Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕνίσχυση του city break, καμπάνια για την Αθήνα από τέλη Νοεμβρίου έως Φεβρουάριο 2022
Τουριστική πολιτική

Ενίσχυση του city break, καμπάνια για την Αθήνα από τέλη Νοεμβρίου έως Φεβρουάριο 2022

Στη συνάντηση συζητήθηκε το ζήτημα της δημιουργίας μιας ομοιογενούς ταυτότητας της περιοχής, με έμφαση στη σήμανση των καταστημάτων, η οποία θα έχει ως στόχο την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Βασίλης Κικίλιας πραγματοποίησε συνάντηση εργασίας στο Υπουργείο Τουρισμού, με αντικείμενο τη λειτουργία των καταστημάτων στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών κ. Γιώργος Δημόπουλος, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Γιάννης Μιχαλόπουλος και ο πρόεδρος τουριστικών επιχειρήσεων Πλάκας και μέλος της Επιτροπής Τουρισμού του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών κ. Θεόδωρος Βλάρας.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο κ. Κικίλιας ανέπτυξε τη στρατηγική ενίσχυσης του city break, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθεί φέτος καμπάνια από τέλη Νοεμβρίου μέχρι Φεβρουάριο.

Ενημέρωσε επίσης για τις πρόσφατες συμφωνίες που έκλεισε με αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες αυξάνουν κατά εκατοντάδες χιλιάδες τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις τους προς ελληνικούς προορισμούς και φυσικά προς την Αθήνα.

Οι εκπρόσωποι του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την ενίσχυση του τουρισμού της πόλης μέσω των συμφωνιών αυτών, ενώ γνωστοποίησαν το αίτημά τους να χαρακτηριστούν τα καταστήματα της Πλάκας ως αμιγώς τουριστικά. Από την πλευρά του, ο αντιπεριφερειάρχης Κεντρικού Τομέα Αθηνών τόνισε ότι στο πλαίσιο αναβάθμισης του ιστορικού κέντρου της Αθήνας η Περιφέρεια Αττικής έχει δώσει τη δυνατότητα σε όλα τα καταστήματα του ιστορικού κέντρου να είναι ανοιχτά όλες τις Κυριακές του έτους. Ο κ. Κικίλιας δεσμεύτηκε ότι θα εξετάσει το αίτημα από κοινού με τα συναρμόδια υπουργεία.

Επιπλέον, στη συνάντηση συζητήθηκε το ζήτημα της δημιουργίας μιας ομοιογενούς ταυτότητας της περιοχής, με έμφαση στη σήμανση των καταστημάτων, η οποία θα έχει ως στόχο την αναβάθμιση του προσφερόμενου τουριστικού προϊόντος.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024