Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΗ Τήνος εφαρμόζει τις τάσεις του branded content marketing για την προβολή της
Προώθηση προορισμού

Η Τήνος εφαρμόζει τις τάσεις του branded content marketing για την προβολή της

Ανάπτυξη πρωτότυπου story telling περιεχομένου, με τη δημιουργία δέκα μικρών ταξιδιωτικών video, προσδοκώντας στην ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος του κοινού και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές.

Δυναμικά έχει ξεκινήσει η υλοποίηση της διεθνούς καμπάνιας προβολής της Τήνου για την προώθηση των εναλλακτικών μορφών τουρισμού, μέσω ενός μίγματος επικοινωνίας που στηρίζεται στο marketing plan του νησιού. Αυτήν τη χρονιά, πέρα από τα παραδοσιακά μέσα, τις εκθέσεις, τις επαφές με επαγγελματίες του τουρισμού και την επικοινωνία μέσω των social media δημιουργήθηκε digital branded video content μετά από απόφαση του Δήμου Τήνου να επενδύσει στην παραγωγή μοντέρνου και ποιοτικού περιεχομένου.

Έτσι, πέρα από τις επιτυχημένες εκθεσιακές παρουσίες όπου πραγματοποιήθηκαν επαφές με ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους, η “Μούσα του Αιγαίου” έγινε πηγή έμπνευσης για την ομάδα της εταιρείας The Story Tailors, που ανέλαβε να αναπτύξει πρωτότυπο story telling περιεχόμενο, με τη δημιουργία δέκα μικρών ταξιδιωτικών video, προσδοκώντας στην ενδυνάμωση του ενδιαφέροντος του κοινού και στην προσέλκυση επισκεπτών από τις κύριες διεθνείς τουριστικές αγορές, παράλληλα με την παρουσίαση ενός πλουσιότερου brand experience.

Η κινηματογράφηση έγινε τον περασμένο Ιούνιο με τη συνεργασία και την υποστήριξη του δήμου, αλλά και των επαγγελματικών φορέων του νησιού.

Η Τήνος για οικογένειες και ζευγάρια, τα χωριά και οι παραλίες της, οι δραστηριότητες, αλλά και το ταξίδι στην πολιτιστική παράδοση την ιστορία και τη γεύση, συνθέτουν ένα μωσαϊκό εμπειριών, που μέσα από τα video ξεδιπλώνεται στα μάτια του θεατή.

To περιεχόμενο προβάλλεται μέσα από το κανάλι του Δήμου Τήνου στο youtube: Tinos island The Aegean Muse και στις εκθέσεις τουρισμού, ενώ έχει σχεδιαστεί και υλοποιείται ψηφιακή καμπάνια στα social media και διεθνή Μέσα με μεγάλη επισκεψιμότητα.

Η αντιδήμαρχος Τουρισμού κα Νατάσα Δεληγιάννη δήλωσε ότι “η Τήνος για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στην επικοινωνία της με αυτή τη σημαντική δράση αφού, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις επικοινωνίας εφαρμόζει με συστηματικό τρόπο το marketing plan. Χτίζουμε συνέχεια σε περιεχόμενο τη δημιουργική ιδέα ‘Τήνος, η Μούσα του Αιγαίου’ για να παρουσιάσουμε με μοναδικό τρόπο τα ιδιαίτερα και ελκυστικά χαρακτηριστικά του νησιού”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024