Στον ίδιο διαγωνισμό, το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Πελοποννήσου 'Peloponnese. Greece beyond the obvious' τιμήθηκε επίσης με Silver Award στην κατηγορία 'Τουριστικός Προορισμός: Περιφέρεια' (Destination Region).
Μία ακόμη σημαντική διάκριση έλαβε η Ελλάδα για το βίντεο της χειμερινής διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ “Greece Does Have a Winter”. Τιμήθηκε με το Ασημένιο Βραβείο (Silver Award) στο 4o Διεθνές Φεστιβάλ Τουριστικών Ταινιών Αφρικής, στην κατηγορία “Τουριστικός Προορισμός: Χώρα” (Destination Country).
Στον ίδιο διαγωνισμό, το βίντεο της διαφημιστικής καμπάνιας της Περιφέρειας Πελοποννήσου “Peloponnese. Greece beyond the obvious” τιμήθηκε επίσης με Silver Award στην κατηγορία “Τουριστικός Προορισμός: Περιφέρεια” (Destination Region).
Η επιτυχημένη χειμερινή διαφημιστική καμπάνια του ΕΟΤ και του Υπουργείου Τουρισμού είχε ως στόχο, να προβάλλει την ομορφιά των Ελληνικών ηπειρωτικών προορισμών και τις πλούσιες εμπειρίες που μπορούν να απολαύσουν οι χειμερινοί ταξιδιώτες στην ενδοχώρα. Η ενίσχυση και η προβολή του χειμερινού τουρισμού στην χώρα είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της στρατηγικής επικοινωνίας του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Στόχος του ITFFA είναι να τιμήσει τις καλύτερες τουριστικές ταινίες και ντοκιμαντέρ από όλο τον κόσμο και να τονώσει την ανάπτυξη της τουριστικής οπτικοακουστικής βιομηχανίας. Οι θεματικές του κατηγορίες καλύπτουν διάφορους τομείς του τουρισμού, όπως οι Προορισμοί, τα Προϊόντα και οι Υπηρεσίες. Το φεστιβάλ διοργανώνεται σε συνεργασία με την International Committee of Tourism Film Festivals (CIFFT) και την πόλη του Cape Town.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.