Για τον επαγγελματία του τουρισμού, το TRIP2ATHENS αποτελεί τον ολοκληρωμένο μηχανισμό εξατομικευμένης επιχειρηματικής προβολής (προφίλ επιχείρησης, φωτογραφίες, ωράριο λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας, διαδραστικός χάρτης κ.α.) αλλά και εργαλείο προώθησης και αύξησης των πωλήσεων, παρέχοντας ευκαιρίες εμπορικών συνεργειών με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 920.000 ευρω μέχρι τον Μαρτιο του 2017, με δωρεάν παροχη της υπηρεσίας. Αυτήν τη στιγμή μπορούν να συμμετέχουν μόνο ξενοδοχεία και όχι π.χ. εστιατόρια.
Για τον επαγγελματία του τουρισμού, το TRIP2ATHENS αποτελεί τον ολοκληρωμένο μηχανισμό εξατομικευμένης επιχειρηματικής προβολής (προφίλ επιχείρησης, φωτογραφίες, ωράριο λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας, διαδραστικός χάρτης κ.α.) αλλά και εργαλείο προώθησης και αύξησης των πωλήσεων, παρέχοντας ευκαιρίες εμπορικών συνεργειών με τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.
- κατά τη διαδικασία της κράτησης στο TRIP2ATHENS, ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει εκπτωτικά Κουπόνια που έχουν καταχωρηθεί νωρίτερα από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις (εστιατόρια, bar, καφετέριες, εμπορικά).
- έτσι, μέσω του TRIP2ATHENS οι τουριστικοί επαγγελματίες δημιουργούν εμπορικά δίκτυα, ενθαρρύνοντας τους επισκέπτες να επισκεφτούν και να καταναλώσουν στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.
- να αναζητήσει πληροφορίες μετάβασης προς/από την Αθήνα
- να αναζητήσει και να κλείσει ξενοδοχείο στην Αθήνα και την Αττική
- να αναζητήσει πληροφορίες μετακίνησης εντός του προορισμού (ΜΜΜ)
- να αναζητήσει, εντοπίσει και πληροφορηθεί για τα αξιοθέατα, τις δραστηριότητες, το φαγητό, τη διασκέδαση, τις αγορές κ.α. Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει σημεία ενδιαφέροντος (πχ αρχαιολογικά αξιοθέατα, μουσεία, μνημεία, πάρκα, παραλίες κλπ) οργανώνοντας την περιήγησή του. Για κάθε σημείο, έχει τη δυνατότητα να δει πλήρη περιγραφή για το αξιοθέατο, πλούσιο φωτογραφικό υλικό και διαδραστικό χάρτη.
- Ο επισκέπτης μπορεί να αναζητήσει πληροφορίες και να ενημερωθεί για τα δεκάδες γεγονότα πολιτιστικού ενδιαφέροντος που λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα. Καθώς η υπηρεσία είναι real time και ανανεώνεται συνεχώς, αποτελεί ένα μεγάλο πλεονέκτημα του trip2athens σε σχέση με τους παραδοσιακούς οδηγούς πόλης.
- να διαμορφώσει την ατομική του περιήγηση με βάση τα καταχωρημένα σημεία ενδιαφέροντος όπως αξιοθέατα, επιχειρήσεις, δραστηριότητες κ.α. Ο επισκέπτης μπορεί μέσα από την εφαρμογή να δει επιλεγμένες διαδρομές (πχ «βόλτα στο κέντρο», «Αθηναϊκή Ριβιέρα», «περιήγηση Ανατολικής Αττικής»), να οργανώσει το ταξίδι του και να δημιουργήσει το δικό του ημερολόγιο ταξιδιού το οποίο έχει τη δυνατότητα να συγχρονίσει με τη mobile εφαρμογή.
- Ειδικότερα η πλατφόρμα TRIP2ATHENS παρέχει εφαρμογή για κινητά (Ios, Android, Windows), ώστε οι επισκέπτες να έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται offline σε 7 γλώσσες. Ακόμη, η εφαρμογή μπορεί να βοηθήσει τον χρήστη να συγχρονίσει το δικό του ηλεκτρονικό σημειωματάριο ταξιδιού, αλλά και να εξαργυρώσει εκπτωτικά κουπόνια μέσω QR Code σε συμμετέχουσες επιχειρήσεις.
- να εξάγει το ατομικό πρόγραμμα περιήγησης για offline χρήση σε κινητές συσκευές (tablet/smart phone) ή να το μοιραστεί με άλλους επισκέπτες.
Αναφερόμενος στους άξονες που στηρίχτηκε η ιδέα του TRIP2ATHENS ο πρόεδρος του ΞΕΕ κ. Γιώργος Τσακίρης σημείωσε: “Κατά πρώτον η εν λόγω ιδέα είχε ως στόχο την προβολή της Αθήνας με βάση τι κάνουν άλλες ανταγωνιστικές στο city break πόλεις επιλέγοντας τα best practices και βεβαίως στη προβολή των τουριστικών επιχειρήσεων, όλων των κατηγοριών, ολοκληρωμένα. Όλες οι επιχειρήσεις με τουριστικό ενδιαφέρον μπορούν να συμμετέχουν στην πλατφόρμα προβάλλοντας και διαθέτοντας τις υπηρεσίες τους, συνεργατικά και συνδυαστικά με άλλες επιχειρήσεις στους επισκέπτες της πόλης. Παράλληλα όμως υιοθετήσαμε και εντάξαμε στην πλατφόρμα εργαλεία που χρησιμοποιούν όλες οι μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως για την προβολή και υποστήριξη των μελών τους“.
Ο κ. Τσακίρης συμπλήρωσε: “Το Ξ.Ε.Ε. διαχρονικά κινείται στη στρατηγική της διασύνδεσης του ξενοδοχειακού τομέα με άλλες επαγγελματικές ομάδες και τομείς. Εδώ θέλω να σας θυμίσω και την πρωτοβουλία μας για το ‘Ελληνικό Πρωινό’, που την ίδια στιγμή είναι η σημαντικότερη πρωτοβουλία της χώρας μας στην γαστρονομία και παράλληλα διασυνδέει τον τουρισμό με τον πρωτογενή τομέα. Θέλω να προσκαλέσω όλες τις επιχειρήσεις της Αθήνας να εκμεταλλευτούν τα πλεονεκτήματα και το παράθυρο ευκαιρίας που ανοίγει η πλατφόρμα TRIP2ATHENS. Ο βασικότερος παράγων που θα κρίνει την επιτυχία της στο επίπεδο του Β2C είναι η αποδοχή και υιοθέτησή της από τους επαγγελματίες της Αθήνας, δηλαδή από τη συνεργασία μας στο Β2Β“.