Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΕπίσκεψη Στυλιανίδη στην `Σιδηροδρομική Γέφυρα 10`
ΕΡΓΟΣΕ

Επίσκεψη Στυλιανίδη στην `Σιδηροδρομική Γέφυρα 10`

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης επισκέφτηκε χθες το Νομό Φθιώτιδας και την περιοχή Στύρφακα όπου κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ η «Σιδηροδρομική Γέφυρα 10»

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης επισκέφτηκε χθες το Νομό Φθιώτιδας και την περιοχή<...> Στύρφακα όπου κατασκευάζεται από την ΕΡΓΟΣΕ η «Σιδηροδρομική Γέφυρα 10».

Πρόκειται για την πρώτη σιδηροδρομική γέφυρα που κατασκευάζεται στη χώρα μας με την μέθοδο του «προωθούμενου φορέα», καθώς μέχρι σήμερα έχουν κατασκευαστεί με τη μέθοδο αυτή, μόνον οδικές γέφυρες μικρότερου βάρους.

Η μέθοδος αυτή επιλέχθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ λόγω του μεγάλου ύψους των βάθρων (35 μέτρα) το οποίο καθιστά απαγορευτική την χρήση ικριωμάτων με συμβατική μέθοδο κατασκευής. Με τη μέθοδο αυτή –με την οποία εξασφαλίζεται η ταχύτερη και αποδοτικότερη κατασκευή και ευκολότερος έλεγχο της ποιότητας.

Η «Σιδηροδρομική Γέφυρα 10» αποτελεί τμήμα της υπό κατασκευή διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων Λιανοκλάδι – Δομοκός στον Aξονα ΠΑΘΕ (Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι).

Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 715,89 εκατ. ευρώ και συγχρηματοδοτείται από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η νέα αυτή γραμμή αντικαθιστά το ορεινό κομμάτι της μονής γραμμής από το Σιδηροδρομικό Σταθμό «ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ» έως το Σταθμό «ΔΟΜΟΚΟΣ» μήκους 54 χλμ, με Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή μήκους 52 χλμ. Οι συρμοί θα κινούνται πλέον στο τμήμα αυτό με ταχύτητα 160 χλμ/ώρα, ενώ με την ολοκλήρωση του έργου θα μειωθεί ο χρόνος ταξιδιού Αθήνα – Θεσσαλονίκη κατά μισή ώρα (συνολικά 3,5 ώρες).

Η υποδομή στο τμήμα Λιανοκλάδι – Δομοκός θα έχει παραδοθεί έως τα τέλη του 2011 και έως τα τέλη του 2013 θα έχει ολοκληρωθεί η επιδομή, η ηλεκτροκίνηση, η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση- τηλεπικοινωνίες.

Ο Υπουργός κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του στη «Σιδηροδρομική Γέφυρα 10» δήλωσε μεταξύ άλλων και τα εξής:

“Η Κυβέρνηση επενδύει σημαντικά στον εκσυγχρονισμό του ελληνικού σιδηροδρόμου. Όπως γνωρίζετε ασφαλώς, βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη μια διαρκής προσπάθεια, με σημαντικές επενδύσεις στην ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών, στην ανανέωση του τροχαίου υλικού, αλλά και στην εξυγίανση του Οργανισμού με ένα και μοναδικό στόχο: Την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών για το πέρασμα του ελληνικού σιδηρόδρομου στη νέα, σύγχρονη εποχή. Προχωράμε λοιπόν με τόλμη και αποφασιστικότητα για τον σύγχρονο ελληνικό σιδηρόδρομο, το σιδηρόδρομο του αύριο. Ένα σιδηρόδρομο που αναβαθμίζει ριζικά την καθημερινότητα, βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα ζωής των πολιτών με γρήγορες και ασφαλείς μετακινήσεις και καλύτερο περιβάλλον. Ως Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών συνεχίζουμε απρόσκοπτα τα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηρόδρομου. Επενδύουμε σημαντικά ποσά, της τάξης των 6,2 δις και 4,6 δις ευρώ από τα προγράμματα του ΓΆ ΚΠΣ και του ΕΣΠΑ 2007-2013 και 1,6 δις ευρώ από Εθνικούς πόρους. Η εξυγίανση, ο εκσυγχρονισμός και η ανάπτυξη του σιδηρόδρομου, αποτελούν μια σημαντική μεταρρύθμιση, ένα μεγάλο εθνικό στοίχημα. Και είμαι βέβαιος ότι θα το κερδίσουμε και αυτό».

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024