Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίH Αμοργός συστατικό στοιχείο της διαφημιστικής εκστρατείας του αλιευτικού τουρισμού
Αλιευτικός τουρισμός

H Αμοργός συστατικό στοιχείο της διαφημιστικής εκστρατείας του αλιευτικού τουρισμού

Το πιλοτικό πρόγραμμα “Αμοργόραμα” έχει στόχο τη διατήρηση και επιβίωση του παραδοσιακού επαγγέλματος της παράκτιας αλιείας.


Τηλεδιάσκεψη πραγματοποιήθηκε πρόσφατα ανάμεσα στον υφυπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Σίμο Κεδίκογλου, τον δήμαρχο Αμοργού κ. Λευτέρη Καραΐσκο και τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Συλλόγου Αλιέων Αμοργού κ. Μιχάλη Κρόσμαν, στο πλαίσιο της προώθησης του πιλοτικού προγράμματος “Αμοργόραμα”.

Στη σύσκεψη, παρουσιάστηκε ο διττός σκοπός του προγράμματος που περιλαμβάνει την αποχή των τοπικών αλιέων από την αλιευτική δραστηριότητα τους μήνες αναπαραγωγής και τη συμμετοχή του στόλου τους σε παράκτιους θαλάσσιους καθαρισμούς.

Ο δήμαρχος Αμοργού ευχαρίστησε τον κ. Κεδίκογλου για την άμεση ανταπόκριση τονίζοντας ότι “είναι η πρώτη φορά που το θέμα φθάνει στο γραφείο του αρμόδιου υπουργού”, εξήγησε πως το πρόγραμμα είναι απαραίτητο για την τοπική κοινωνία και τη διατήρηση και επιβίωση του παραδοσιακού επαγγέλματος της παράκτιας αλιείας, τον ενημέρωσε πως για τη συμμετοχή των αλιέων στους παράκτιους θαλάσσιους καθαρισμούς απαιτείται η παύση της αλιείας τους μήνες Απρίλιο και Μάιο από όλα τα επαγγελματικά και ερασιτεχνικά αλιευτικά σκάφη και τόνισε πως το “Αμοργόραμα” έχει τεράστια σημασία στην οικονομία ενός μικρού νησιού, όπως είναι η Αμοργός.

Μίλησε επίσης για τη σημασία των αλιευτικών αποθεμάτων και στην έμπρακτη στήριξη της τοπικής κοινωνίας στην πρωτοβουλία των αλιέων. “Θέλουμε να γίνει η Αμοργός πρότυπο στη χώρας μας αλλά και στην Ευρώπη”, τόνισε. Από τη πλευρά του, ο κ. Κρόσμαν αναφέρθηκε στη σπουδαιότητα της κρατική αρωγής στην πρωτοβουλία αυτή και στη φιλανθρωπική οργάνωση για την αποκατάσταση των ωκεανών “Blue Marine Foundation“, η οποία στηρίζει το έργο τους.

Στην τοποθέτησή του ο κ. Κεδίκογλου εξέφρασε τη χαρά του για μια τέτοια πρωτοβουλία λέγοντας χαρακτηριστικά: “Να κάνουμε την Αμοργό παράδειγμα σε όλη την Ελλάδα”. Δε παρέλειψε να αναφερθεί και στον αλιευτικό τουρισμό που προωθεί το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, από κοινού με το Υπουργείο Τουρισμού, και στη δημιουργία μιας διεθνούς καμπάνιας. “Θα ήθελα η Αμοργός να είναι ένα συστατικό στοιχείο της διαφημιστικής εκστρατείας, μαζί και με την ιδιαίτερη πατρίδα μου την Βόρεια Εύβοια που δοκιμάστηκε από τις πυρκαγιές. Είναι δυο περιοχές που θα ήθελα να είναι στην προμετωπίδα αυτής της καμπάνιας”, είπε.

Μεταξύ των δύο πλευρών, συμφωνήθηκε ταχεία επανάληψη των συζητήσεων και διαρκής συνεργασία.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024