Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΜία στις πέντε κρατήσεις δωματίου θα γίνεται ηλεκτρονικά το 2005

Μία στις πέντε κρατήσεις δωματίου θα γίνεται ηλεκτρονικά το 2005

Σημαντική αύξηση προβλέπεται για τις ηλεκτρονικές πωλήσεις των δωματίων στο κοντινό μέλλον, αφού οι σχετικοί ηλεκτρονικοί κόμβοι δέχονται εκατομμύρια επισκέψεις στις σελίδες που προωθούν ‘ειδικές’ τιμές δωματίων…

Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις των δωματίων προβλέπεται να εκτιναχθούν στο κοντινό μέλλον, μιας και οι σχετικοί ηλεκτρονικοί κόμβοι δέχονται<…> εκατομμύρια επισκέψεις στις σελίδες που προωθούν ‘ειδικές’ τιμές δωματίων.

Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, οι κρατήσεις που γίνονται για δωμάτια μέσω του Internet θα αυξηθούν και από 9% που έχουν αυτή τη στιγμή θα φθάσουν το 20%, σύμφωνα με την μελέτη Hotel & Lodging Commerce 2002-2005: Distribution Strategies And Market Forecasts, που δημοσιεύθηκε από το PhoCusWright Inc.

Τα επόμενα τρία χρόνια, τα κανάλια διανομής των μεμονωμένων ξενοδοχείων και αυτά των αλυσίδων, τα GDSs, τα τηλεφωνικά κέντρα πωλήσεων, οι ηλεκτρονικοί τουριστικοί πράκτορες, αλλά και οι παραδοσιακοί τουριστικοί πράκτορες θα επιφέρουν μεγάλες αλλαγές στο οικονομικό κύκλωμα, αποκαλύπτει η μελέτη.

Με στόχο τη διάθεση των κενών δωματίων, οι ξενοδόχοι προσφέρουν τις χαμηλότερες τιμές της τριετίας και συνεργάζονται με τους κυριότερους ηλεκτρονικούς τουριστικούς πράκτορες. Το αποτέλεσμα, σύμφωνα με την μελέτη, είναι μια αύξηση στις ηλεκτρονικές πωλήσεις δωματίων της τάξεως του 49% για το 2002, φθάνοντας τα 6,3 δισ. δολάρια Αμερικής σε πωλήσεις. Αυτό βέβαια το γεγονός, έχει ένα μεγάλο κόστος για τα ξενοδοχεία, την πολύ μεγάλη τους πλέον εξάρτηση από τους ενδιάμεσους πωλητές, που σε αυτή την περίπτωση είναι οι ηλεκτρονικοί κόμβοι. Η μελέτη εξετάζει πως τα ξενοδοχεία σχεδιάζουν ‘να πάρουν πίσω’ τη διανομή του προϊόντος τους, και να μειώσουν την εξάρτηση τους.

Οι ηλεκτρονικοί κόμβου Hotels.com, Expedia και Travelocity αντιπροσωπεύουν το 73% όλων των ηλεκτρονικών κόμβων που πουλούν δωμάτια ξενοδοχείων. Πολλά ξενοδοχεία στηρίζονται στη νέα συνεργασία το TravelWeb, ώστε να προσελκύσουν ποσοστό πελατών από τους ενδιάμεσους ηλεκτρονικούς κόμβους. Επίσης, τα ξενοδοχεία επενδύουν μεγάλα ποσά στους δικούς τους ηλεκτρονικούς κόμβους, οι οποίοι στην περίπτωση των αλυσίδων ξενοδοχείων συνεχίζουν να λαμβάνουν το μεγαλύτερο ποσοστό των ηλεκτρονικών κρατήσεων.

Η μελέτη προβλέπει την εξέλιξη της σχέσης μεταξύ της ανάπτυξης των κόμβων των ξενοδοχείων και των ηλεκτρονικών τουριστικών πρακτόρων, λαμβάνοντας υπόψη τις τάσεις των ηλεκτρονικών πακέτων διακοπών, όπως και τις αγοραστικές γενικές τάσεις. Επίσης, αναλύει τους διάφορους παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις στην διανομή του ξενοδοχειακού προϊόντος, τη συμπεριφορά των ξενοδόχων, των πελατών τους, και των ενδιάμεσων πωλητών.

Μεταξύ των αποτελεσμάτων συμπεριλαμβάνονται:

  • Ενώ οι ξενοδόχοι θα συνεχίσουν να έχουν επιτυχίες στις προσπάθειες τους να ‘κτίσουν’ και να επενδύσουν στους δικούς τους ηλεκτρονικούς κόμβους, η ανάπτυξη αυτή δεν θα γίνει σε βάρος των ηλεκτρονικών τουριστικών πρακτόρων. Οι καταναλωτές απλά θα διαλέγουν το ξενοδοχείο της αρεσκείας τους και θα ψάχνουν μέσω των ηλεκτρονικών πρακτόρων την καλύτερη τιμή.
  • Με την συνεχή προσπάθεια των ξενοδοχείων να ‘κτίζουν’ ηλεκτρονικούς κόμβους που προσελκύουν τους συχνούς πελάτες τους και τους προσφέρουν καλές τιμές, τα ξενοδοχεία μπορούν να πάνε ‘κόντρα’ των ηλεκτρονικών πωλήσεων μέσω των ηλεκτρονικών τουριστικών πρακτόρων
  • Το μερίδιο των GDSs’ στις πωλήσεις ξενοδοχείων φαίνεται να μειώνεται. Για να σταματήσουν αυτή την τάση τα GDSs’ πρέπει να αλλάξουν την δομή των χρεώσεων τους προς τα ξενοδοχεία, να διευρύνουν το ρόλο τους στη δημιουργία τουριστικών πακέτων, και να προσφέρουν νέες υπηρεσίες στα ξενοδοχεία.
  • Οι παραδοσιακοί τουριστικοί πράκτορες θα συνεχίσουν να χάνουν μερίδιο από τις πωλήσεις τους καθώς τα ξενοδοχεία θα κινούνται προς τους ηλεκτρονικούς τουριστικούς πράκτορες. Θα αντιπροσωπεύουν μόνο το 18% των πωλήσεων των ξενοδοχείων το 2005, από το 21% που είχαν το 2001.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024