Βάσει των αφίξεων του αεροδρομίου της Ζακύνθου τον μήνα Ιούλιο 2015, ο μέσος όρος των αφίξεων παρουσιάζει αύξηση 7,63%, ενώ για το επτάμηνο η συνολική μεσοσταθμική αύξηση ανέρχεται σε 5,65%.
Με οριακή αύξηση το κινείται πρώτο επτάμηνο της φετινής τουριστικής περιόδου για τη Ζάκυνθο, δηλώνει η Χριστίνα Τετράδη, οικονομική επόπτης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος και πρόεδρος του Συλλόγου Ξενοδόχων Λαγανά.
Βάσει των αφίξεων του αεροδρομίου της Ζακύνθου τον μήνα Ιούλιο 2015, ο μέσος όρος των αφίξεων παρουσιάζει αύξηση 7,63%, ενώ για το επτάμηνο η συνολική μεσοσταθμική αύξηση ανέρχεται σε 5,65%.
Πιο αναλυτικά, βλέπουμε τα εξής:
ΕΤΟΣ |
ΑΠΡΙΛΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΜΑΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΙΟΥΝΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΙΟΥΛΙΟΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ |
ΣΥΝΟΛΟ ΕΠΙΒΑΤΩΝ |
2014 |
4258 |
64848 |
113299 |
140260 |
322665 |
2015 |
4125 |
66826 |
118972 |
150964 |
340887 |
ΔΙΑΦΟΡΑ |
-133 |
1978 |
5673 |
10704 |
18222 |
% ΑΥΞΗΣΗ |
-3,12% |
3,05% |
5,01% |
7,63% |
5,65% |
Αναλύοντας ενδεικτικά τις αγορές του εξωτερικού για το μήνα Ιούλιο, η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας, η οποία αποτελεί και την κύρια αγορά της Ζακύνθου, παρουσιάζει αύξηση 11,30%.
Από τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, η Γερμανία δείχνει να ανακάμπτει και παρουσιάζει μεγάλη αύξηση 35,76%.
Στις ανατολικές αγορές, η Ρωσία παρουσιάζει μεγάλη πτώση 82,49%, η οποία είναι και αναμενόμενη, ενώ μεγάλη αύξηση παρουσιάζει η Πολωνία 70,94%
Οι Σκανδιναβικές χώρες παρουσιάζουν μείωση, με τη Νορβηγία 20,02% και τη Σουηδία 18,42 %, ενώ αντίθετα μικρή αύξηση παρουσιάζουν η Δανία 10,14 % και η Φινλανδία 7,23%.
Από τις Βαλκανικές χώρες, η Ρουμανία παρουσιάζει αύξηση 24,69%.
Τέλος, το Ισραήλ, ως νέα αγορά, παρουσιάζει εντυπωσιακά αποτελέσματα, παρότι ακόμη τα νούμερα είναι μικρά, υπερδιπλασιάζοντας τις αφίξεις σε ποσοστό 241,51%.
Αντίστοιχα, από το λιμάνι της Ζακύνθου, η κίνηση του εσωτερικού τουρισμού για τον μήνα Ιούλιο παρουσίασε μείωση σε σχέση με πέρυσι, πράγμα αναμενόμενο λόγω της πολιτικής κατάστασης, παρότι μεσολάβησε το δημοψήφισμα που θα έπρεπε να ανεβάσει την κίνηση.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.