Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΈκθεση των συμμετοχών του Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για την Αστική Θαλάσσια Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης
Η έκθεση των συμμετοχών του διαγωνισμού θα διαρκέσει έως τις 9 Δεκεμβρίου

Έκθεση των συμμετοχών του Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για την Αστική Θαλάσσια Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης

Η θαλάσσια αστική συγκοινωνία θα ενώνει το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τους δήμους Καλαμαριάς και Θερμαϊκού και ο τύπος των σκαφών θα είναι ταχύπλοα καταμαράν, με χωρητικότητα 200 – 250 επιβατών.

Η έκθεση των συμμετοχών του Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για την Αστική θαλάσσια Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης πραγματοποιείται στον εκθεσιακό χώρο του Συνεδριακού Κέντρου της Τράπεζας Πειραιώς (Κατούνη 2) το διάστημα 25 Νοεμβρίου – 9 Δεκεμβρίου 2011.

Τα εγκαίνια της έκθεσης και η βράβευση των διαγωνιζόμενων έγινε την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, στο αμφιθέατρο του ίδιου κτιρίου. Η κριτική επιτροπή του Αρχιτεκτονικού Διαγωνισμού για την Αστική θαλάσσια Συγκοινωνία Θεσσαλονίκης αποφάσισε και απονέμει τα βραβεία ως εξής:

Α΄ Βραβείο: κωδικός 9002700, Κωνσταντίνος Χρυσός και Μαριάνθη Τατάρη
Β΄ Βραβείο: κωδικός 2829984, Αλέξανδρος Τσολάκης και Bastian Wibranek
Γ΄ Βραβείο: κωδικός 7000007, Χρήστος Κύρου, Γεωργία Παρθενίου

Και 3 ισότιμοι έπαινοι:
Έπαινος: κωδικός 1562912, Αναστασία – Τατιάνα Τζάκα, Ιωάννα Συμεωνίδου, Ελένη Γεωργιάδου, Ανδρέας Γκουμάς, Κωσταντίνος Νάστου

Έπαινος: κωδικός 4815379, Σταμάτης Γιαννίκης, Παρασκευή Τσάγκα, Γεώργιος Αγγέλου, Παναγιώτης Χατζητσακίρης, Στελίνα Τσίφτη

Έπαινος: κωδικός 8085537, Ρουμπίνη Μακρίδου, Αικατερίνη Κοτζιά, Σπυρίδων Παπαδημητρίου, Κορνελία Φιλοξενίδου, Sebastian Duque.

Η θαλάσσια αστική συγκοινωνία υιοθετήθηκε από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, τους Δήμους Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς, Θερμαϊκού, Πυλαίας – Χορτιάτη και Δέλτα, από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και ειδικά από την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης.

Η γραμμή που θα σύμφωνα με τη μελέτη θα είναι βιώσιμη θα ενώνει το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τους δήμους Καλαμαριάς και Θερμαϊκού. Στάσεις προκρίθηκε να γίνουν στην πλατεία Ελευθερίας, το Μέγαρο Μουσικής, τη μαρίνα Καλαμαριάς και την Περαία. Για δρομολόγια τα οποία θα έχουν συχνότητα 15 λεπτών και τιμή εισιτηρίου 2 ευρώ, η ημερήσια επιβατική κίνηση θα είναι 15.000 επιβάτες και η ετήσια 5.400.000 επιβάτες.

Ο απαιτούμενος αριθμός σκαφών για την ορθή λειτουργία του συστήματος είναι επτά πλοία, έξι σε λειτουργία και ένα εφεδρικό. Ο τύπος των σκαφών είναι ταχύπλοα καταμαράν, με χωρητικότητα 200 – 250 επιβατών. Η θαλάσσια συγκοινωνία, σύμφωνα με τα κλιματολογικά δεδομένα της περιοχής, υπολογίστηκε ότι δε θα μπορεί να λειτουργεί 15 μέρες το έτος, λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, όταν, δηλαδή, θα πνέουν θυελλώδεις άνεμοι.

Στη φωτογραφία η μακέτα που πήρε το Α΄ Βραβείο στον διαγωνισμό (Κωνσταντίνος Χρυσός και Μαριάνθη Τατάρη).

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024