Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήH Warner Bros επενδύει στη Ρόδο με 4 παραγωγές
Προώθηση προορισμού

H Warner Bros επενδύει στη Ρόδο με 4 παραγωγές

Ο προορισμός εξασφάλισε 100 ώρες προβολής στη ζώνη prime time δημοφιλών τηλεοπτικών καναλιών της Σκανδιναβικής αγοράς.

Τη Ρόδο επέλεξε η αμερικάνικη εταιρεία παραγωγής Warner Bros για τα γυρίσματα, όχι μίας αλλά τεσσάρων τηλεοπτικών παραγωγών, σημειώνει σε ανακοίνωση της η Πρωτοβουλία Νοτίου Αιγαίου για τον Τουρισμό. Όλες αφορούν το δημοφιλές παιχνίδι “Bachelor” και προορίζονται για την τηλεόραση της Δανίας, της Σουηδίας και της Φινλανδίας, εξασφαλίζοντας 100 ώρες προβολής της Ρόδου, στις σκανδιναβικές αγορές, κατά την τηλεοπτική ζώνη αιχμής (prime time), μέσω των μεγαλύτερων τηλεοπτικών σταθμών.
 
Πρώτη χρονικά παραγωγή υπήρξε το Bachelor της Δανίας, που γυρίστηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Ρόδο και ξεκίνησε να προβάλλεται στο TV2 της Δανίας τον Ιούνιο για 20 ώρες.
 
Ακολούθησε το Bachelor της Σουηδίας, που μαγνητοσκοπήθηκε τον Απρίλιο και μόλις στις 6 Σεπτεμβρίου, ξεκίνησε η προβολή του στο δημοφιλές TV4 της Σουηδίας για 40 ώρες.
 
Σε δύο μήνες από σήμερα, τον Νοέμβριο, θα αρχίσει να προβάλλεται, επίσης στη Σουηδική τηλεόραση, η τρίτη παραγωγή, το Bachelorette, με 20 ώρες πρόγραμμα.
 
Τέλος, στο νησί της Ρόδου αναμένεται να ξεκινήσουν την επόμενη εβδομάδα και τα γυρίσματα του Φινλανδικού Bachelor, το οποίο θα προβληθεί στο δημοφιλές MTV της Φινλανδίας, σε χρόνο που δεν έχει επισήμως ανακοινωθεί.
 
 
Οι παραπάνω παραγωγές συνεπάγονται ότι κατά τη διάρκεια του πιο ακριβού τηλεοπτικού χρόνου σε ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, η Ρόδος θα προβάλλεται εκτενώς σε Σουηδία, Δανία και Φινλανδία, προοιωνίζοντας θετικό αντίκτυπο για τον προορισμό, όσον αφορά τις κρατήσεις του 2022. Μάλιστα, η αγορά της Δανίας, όπου το Bachelor με εικόνες της Ρόδου ξεκίνησε να προβάλλεται από τον Ιούνιο του 2021, σημείωσε αύξηση της κίνησης προς το νησί, το οποίο υποδέχθηκε περισσότερους Δανούς για τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, από όσους είχε υποδεχθεί το αντίστοιχο διάστημα, όχι του 2020, αλλά του 2019. Συγκεκριμένα, τον Ιούλιο του 2021 επισκέφθηκαν τη Ρόδο 20.829 Δανοί έναντι 20.115 τον Ιούλιο του 2019, ενώ μεγαλύτερη είναι η αύξηση για τον Αύγουστο του 2021, που η Ρόδος είχε 15.674 Δανούς από τους 13.303 της τελευταίας χρονιάς ρεκόρ στον τουρισμό.
 
Αξίζει, ακόμα, να σημειωθεί ότι, στην αγορά των ΜΜΕ, είθισται ο προορισμός να καταβάλλει πολύ υψηλά ποσά, εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, προκειμένου να επιλεγεί ως τόπος των γυρισμάτων για μια τέτοια δημοφιλή παραγωγή, κάτι που στην περίπτωση της Ρόδου δεν συνέβη. Η καλή μαρτυρία της πρώτης παραγωγής οδήγησε στην επόμενη και από αυτή στην μεθεπόμενη κ.ο.κ.
 
Η αξία δε της προβολής του νησιού επί 100 ώρες, στους εν λόγω τηλεοπτικούς σταθμούς, και συγκεκριμένα Δευτέρα με Πέμπτη, στη ζώνη αιχμής, αποτιμάται στην αγορά των Media σε εκατομμύρια ευρώ.
 
Σημειώνεται τέλος ότι η Σουηδική παραγωγή είχε ως χορηγό την εταιρεία Apollo/DER Touristic.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024