Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΘετικά τα αποτελέσματα της συνεργασίας Περιφέρειας Ιονίων Νήσων – CNN
Προβολή προορισμού

Θετικά τα αποτελέσματα της συνεργασίας Περιφέρειας Ιονίων Νήσων – CNN

Σύμφωνα με έρευνα της ΒDRC Continental για λογαριασμό της Περιφέρειας από το τηλεοπτικό δίκτυο, στην Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, οι ερωτηθέντες σε ποσοστό 34% θυμόντουσαν το τηλεοπτικό σποτ, 61% το βρήκαν ενδιαφέρον και τέλος 59% δήλωσαν ότι η άποψή τους για τα Ιόνια Νησιά βελτιώθηκε όταν το είδαν.

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η τηλεοπτική καμπάνια της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων, σε συνεργασία με το τηλεοπτικό δίκτυο CNN Ιnternational.

Σύμφωνα με την έρευνα από την εταιρεία ερευνών ΒDRC Continental που πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό της περιφέρειας από το τηλεοπτικό δίκτυο, στην Βρετανία, Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία κατά τη διάρκεια της καμπάνιας, οι ερωτηθέντες που αποτελούν χαρακτηριστικό παράδειγμα των τηλεθεατών του CNNI (άνδρες (73%), μέσης ηλικίας (45+),πλήρους απασχόλησης (83%) και μέσο μηνιαίο εισόδημα άνω των 3.750 ευρώ, που ταξιδεύουν συχνά (92% για λόγους αναψυχής), σε ποσοστό 34% θυμόντουσαν το τηλεοπτικό σποτ, 61% το βρήκαν ενδιαφέρον και τέλος 59% δήλωσαν ότι η άποψή τους για τα Ιόνια Νησιά βελτιώθηκε όταν το είδαν.

Η στρατηγική συνεργασία της  Περιφέρειας Ιονίων Νήσων με το CNNI είχε ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η αναγνωρισιμότητα των Ιονίων Νήσων και να μπει η περιφέρεια στο επίκεντρο του τουριστικού ενδιαφέροντος.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024