Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΑποζημίωση 60.000 ευρώ ζητά ξενοδοχείο της Ρόδου λόγω σχολίων πελάτισσας στην Booking.com
Online booking

Αποζημίωση 60.000 ευρώ ζητά ξενοδοχείο της Ρόδου λόγω σχολίων πελάτισσας στην Booking.com

Η Booking.com ζητά ακόμη και να υποχρεωθεί η εναγόμενη να διαγράψει από τη διαδικτυακή πλατφόρμα Booking.com 'δυσφημιστικό κείμενο, αποκαθιστώντας δημόσια την αλήθεια'.

Ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Ρόδου με αγωγή καταβολής αποζημίωσης από αδικοπραξία προσέφυγε ξενοδοχειακή εταιρεία του νησιού κατά ενός κατοίκου Αμαρουσίου Αθηνών για συκοφαντική δυσφήμιση που υπέστη.

Σύμφωνα με την τοπική εφημερίδα “Η Δημοκρατική“, η Booking.com διεκδικεί αποζημίωση ύψους 60.000 ευρώ, να απαγγελθεί εις βάρος της εναγόμενης, προσωπική κράτηση τριών μηνών, ως μέσο αναγκαστικής εκτέλεσης της εκδοθείσας απόφασης και να υποχρεωθεί η εναγόμενη, να διαγράψει από τη διαδικτυακή πλατφόρμα Booking.com δυσφημιστικό κείμενο, αποκαθιστώντας δημόσια την αλήθεια.

Σύμφωνα με την αγωγή, η εναγόμενη προέβη, μέσω της ιστοσελίδας ενοικίασης δωματίων, με την οποία έχει συμβληθεί η ενάγουσα εταιρεία, Βooking.com, στην μίσθωση μονόκλινου δωματίου, με ημερομηνία άφιξης 16/08/2021 και ημερομηνία αναχώρησης στις 19/08/2021, με παροχή πρωϊνού, έναντι συνολικής τιμής ποσού 112,08 ευρώ, ήτοι 36,86 ευρώ ημερησίως, ποσό που πληρώθηκε, μέσω της ως άνω ιστοσελίδας, με πιστωτική κάρτα. Η εναγόμενη έφθασε στο ξενοδοχείο στις 16/08/2021 και περί ώρα 10.38 π.μ. και της διατέθηκε το δωμάτιο στον δεύτερο όροφο. Λίγα λεπτά αργότερα παραπονέθηκε πως δεν ήταν καθαρό το δωμάτιο αν και η υπάλληλος της ενάγουσας, εργαζόμενη στην υποδοχή, διαπίστωσε πως δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα η αναφορά της εναγόμενης, οπότε, καλόπιστα, της διατέθηκε άλλο δωμάτιο στον δεύτερο όροφο επίσης, το οποίο ήταν τρίκλινο διότι όλα τα δωμάτια του ξενοδοχείου ήταν μισθωμένα, για ένα βράδυ και στην συνέχεια της δόθηκε το δωμάτιο στον τρίτο όροφο, στο οποίο διέμεινε έως την αποχώρηση της, χωρίς έκτοτε να εκφράσει οιανδήποτε παρατήρηση, παράπονο ή διαμαρτυρία είτε για τις παροχές των δωματίων, ούτε για την καθαριότητα αυτών, ούτε για το πρωϊνό, αν και σε κάθε δωμάτιο υπάρχει ειδικό έντυπο παραπόνων.

Εν τέλει, αναχώρησε στις 19/06/2021 και περί ώρα 13.00, αν και έπρεπε να ελευθερώσει το δωμάτιο από τις 11.00. Αίφνης, η εναγόμενη, στις 20-08-2021 και περί ώρα 11.14 μ.μ., ανάρτησε στην ως άνω διαδικτυακή εταιρεία ταξιδίων και στην κατηγορία που έχει τίτλο βαθμολογία σχολίων επώνυμα, βαθμολογώντας το ξενοδοχείο της ενάγουσας εταιρείας με 4 (με άριστα το 10), (βάζοντας βαθμό 2,5 στην καθαριότητα, βαθμό 10 στην τοποθεσία, βαθμό 5 στο προσωπικό, βαθμό 5 στην άνεση και στις παροχές και στην σχέση ποιότητας /τιμής), το ακόλουθο, “άκρως ψευδές, προσβλητικό, συκοφαντικό κείμενο, προκαλώντας σημαντική βλάβη της φήμης, της υπόληψης και της εμπορικής πίστης της ενάγουσας εταιρείας και του ξενοδοχείου αυτής, παγκοσμίως, αφού στην ως άνω ιστοσελίδα έχουν πρόσβαση όλα τα κράτη σε όλο τον πλανήτη”.

“Μηδενική καθαριότητα. Βρώμικα πατώματα, τουαλέτα και το πρώτο βράδυ βρήκα στο κρεβάτι κοριούς. Άλλαξα δωμάτιο αμέσως μόλις τους είδα και με ανάγκασαν να αλλάξω το επόμενο πρωί. Τεράστια ταλαιπωρία και η reception προσπάθησε να με πείσει ότι το δωμάτιο ήταν καθαρό και δεν είδε τίποτα”.

Άμεσα και την ίδια ημέρα, η ενάγουσα απάντησε, στην ως άνω ιστοσελίδα: “Η δ/νση του ξενοδοχείου μας απορρίπτει ως αναληθή τα αναγραφόμενά σας. Υπάρχουν φωτογραφικά ντοκουμέντα που διαψεύδουν τα αναγραφόμενά σας. Άλλωστε παραμείνατε στο ξενοδοχείο μας επί μακρόν”.

Ταυτόχρονα, στις 21-08-2021 εκλήθη η εναγόμενη, με μήνυμα στο κινητό της τηλέφωνο, να διαγράψει το κείμενο, που ανάρτησε, αμετανόητη, όμως, κάλεσε πίσω τόσο η ίδια όσο και η μητέρα της και αρνήθηκε να αποσύρει τα ψευδή γεγονότα, αν και είπε πως δε γνωρίζει αν βρήκε στο κρεβάτι “κοριούς”, παρόλο που η υπάλληλος της υποδοχής της κατέστησε σαφές ότι προκαλεί ισχυρό πλήγμα, η ανάρτηση της, στην εμπορική αξιοπιστία της ενάγουσας, στην φήμη και στην υπόληψη της, ως λειτουργούσα την ως άνω ξενοδοχειακή μονάδα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024