Τελευταία νέα
HomeΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέο place branding ξεκινά η Πελοπόννησος με τη συμμετοχή του κόσμου
Τουριστικό μάρκετινγκ

Νέο place branding ξεκινά η Πελοπόννησος με τη συμμετοχή του κόσμου

Πελοπόννησος

Η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναπτύσσει νέο Place Brand για την ενίσχυση και προβολή της μοναδικής ταυτότητάς της μέσα από διακριτές δράσεις.

Η Πελοπόννησος αναζητά νέα “εικόνα”… Η Περιφέρεια Πελοποννήσου αναλαμβάνει πρωτοβουλία με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της και την προώθηση της μοναδικής ταυτότητάς της. Με τη δημιουργία ενός νέου Place Brand, επιδιώκει να αναδείξει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και τις αξίες που καθιστούν την Πελοπόννησο έναν τόπο με βαθιά ιστορία, πλούσιο πολιτισμό και δυναμική ανάπτυξη.

“Στόχος μας είναι η αύξηση της αναγνωρισιμότητας της Πελοποννήσου, η προσθήκη υπεραξίας στις παραγωγικές δραστηριότητές μας και η βελτίωση των αντιλήψεων όλων για τον τόπο μας, τόσο από τους κατοίκους όσο και από τους επισκέπτες και επενδυτές” σημειώνει στη σχετική ανακοίνωση η περιφέρεια.

“Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας εξαρτάται από την ενεργή συμμετοχή και τις απόψεις όλων μας. Σας καλούμε να συμμετάσχετε στη διαδικασία αυτή, απαντώντας στο ερωτηματολόγιο που έχει δημιουργηθεί για να συγκεντρώσουμε πολύτιμα δεδομένα και ιδέες. Με τον τρόπο αυτό, θα μπορέσουμε να αναπτύξουμε ένα Place Brand που θα αντανακλά πραγματικά την ψυχή και το όραμα της Πελοποννήσου.

Η συμμετοχή σας είναι κρίσιμη για να πετύχουμε ένα αποτέλεσμα που θα αντιπροσωπεύει με τον καλύτερο τρόπο τον τόπο μας, και να καταστήσουμε την Πελοπόννησο έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για τους επισκέπτες, τους επενδυτές, αλλά και για τους ίδιους τους κατοίκους της”.

Επεξηγώντας την έννοια το place branding επισημαίνεται: “Το place branding είναι η κόκκινη κλωστή που ενώνει όλα όσα συμβαίνουν μέσα και γύρω από την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Δίνει απλές και πειστικές απαντήσεις σε ερωτήματα όπως τι κάνει τους κατοίκους να νιώθουν περήφανοι, τι τους κάνει ευτυχισμένους στην καθημερινότητα, τι θέλουμε να νιώθει κάποιος που την
επισκέπτεται πρώτη φόρα, για ποιο λόγο ένας νέος μένει και επενδύει στην Πελοπόννησο.

Είναι μια ιστορία που την καταλαβαίνουν όλοι γιατί εστιάζει σε ένα κοινό όραμα και μια κοινή υπόσχεση για το μέλλον της Περιφέρειας Πελοποννήσου. Είναι μια ταυτότητα με διακριτά χαρακτηριστικά που κάνουν την Περιφέρεια Πελοποννήσου να ξεχωρίζει και να επικοινωνεί με σαφήνεια τα πλεονεκτήματά της σε πιθανούς επενδυτές, επισκέπτες και κατοίκους.

Πάνω από όλα είναι μια δήλωση ότι όσοι αποκαλούν την Περιφέρεια Πελοποννήσου σπίτι τους είναι καλά, ευτυχισμένοι και σχεδιάζουν το μέλλον με αισιοδοξία. Προϋποθέσεις κρίσιμες για να προσελκύουν εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, προσοδοφόρες επενδύσεις και επισκέπτες. Αποτελεί ανάπτυξη και υλοποίηση συγκεκριμένων πολιτικών και δράσεων placemaking που αναδεικνύονται από δράσεις επικοινωνίας και προβολής”.

Η Πελοπόννησος και οι τομείς εφαρμογής του place branding
  • Ενδυνάμωση Επιχειρηματικότητας & Προσέλκυση Επενδύσεων
  • Μετασχηματισμός Πρωτογενούς Τομέα & Αγροδιατροφή
  • Βιώσιμη Τουριστική Ανάπτυξη
  • Ανάδειξη Πολιτιστικής Ταυτότητας Πελοποννήσου
  • Πράσινη Ανάπτυξη & Ενεργειακή Μετάβαση
  • Καινοτομία ως νέο Αναπτυξιακό Πρότυπο
  • Κοινωνία, Eυημερία & Συνοχή
  • Μετάβαση σε μία ψηφιακή Πελοπόννησο
Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/09/2024
13/09/2024
12/09/2024
11/09/2024
10/09/2024
09/09/2024