Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνΣτρατηγική επέκταση και νέο brand για την travelplanet24.com
e-travel

Στρατηγική επέκταση και νέο brand για την travelplanet24.com

Η travelplanet24.com έχει ως στρατηγικό στόχο τη πρώτη θέση στην αγορά των online travel agencies στη ΝΑ Ευρώπη, μία περιοχή που συνιστά ένα ιδιαίτερα γόνιμο δίκτυο αγορών, σε σχέση με τη διείσδυση του διαδικτύου, τη γεωγραφική θέση, τα market shares και την οικονομία.

Το δυναμικό πλάνο ανάπτυξης και συνεχής επέκτασης της travelplanet24.com είχε ως αποτέλεσμα την έναρξη λειτουργίας των γραφείων της στη Ρουμανία, τον Αύγουστο 2012, για την κάλυψη των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων στις χώρες της ανατολικής Ευρώπης. Η εταιρεία έχει ως στόχο τη δραστηριοποίηση 30 περίπου υπαλλήλων για το regional call center στο Βουκουρέστι μέχρι το τέλος του β’ τριμήνου του 2013. Παράλληλα, η συνεχής ανάπτυξή της, έχει ως αποτέλεσμα τη μεταφορά της σε νέα σύγχρονα γραφεία στο Σύνταγμα, σε χώρο 1.650 τ.μ.

Το brand name που δημιουργήθηκε για την επέκταση στο εξωτερικό είναι το “tripsta”, το οποίο καλύπτει ένα δίκτυο 12 χωρών.

Η travelplanet24.com, μία από τις 20 μεγαλύτερες e-commerce εταιρείες στην Ελλάδα, δραστηριοποιείται στον τουρισμό από το 2005, αναπτύσσοντας online συστήματα κράτησης εισιτηρίων και καινοτόμες web εφαρμογές. Σήμερα, η εταιρεία συγκαταλέγεται ανάμεσα στα 3 μεγαλύτερα online travel agencies στην Ελλάδα και ανάμεσα στα 10 μεγαλύτερα στη ΝΑ Ευρώπη. Ο κύκλος εργασιών της, στην αγορά των αεροπορικών εισιτηρίων, την κατατάσσει στην πρώτη πεντάδα των ταξιδιωτικών γραφείων στην Ελλάδα.

Το 2010, λόγω των δυσμενών συνθηκών στην Ελλάδα, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να ακολουθήσει ένα στρατηγικό πλάνο επέκτασης στο εξωτερικό, επιλέγοντας ως πρώτη χώρα τη Πολωνία, το Σεπτέμβριο του ίδιου έτους. Σήμερα, η travelplanet24.com δραστηριοποιείται σε 12 χώρες της ΝΑ και Κεντρικής Ευρώπης (συμπεριλαμβανομένης της Τουρκίας), αυξάνοντας το κύκλο εργασιών της κατά 500% (15 εκατ. ευρώ το 2010 σε 90 εκατ. ευρώ σήμερα).

Παρόλη τη ραγδαία ανάπτυξη της εταιρείας στο εξωτερικό η εταιρεία διατήρησε και ενίσχυσε τη θέση της στην Ελλάδα κερδίζοντας σημαντικό μερίδιο αγοράς. Πλέον μόνο 15-20% των συνολικών εσόδων προέρχεται από την Ελλάδα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο 100% το 2010.

Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αυξήθηκε από 50 άτομα το Δεκέμβριο του 2011 σε 97 σήμερα και εκπροσωπείται από 15 διαφορετικές εθνικότητες, με μέσο όρο ηλικίας τα 27 έτη. Ακόμη, η travelplanet24.com διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες ομάδες web development στην Ελλάδα, με 25 developers και 3 web designers, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα PHP projects.

Η  travelplanet24.com έχει ως στρατηγικό στόχο τη πρώτη θέση στην αγορά των online travel agencies στη ΝΑ Ευρώπη, μία περιοχή που συνιστά ένα ιδιαίτερα γόνιμο δίκτυο αγορών, σε σχέση με τη διείσδυση του διαδικτύου, τη γεωγραφική θέση, τα market shares και την οικονομία. Για τον εν λόγω στόχο, μέχρι το τέλος του χρόνου, η εταιρεία αναμένεται να δραστηριοποιηθεί σε 5 νέες αγορές.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024