Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΕλεύθερα προς αγορά τα ελληνικά τοπωνύμια σε κατάληξη dotTravel
Λήξη προστατευτικής περιόδου

Ελεύθερα προς αγορά τα ελληνικά τοπωνύμια σε κατάληξη dotTravel

Όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει και να αξιοποιήσει ως διεύθυνση στο internet το όνομα ενός τοπωνυμίου σε κατάληξη .travel από το πρωί του Σαββάτου θα μπορεί να το κάνει. Το προνόμιο της προτεραιότητας στο δικαίωμα αγοράς που απολάμβαναν οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οργανισμοί τουρισμού και οι επίσημοι κρατικοί φορείς…

Όποιος ενδιαφέρεται να αγοράσει και να αξιοποιήσει ως διεύθυνση στο internet το όνομα ενός τοπωνυμίου σε κατάληξη .travel από το πρωί του Σαββάτου θα μπορεί να το κάνει. Το προνόμιο της προτεραιότητας στο δικαίωμα αγοράς<...> που απολάμβαναν οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, οι οργανισμοί τουρισμού και οι επίσημοι κρατικοί φορείς για όλο το 2007 παύει να ισχύει από αύριο. Έτσι οι ιδιώτες που αποδεικνύουν ότι έχουν άμεση σχέση με τον τουρισμό και ειδικότερα με το τοπωνύμιο που ζητάνε, και πιστοποιηθούν ως δικαιούχοι από τον φορέα πιστοποίησης, θα μπορούν να το αποκτήσουν χωρίς να μπορούν οι επίσημοι φορείς να έχουν το δικαίωμα να ερωτηθούν πρώτοι.

Να υπενθυμίσουμε ότι 31 Δεκεμβρίου του 2006 έλειξε το καθεστώς προστασίας που ίσχυε μέχρι τότε και προέβλεπε ότι τα τοπωνύμια δεν έχει κανείς δικαίωμα να τα καταχωρήσει στο Internet αν δεν είναι ο επίσημος φορέας της περιοχής. Από τότε μέχρι και αύριο υπήρξε μία περίοδος προτεραιότητας υπέρ των φορέων μιας περιοχής σύμφωνα με την οποία όταν μία ιδιωτική εταιρία ή ιδιώτης ζητούσε να κατοχυρώσει ένα τοπωνύμιο, έστω και αν πιστοποιηθεί ως δικαιούχος θα έπρεπε να περιμένει πρώτα την ανταπόκριση ή όχι των τοπικών φορέων τους οποίους η διαχειριστική αρχή του .travel θα έπρεπε να ενημερώσει.

Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι από αύριο όποιος ενδιαφερόμενος από Ελλάδα ή εξωτερικό σχετίζεται άμεσα με τον τουρισμό μπορεί να αιτηθεί να αγοράσει ένα ελληνικό τοπωνύμιο, για παράδειγμα, “evoia.travel”, “thraki.travel”, “macedonia.travel”, “acropolis.travel” και να το αποκτήσει άμεσα αν πιστοποιηθεί, χωρίς να ερωτηθούν οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, ο ΕΟΤ ή το Υπουργείο Τουρισμού εάν θέλουν να τα αγοράσουν και να τα προστατεύσουν εάν δεν το έχουν κάνει μέχρι σήμερα.

Ήδη μέχρι σήμερα έχουν χαθεί κρίσιμα τοπωνύμια για τον ελληνικό τουρισμό όπως “mykonos.travel”, ‘santorini.travel”, “corfu.travel” που έχουν αποκτηθεί από αμερικανική τουριστική επιχείρηση, ενώ από την άλλη πλευρά έχουν αγοαραστεί και προστατευθεί από τους ανάλογους τοπικούς φορείς τα “athens.travel”, “thessaloniki.travel”, “rhodes.travel”.

Η σταδιακή «μεταφορά» του τουρισμού στο .travel είναι μία πρωτοβουλία που υποστηρίζεται από περισσότερους από 120 τουριστικούς φορείς διεθνούς εμβέλειας, όπως UNWTO, WTTC, TIA, ASTA, ABTA και πολλοί άλλοι.

Στο μεταξύ, από την 1η Ιανουαρίου 2008 όσοι αγοράζουν διεύθυνση σε κατάληξη .travel εντός 60 ημερών θα πρέπει να την ενεργοποιούν με περιεχόμενο σχετικό, αλλιώς θα χάνουν την ιδιοκτησία του ονόματος που αγόρασαν. Αυτό γίνεται ως υποκίνηση προς στους αγοραστές για να αξιοποιούν σε σύντομο διάστημα την αγορά τους.

Να σημειώσουμε ότι στην Ελλάδα επίσημος συνεργάτης του .travel είναι η εταιρία Travel Media Applications και φορέας πιστοποίησης ο ΣΕΤΕ.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024