Σε συνεργασία με τη Marketing Greece, την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και το Περιφερειακό Γραφείο ΣΕΤΕ Ιονίων Νήσων, συνεργείο του ταξιδιωτικού περιοδικού του Χονγκ Κονγκ 'Weekend Weekly' επισκέφθηκε Ζάκυνθο και Κεφαλονιά και πραγματοποίησε φωτογραφίσεις σε μέρη όπως το Ναυάγιο και ο Μύρτος.
Τα τιρκουάζ νερά και το μοναδικό καταπράσινο περιβάλλον της Ζακύνθου και της Κεφαλονιάς παρουσίασε μέσα από 25 σελίδες το διάσημο εβδομαδιαίο ταξιδιωτικό περιοδικό του Χονγκ Κονγκ “Weekend Weekly“, που απευθύνεται σε νεανικό κοινό υψηλού εισοδήματος.
Σε συνεργασία με την Marketing Greece, την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων και το Περιφερειακό Γραφείο ΣΕΤΕ Ιονίων Νήσων, συνεργείο του περιοδικού επισκέφθηκε τα δύο νησιά και πραγματοποίησε φωτογραφίσεις σε μέρη όπως το Ναυάγιο στη Ζάκυνθο και στον Μύρτο στην Κεφαλονιά.
Οι 240.000 αναγνώστες του περιοδικού έχουν την ευκαιρία μέσα από νεανικές και γεμάτες ζωντάνια εικόνες να ενημερωθούν για τους δύο προορισμούς. Οι σελίδες του πολυσέλιδου άρθρου περιλαμβάνουν από ατμοσφαιρικές εικόνες του Φισκάρδου, του λιμνοσπηλαίου της Μελισσάνης και επιλογές για πολυτελή διαμονή μέχρι και συνεντεύξεις με προσωπικότητες της τοπικής γαστρονομικής παράδοσης και εμπειρίες από extreme sports, όπως το base jumping.
Το άρθρο δημοσιεύθηκε επίσης στην έκδοση του περιοδικού για iPad, όπου συνοδευόταν από δύο vlogs.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.