Τελευταία νέα
ΑρχικήΠροορισμοίΚίνα: Η τουριστική έκρηξη των εορτών της Πρωτομαγιάς τροφοδοτεί την ανάκαμψη της αγοράς
Προορισμοί

Κίνα: Η τουριστική έκρηξη των εορτών της Πρωτομαγιάς τροφοδοτεί την ανάκαμψη της αγοράς

Τα πρώτα σχόλια ντόπιων και τουριστών από την Κίνα.

Η κινεζική τουριστική βιομηχανία σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της αργίας της Πρωτομαγιάς προαναγγέλλοντας τη συνολική ανάκαμψη του κλάδου φέτος, σύμφωνα με το silkroadgreek.gr

Οι προβλέψεις δήλωναν ότι οι πενθήμερες διακοπές της Πρωτομαγιάς, οι πρώτες τέτοιες διακοπές από τότε που η Κίνα βελτιστοποίησε την αντιμετώπιση της COVID στα τέλη του περασμένου έτους, θα σημείωναν περισσότερα από 200 εκατομμύρια ταξίδια εσωτερικού τουρισμού, φέρνοντας συνολικά έσοδα από τον τουρισμό άνω των 100 δισεκατομμυρίων γιουάν (περίπου 15 δισεκατομμύρια ευρώ).

Αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως σημείο καμπής του τουριστικού τομέα της Κίνας. Η απόδοση της αγοράς έχει πραγματικά επιστρέψει στο επίπεδο του 2019, σύμφωνα με τον Dai Bin, πρόεδρο της China Tourism Academy.

Οι “πεινασμένοι” για ταξίδια πολίτες άρχισαν να κατευθύνονται προς τα τουριστικά αξιοθέατα σε όλη τη χώρα την παραμονή των εορτών. Περίπου 120 εκατομμύρια εσωτερικά ταξίδια πραγματοποίησαν οι επιβάτες των σιδηροδρόμων από τις 27 Απριλίου έως τις 4 Μαΐου κατά τη διάρκεια των διακοπών, αυξημένα κατά 20% από την ίδια περίοδο του 2019, σύμφωνα με πρόβλεψη των σιδηροδρομικών αρχών.

«Είναι η πρώτη φορά που κάνουμε ένα μακρύ ταξίδι τα τελευταία τρία χρόνια», είπε ο τουρίστας Zhang Zhenyue που βρισκόταν σε διακοπές με την οικογένειά του στο θέρετρο της επαρχίας Hainan της νότιας Κίνας. «Οι βουνίσιοι άνθρωποι έρχονται στη θάλασσα, και διασκεδάζουν εδώ».

Η από καιρό χαμένη φασαρία του τουρισμού επιστρέφει, ενώ οι παρατηρητές πιστεύουν ότι οι προσοδοφόρες διακοπές της Πρωτομαγιάς προσθέτουν στην ισχυρή δυναμική της τουριστικής ανάκαμψης της Κίνας.

Τα στοιχεία του Υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού δείχνουν ότι περισσότερα από 1,2 δισεκατομμύρια ταξίδια εσωτερικού πραγματοποιήθηκαν το πρώτο τρίμηνο, φέρνοντας έσοδα από τον τουρισμό 1,3 τρισεκατομμύρια γιουάν, αυξημένα κατά 46,5% και 69,5% σε ετήσια βάση, αντίστοιχα.

«Ειδικά από το Εαρινό Φεστιβάλ, όλο και περισσότεροι ηλικιωμένοι και παιδιά άρχισαν να ταξιδεύουν, υποδεικνύοντας ότι η τουριστική αγορά ζεσταίνεται», δήλωσε ο Guo Lechun, αντιπρόεδρος του ερευνητικού ινστιτούτου μεγάλων δεδομένων υπό την εταιρεία παροχής διαδικτυακών ταξιδιωτικών υπηρεσιών Qunar.

Με τη μεγάλη ζήτηση για ταξίδια να απελευθερώνεται, πολλές πόλεις που κάποτε ήταν ελάχιστα γνωστές έγιναν νέοι τουριστικοί προορισμοί, μερικές από τις οποίες αναφέρονται ως «αναδυόμενες διαδικτυακές πόλεις διασημοτήτων».

Μια τέτοια πόλη στην επαρχία Shandong της ανατολικής Κίνας έχει γίνει μεγάλη επιτυχία από τον Μάρτιο, με εκατοντάδες χιλιάδες καλοφαγάδες να συρρέουν εκεί για τοπικές σπεσιαλιτέ μπάρμπεκιου.

«Έχει υπέροχη γεύση και αξίζει να περιμένεις για περισσότερες από τρεις ώρες», είπε ένας τουρίστας με το επώνυμο Liu, ο οποίος οδήγησε σχεδόν 300 χιλιόμετρα μέχρι την πόλη Zibo. «Αυτό που μας ελκύει περισσότερο είναι η χαλαρωτική και αρμονική ατμόσφαιρα εδώ».

Υπολογίζεται ότι η πόλη με πληθυσμό περίπου 4,7 εκατομμυρίων έλαβε περίπου 120.000 τουριστικές επισκέψεις κατά τη διάρκεια των εορτών της Πρωτομαγιάς, μια τρομερή αύξηση 2.000% από έτος σε έτος.

Κάποτε παλιά βιομηχανική βάση, η πόλη είναι πλέον ευρέως γνωστή για το χαρακτηριστικό της στυλ μαγειρικής, τις ιστορικές τοποθεσίες και τα πολύχρωμα χειροτεχνήματα με γλάσο, καθιερώνοντας τον εαυτό της ως δημοφιλή τουριστική πόλη.

Η ιστορία επιτυχίας του Zibo αποδόθηκε επίσης στην τοπική φιλοξενία και τα υποστηρικτικά μέτρα που κυκλοφόρησαν έγκαιρα για τη διευκόλυνση των τουριστών, όπως αυστηροί έλεγχοι τιμών για ξενοδοχεία και ναύλους ταξί, καθώς και βελτιώσεις στις υποδομές.

Η κεντρική συνάντηση ηγεσίας για το οικονομικό έργο που πραγματοποιήθηκε την παραμονή των εορτών τόνισε την ανάγκη βελτίωσης του καταναλωτικού περιβάλλοντος της χώρας και προώθησης της κατανάλωσης υπηρεσιών στον τομέα του πολιτισμού και του τουρισμού.

Κατά τη διάρκεια των διακοπών, οι τουριστικές αρχές της Κίνας έλαβαν μια σειρά μέτρων για να διασφαλίσουν την καλή λειτουργία των τουριστικών αξιοθέατων και να βελτιώσουν την τουριστική εμπειρία, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης της εποπτείας της ασφάλειας των τροφίμων, του περιορισμού των ροών επιβατών, και του ελέγχου των ανώτατων τιμών.

Η ανάκαμψη του τουρισμού τόνωσε επίσης τα εξερχόμενα διεθνή ταξίδια κατά τη διάρκεια των διακοπών. Τα στοιχεία από το ταξιδιωτικό υποκατάστημα της Alibaba Fliggy δείχνουν ότι οι κρατήσεις για εξερχόμενα ταξίδια κατά τη διάρκεια των διακοπών αυξήθηκαν κατά 200% σε σύγκριση με το φετινό Φεστιβάλ Άνοιξης.

Αναλυτές πιστεύουν ότι η εμπιστοσύνη στην τουριστική βιομηχανία της Κίνας έχει επιστρέψει κοντά στο προ-επιδημικό επίπεδο. «Ο τουρισμός διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση των τομέων της εστίασης, της διαμονής και του λιανικού εμπορίου και η ανάκαμψή του μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της συνολικής κατανάλωσης της κοινωνίας», δήλωσε ο Dai.

Μια μπλε βίβλος για την τουριστική οικονομία της Κίνας που κυκλοφόρησε πρόσφατα από την Ακαδημία Τουρισμού της Κίνας εκτιμά ότι περίπου 4,55 δισεκατομμύρια εγχώρια τουριστικά ταξίδια θα πραγματοποιηθούν φέτος, σημειώνοντας άνοδο 73% από το 2022. Προβλέπει επίσης ότι η Κίνα θα δει περισσότερα από 90 εκατομμύρια εισερχόμενα και εξερχόμενα ταξίδια αυτό έτος.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024