Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Ελλάδα παρούσα στις εορταστικές εκδηλώσεις του γυναικείου περιοδικού Margriet στην Ολλανδία
Προώθηση προορισμού

Η Ελλάδα παρούσα στις εορταστικές εκδηλώσεις του γυναικείου περιοδικού Margriet στην Ολλανδία

Σύμφωνα με μελέτες στην Ολλανδία, οι γυναίκες είναι αυτές που παίρνουν τις αποφάσεις για την επιλογή του προορισμού στις οικογενειακές διακοπές, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό το γυναικείο κοινό, ηλικίας 45+, υψηλού μορφωτικού επιπέδου.

Στην εβδομάδα χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του δημοφιλέστερου γυναικείου περιοδικού στην ολλανδική αγορά, “Margriet“, συμμετείχε ο ΕΟΤ (22-28/11/19), με στόχο την προβολή της Ελλάδας ως κορυφαίο, ελκυστικό και ασφαλή πολυνησιακό προορισμό στο γυναικείο ολλανδικό κοινό, ηλικίας 45+ και στα social media.

Τo Γραφείο ΕΟΤ Κάτω Χωρών προωθώντας το ελληνικό τουριστικό προϊόν στην ολλανδική αγορά, διοργάνωσε επικοινωνιακή εκδήλωση προβολής της Ελλάδας στον πολυχώρο “Brabanthallen“, στην πόλη s-Hertogenbosch, στο πλαίσιο της Στρατηγικής προώθησης και προβολής του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού για τη διετία 2019-2020.

Η δράση εντάχθηκε στην εβδομάδα εορταστικών εκδηλώσεων -ενόψει των Χριστουγέννων -του δημοφιλούς περιοδικού, που εκδίδεται από τον μεγαλύτερο στο χώρο των εκδόσεων όμιλο, Sanoma, ο οποίος κατέχει γνωστούς εμπορικούς τίτλους Μέσων με ισχυρή θέση στην αγορά των media.

Σύμφωνα με μελέτες στην Ολλανδία, οι γυναίκες είναι αυτές που παίρνουν τις αποφάσεις για την επιλογή του προορισμού στις οικογενειακές διακοπές, γεγονός που καθιστά ιδιαίτερα ελκυστικό το γυναικείο κοινό, ηλικίας 45+, υψηλού μορφωτικού επιπέδου.

Η ελληνική παρουσία στις ανωτέρω εκδηλώσεις “έκλεψε” τις εντυπώσεις με τη διαμόρφωση μίας ελληνικής παραλίας και της υπερμεγέθους ξύλινης καρέκλας παραλίας με ελληνικά χρώματα. Καθ’όλη τη διάρκεια της εκδήλωσης, οι επισκέπτες συμμετείχαν σε βιωματική δράση, βγάζοντας selfie στην ελληνική καρέκλα και αναρτώντας τη φωτογραφία τους στο Instagram, συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο σε διαγωνισμό για ένα ταξίδι στην Ελλάδα, προσφορά της Aegean Airlines και δωρεάν διαμονές στη Σύρο και την Κάρπαθο, προσφορά των Yades Greek Historic Hotels. Παράλληλα, παρέχονταν τουριστικές πληροφορίες για τους ελληνικούς προορισμούς, με στόχο τη δημιουργία θετικού και γιορτινού κλίματος για τους επισκέπτες και την κινητοποίηση τους, ώστε να ενισχυθούν οι προ-κρατήσεις κατά την περίοδο των Χριστουγέννων.

Συνολικά 70.000 αναγνώστες του περιοδικού επισκέφτηκαν τον πολυχώρο, μένοντας 6 ώρες στο χώρο και συμμετέχοντας σε δράσεις, εργαστήρια, εκδηλώσεις γαστρονομίας, τουρισμού, πολιτισμού και μόδας. Ιδιαίτερα γνωστοί Ολλανδοί καλλιτέχνες, influencers, bloggers και άνθρωποι των media, όπως οι Trijntje Oosterhuis, Thomas Acda, Jeroen van der Boom και γνωστοί Ολλανδοί συγγραφείς, όπως οι Esther Verhoef, Merel Westrik και Ronald Giphart.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024