Όσον αφορά στα μελλοντικά ταξίδια, το 30% των ερωτηθέντων αναμένουν να ταξιδέψουν ξανά στο β' τρίμηνο του 2021, ενώ το 22% προσβλέπουν στο γ' τρίμηνο και το 18% το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου του 2021.
Οκτώ στα 10 επιβάτες κρουαζιέρας σχεδιάζουν να κάνουν διακοπές εν πλω τον επόμενο χρόνο, αν και η πλειοψηφία θα περιμένει μέχρι να εμβολιαστεί κατά του COVID-19 πριν ταξιδέψει. Τα ευρήματα αυτά αποκαλύφθηκαν σε έρευνα του βρετανικού ταξιδιωτικού γραφείου Mundy Cruising, που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα.
Περίπου το ήμισυ (47%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι θα ταξιδέψουν μόνο όταν εμβολιαστούν -και η πλειονότητα του πληθυσμού επίσης- ενώ ένα άλλο 39% είπε ότι θα ταξιδέψει μόλις εμβολιαστούν, ακόμη και αν η πλειοψηφία του πληθυσμού δεν είχε κάνει το ίδιο.
Ποσοστό 9% είπε ότι ένα εμβόλιο δεν έκανε καμία διαφορά και θα έμπαιναν σε κρουαζιερόπλοιο και αύριο αν μπορούσαν, ενώ ένα 3% είπε ότι θα ταξιδέψει χωρίς εμβολιασμό, υπό την προϋπόθεση ότι η πλειονότητα του πληθυσμού είχε ήδη κάνει το εμβόλιο.
Όσον αφορά στα μελλοντικά ταξίδια, το 30% των ερωτηθέντων αναμένουν να ταξιδέψουν ξανά στο β’ τρίμηνο του 2021, ενώ το 22% προσβλέπουν στο γ’ τρίμηνο και το 18% το διάστημα μεταξύ Οκτωβρίου και Δεκεμβρίου του 2021. Η επανεκκίνηση τον ερχόμενο Απρίλιο ταιριάζει με αυτό που σχεδιάζουν οι περισσότερες γραμμές κρουαζιέρας, αν και το 11% πιστεύει ότι η επιστροφή θα είναι ακόμη πιο σύντομη από τότε.
Η διευθύνουσα σύμβουλος του Mundy Cruising, Edwina Lonsdale, δήλωσε: “Το κυρίαρχο συναίσθημα είναι αυτό της συγκρατημένης αισιοδοξίας για την επανεκκίνηση της κρουαζιέρας το 2021”.
Η Norwegian Cruise Line ξεκίνησε πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2023
Εν τω μεταξύ, ήδη η Norwegian Cruise Line ξεκίνησε τις πωλήσεις για το καλοκαίρι του 2023 – η πιο μακρινή ημερομηνία που έχει ξεκινήσει ποτέ ένα πρόγραμμα πωλήσεων. Τα δρομολόγια αφορούν στη Μεσόγειο, τη Βόρεια Ευρώπη, την Αλάσκα, τις Βερμούδες, την Καραϊβική, τις Μπαχάμες, τον Καναδά και τη Νέα Αγγλία, διαθέσιμα για κράτηση. Η NCL κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα ένα ντοκιμαντέρ με τίτλο “Embark – The Series”, σε μια κίνηση για να “υπενθυμίσει” στους πελάτες της την εμπειρία της κρουαζιέρας.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.