Η digital καμπάνια του Δήμου Θεσσαλονίκης προώθησε την πόλη ως shopping city break προορισμό με 1,3 εκατ. θεάσεις.
Mε επιτυχία ολοκληρώθηκε η digital καμπάνια του Δήμου Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης με στόχο την ανάδειξη της πόλης ως shopping city break
Οι δύο φορείς δημιούργησαν προωθητικό βίντεο για την digital καμπάνια, το οποίο μεταφράστηκε σε 4 βαλκανικές γλώσσες (σερβικά, βουλγαρικά, αλβανικά και ρουμάνικα) και προωθήθηκε σε όλα τα digital media Δήμου και ΟΤΘ καθώς και στις βαλκανικές αγορές στόχους, σημειώνοντας συνολικά περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια θεάσεις. Το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα αποδοτικής χρήσης των διαθέσιμων πόρων καθώς όλη η καμπάνια υλοποιήθηκε με ίδια μέσα του ΟΤΘ.
Στόχος της δράσης είναι να επωφεληθεί ο εμπορικός και ο επιχειρηματικός κόσμος της πόλης από την τουριστική κίνηση που έρχεται από τις Βαλκανικές χώρες στην Θεσσαλονίκη, αλλά και στους κοντινούς προορισμούς.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.