Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣε πλήρη εξέλιξη η καμπάνια της Θάσου για την επανεκκίνηση του τουρισμού
Προώθηση προορισμού

Σε πλήρη εξέλιξη η καμπάνια της Θάσου για την επανεκκίνηση του τουρισμού

Μεγάλη καμπάνια προβολής στο εξωτερικό πραγματοποιούν από κοινού ο Δήμος Θάσου και ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου, με τίτλο 'You wish, we fulfill'.

Στο επίκεντρο του Δήμου Θάσου βρίσκεται η σταδιακή επανεκκίνηση του τουρισμού στο νησί, κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τρεις σημαντικούς άξονες.

  • Την προώθηση με διαφημιστικές καμπάνιες σε εσωτερικό και εξωτερικό
  • Την προώθηση του νησιού μέσω “τράπεζας εικόνων”
  • Την έρευνα ικανοποίησης των επισκεπτών στο νησί

Αρχικά, σε πλήρη εξέλιξη είναι η μεγάλη καμπάνια προβολής στο εξωτερικό που πραγματοποιούν από κοινού ο Δήμος Θάσου και ο Οργανισμός Τουρισμού Θάσου, με τίτλο “You wish, we fulfill”.

Ήδη “τρέχουν” από τον Μάρτιο οι διαδικτυακές διαφημίσεις στις 6 χώρες-στόχους του εξωτερικού και συγκεκριμένα σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία και Πολωνία. Επιπλέον, έχει αρχίσει και μια καμπάνια εντός Ελλάδας που στοχεύει στην ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού.

Μεταξύ άλλων έχει προγραμματιστεί η διαφημιστική προβολή της Θάσου μέσα από έντυπα, όπως ο μεγάλος οδηγός “Διακοπές” και η εφημερίδα “Το Βήμα της Κυριακής”, αλλά και τηλεοπτικοί σταθμοί πανελλήνιας εμβέλειας, όπως η ΕΡΤ1, το Mega Channel κ.ά. Όσον αφορά τον δεύτερο άξονα πρόκειται να δημιουργηθεί μία “τράπεζα εικόνων” (image bank) της Θάσου, η οποία προορίζεται για χρήση από τις τουριστικές επιχειρήσεις του νησιού, έτσι ώστε να δημιουργηθεί μια ενιαία ταυτότητα του προορισμού. Στο πλαίσιο αυτό, δημιουργείται φέτος νέο περιεχόμενο (φωτογραφίες και βίντεο) που θα εμπλουτίσουν τις αντίστοιχες καμπάνιες του 2022.

Τέλος, ο τρίτος άξονας είναι το Παρατηρητήριο Τουρισμού Θάσου, το οποίο μεταξύ άλλων διενεργεί καθ’όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού την επιστημονική έρευνα ικανοποίησης των επισκεπτών, με σκοπό την ανάλυση των σημείων που χρήζουν βελτίωσης.

Σε δηλώσεις του, ο δήμαρχος Θάσου, κ. Ελευθέριος Κυριακίδης, τόνισε μεταξύ άλλων: “Ο Δήμος Θάσου προβάλλει το Νησί της Θάσου, συνεργαζόμενος με τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου δείχνοντας, έτσι, έμπρακτα την εμπιστοσύνη του στους επαγγελματίες του τουρισμού, σε μια προσπάθεια να ξεπεράσουμε το πλήγμα που επέφερε η πανδημία. Πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να παρουσιάσουμε τα πρώτα αποτελέσματα
των ενεργειών μας. Με καλή οργάνωση και με τη συνδρομή των ειδικών, είμαστε πεπεισμένοι ότι όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε”.

Από την πλευρά του, ο εντεταλμένος σύμβουλος του Δήμου Θάσου για θέματα Τουρισμού, κ. Αλέξανδρος Γκάγκος, είπε: “Μπαίνουμε στον τρίτο μήνα της διαφημιστικής καμπάνιας προβολής της Θάσου στο εξωτερικό και συνεχίζουμε και με εγχώρια προβολή, χωρίς να ξεχνάμε το πόσο σημαντικός είναι και ο εσωτερικός τουρισμός. Ταυτόχρονα βάζουμε τις βάσεις και για το 2022”.

Ο πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θάσου, κ. Πάρις Παρασχούδης, τόνισε: “Η συνέργεια με τον Δήμο Θάσου έχει ως πρώτο στόχο να υπάρξει άμεσο αποτέλεσμα από την τρέχουσα σεζόν ενώ έχει και απώτερο σκοπό να δημιουργηθούν τα απαραίτητα εργαλεία για τα επόμενα έτη. Σε αυτήν την προσπάθεια πρέπει να ενωθούν όλες οι τοπικές δυνάμεις ώστε να ισχυροποιήσουμε τις δράσεις μας”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024