινωνίας πελατών, αξίζει να παρακολουθήσετε το σεμινάριο, διότι θα βελτιώσετε τον τρόπο που επικοινωνείτε! Θα δείτε τα παράπονα με άλλο μάτι.” Σοφία Αλεξάνδρου, Κρατήσεις-Υποδοχή, Lakki Village Family Beach Hotel-Αμοργός

Πολύ ενδιαφέρον. Οι πάντες στον τουρισμό έχουν λόγους να το παρακολουθήσουν.” Αγησίλαος Παπαδημητρίου, Διευθ. Πωλήσεων, Dream Yacht Charter

Ένα απαραίτητο σεμινάριο για όλους όσους ασχολούνται με τον τουριστικό κλάδο και τη συναναστροφή με πελάτες.Μουλλά Μπεσνίκ, Α’ Σερβιτόρος, SeaSpice Bar Restaurant-Γλυφάδα

Δε νομίζω ότι μόνο με ένα σεμινάριο θα μπορούσαμε ποτέ να φτάσουμε το επίπεδο του κου Πρωτοπαπαδάκη. Θέλουμε επαναληπτικό. Θερμά συγχαρητήρια.Εύα Κωσταρέλου, Γεν. Διευθύντρια, Alkinoi Resort & Spa-Μονεμβασιά

Πολύ χρήσιμο σεμινάριο”, Επαμεινώνδας Σταμάτης, Ιδιοκτήτης, Αγνάντι Studios-Κύθηρα

Πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο, χρήσιμο για την προσέγγιση μίας κριτικής.” Σοφία Καζάλα, Reservation Manager, Monemvasia Group

Βαθμός αξιολόγησης σεμιναρίου από 112 συμμετέχοντες: 4,6/5

Κόστος συμμετοχής
Πρώτη συμμετοχή 100,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 90,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 90,00 Ευρώ
Ειδική προσφορά για όσους παρακολούθησαν στο παρελθόν σεμινάριο του TravelDailyNews με το παρακάτω κόστος συμμετοχής.
Πρώτη συμμετοχή 90,00 Ευρώ
Συμμετοχή επιπλέον ατόμων από την ίδια επιχείρηση ανά άτομο 80,00 Ευρώ
Φοιτητές – Άνεργοι 80,00 Ευρώ

Στους συμμετέχοντες θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την Travel Media Applications: Τηλ: 210 9374050, Email: tma@tma.travel

Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα.

Χώρος διεξαγωγής

Google Meet
Online

Οργανωτής

Travel Media Applications
Email:
tma@tma.travel
Ιστοσελίδα οργανωτή
03/10/2024
02/10/2024
01/10/2024
30/09/2024
27/09/2024
26/09/2024