Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΜπαράζ δημοσιευμάτων σε ολλανδικά και βελγικά ΜΜΕ για την Ελλάδα
Προβολή προορισμού

Μπαράζ δημοσιευμάτων σε ολλανδικά και βελγικά ΜΜΕ για την Ελλάδα

Τα αφιερώματα είναι αποτέλεσμα σειράς δημοσιογραφικών ταξιδίων και ταξιδίων εξοικείωσης, που υλοποίησε το προηγούμενο διάστημα η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνεργασία με τοπικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Σειρά υμνητικών αφιερωμάτων σε ποικίλους ελληνικούς προορισμούς αλλά και στο πολύμορφο και πολυθεματικό τουριστικό προϊόν που προσφέρει η Ελλάδα στους επισκέπτες της, δημοσιεύονται αυτήν την περίοδο σε ολλανδικά και βελγικά έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Τα αφιερώματα αυτά είναι αποτέλεσμα σειράς δημοσιογραφικών ταξιδίων (press trip) και ταξιδίων εξοικείωσης (fam trip), που υλοποίησε το προηγούμενο διάστημα η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών σε συνεργασία με τοπικούς φορείς του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, αποσκοπώντας στην περαιτέρω ενίσχυση της φήμης της χώρας μας και στην εδραίωσή της ως top of mind τουριστικού προορισμού.

Συγκεκριμένα:

  • Η Θεσσαλονίκη αποτέλεσε το “σκηνικό” φωτογράφισης μόδας και παράλληλα προβλήθηκε ως ταξιδιωτικός προορισμός σε διάρκεια 4 μηνών, μέσω διαφορετικών καναλιών από το γυναικείο περιοδικό Vrouw. Το περιοδικό κυκλοφορεί ως ένθετο στην ολλανδική εφημερίδα De Telegraaf και κάθε δύο μήνες σε αυτοτελή πολυτελή έκδοση 124 σελίδων, έχοντας μηνιαίως 1,2 εκατ. αναγνώστες, ενώ στην online έκδοσή του περισσότερους από 1,8 εκατ. μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα.


    Το δημοσίευμα του βελγικού περιοδικού Le Vif/Weekend για την Αστυπάλαια και την Ανάφη.

  • Με τίτλο “Τα κρυμμένα μαργαριτάρια του Αιγαίου” το βελγικό περιοδικό Le Vif/Weekend με κυκλοφορία 61.600 τευχών και πάνω από 220.000 αναγνώστες υμνεί την Αστυπάλαια και την Ανάφη. Τα δύο αυτά νησιά θα προβληθούν και στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΕΟΤ με τον ταξιδιωτικό οδηγό Gallimard “Guidebook – Iles méconnues d’ Europe” (Τα άγνωστα νησιά της Ευρώπης) για τη δημιουργία ειδικού 12σέλιδου αφιερώματος.
  • Η Ήπειρος προβάλλεται σε εξειδικευμένες τουριστικές πλατφόρμες της Ολλανδίας και του φλαμανδόφωνου Βελγίου, καθώς και από την κορυφαία ταξιδιωτική εκπομπή της ολλανδικής κρατικής τηλεόρασης 3 op reis  του καναλιού NPO 3 (με τηλεθέαση 450.000 ατόμων ανά επεισόδιο) που επισκέφθηκε επίσης τη Λευκάδα και την Κεφαλονιά για τα γυρίσματα 4 επεισοδίων.

    Η Κέρκυρα στο βελγικό περιοδικό VAB.
  • Tην ίδια στιγμή, τo ταξιδιωτικό blog Travel Valley με 300.000 μοναδικούς επισκέπτες το μήνα προβάλλει την Κεφαλονιά στο ολλανδικό  κοινό, ενώ το βελγικό περιοδικό VAB προτείνει στους αναγνώστες του να περάσουν “72 ώρες στην Κέρκυρα” για να απολαύσουν την τοπική φιλοξενία και τον βενετσιάνικο αέρα του νησιού.


    “Kalispera Kos” είναι ο τίτλος του αφιερώματος του γυναικείου περιοδικού Margriet για τις δυνατότητες ποδηλατικού τουρισμού στο νησί.

  • Η Κως αναδεικνύεται ως ποδηλατικός προορισμός στην Ολλανδία μέσω 7σέλιδου δημοσιεύματος στο εβδομαδιαίο γυναικείο περιοδικό Margriet με 895.000 αναγνώστες, ενώ οδοιπορικό με ποδήλατο στη Στερεά Ελλάδα, τα Ιόνια νησιά και την Πελοπόννησο, θα δημοσιευθεί στα ολλανδικά περιοδικά για την ποδηλασία Wielernblad και Golden Ride με τον τίτλο “Bikepacking to Greece: From city to mountain to sea“.


    Το δημοσίευμα για την Ελλάδα του ολλανδικού περιοδικού Plus.

  • Το Πήλιο, η Αλόννησος και η Σκόπελος προβάλλονται στο Βέλγιο από το lifestyle περιοδικό Nevant, ενώ το μηνιαίο ολλανδικό περιοδικό Plus (455.000 αναγνώστες) παρουσιάζει τις ομορφιές της ηπειρωτικής και νησιωτικής Ελλάδας σε αφιέρωμα 6 σελίδων με τίτλο “Παραδεισένια Ελλάδα”.


    Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα του Holland’s Next Top Model στο ΟΑΚΑ.

  • Εξάλλου, τον προσεχή Σεπτέμβριο, η Αθήνα και η Αττική θα προβληθούν ως ιδανικός city break προορισμός από τη δημοφιλή τηλεοπτική παραγωγή Holland’s Next Top Model (HNTΜ), που μεταδίδεται από το ολλανδικό συνδρομητικό κανάλι Videoland. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε ποικίλους χώρους της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής, όπως το Ζάππειο Μέγαρο, το ΟΑΚΑ, το Θέατρο Πέτρας και την Αθηναϊκή Ριβιέρα, προβάλλοντας την ελληνική πρωτεύουσα στην αγορά της Ολλανδίας και ενισχύοντας την εικόνα της ως προορισμό, που προσφέρει ασφάλεια, οικειότητα, ποιοτικές υπηρεσίες, ευζωία, καθώς και αυθεντικές και εξατομικευμένες εμπειρίες. Το Videoland είναι το δεύτερο δημοφιλέστερο συνδρομητικό κανάλι στην Ολλανδία μετά το Netflix, προσφέροντας εγχώριες και διεθνείς παραγωγές σε 1  εκατ. συνδρομητές και 2,7 εκατ. θεατές.


    Από τη φωτογράφιση μόδας της περιοδικό Vogue Netherlands σε Αθήνα και Αττική.

  • Παράλληλα με τα γυρίσματα του HNTΜ πραγματοποιήθηκε και φωτογράφιση μόδας για το περιοδικό Vogue Netherlands που θα δημοσιευθεί σε 14σέλιδο αφιέρωμα στο προσεχές τεύχος του. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο της εκπομπής, παρουσιάζονται δημιουργίες Ελλήνων σχεδιαστών μόδας, γεγονός που ταυτόχρονα συμβάλει και στη διεθνή προβολή της σύγχρονης ελληνικής δημιουργίας.
Στην κεντρική φωτογραφία, το κεντρικό “άνοιγμα” του αφιερώματος στην Θεσσαλονίκη από το ολλανδικό περιοδικό Vrouw.
Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024