Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαRevitUp: Πώς το Palmera Beach Hotel & Spa κατάφερε να αυξήσει τα online έσοδα κατά 512%
Digital Marketing

RevitUp: Πώς το Palmera Beach Hotel & Spa κατάφερε να αυξήσει τα online έσοδα κατά 512%

Tο Palmera Beach Hotel & Spa με τη συνεργασία της RevitUp, σημείωσε κατακόρυφες αυξήσεις σε όλα τα KPI εντός δύο μόλις σεζόν.

Λαμβάνοντας υπόψιν το ταχύτατα μεταβαλλόμενο ψηφιακό περιβάλλον, που φέρνει νέες προσκλήσεις για την αγορά, η RevitUp έστρεψε την προσοχή της προς την παρακολούθηση και τη συλλογή Data για την δυναμική τιμολογιακή τοποθέτηση του καταλύματος σε σχέση με τα συμβόλαια των Tour Operators.

Μέσα από ένα φάσμα ολοκληρωμένων υπηρεσιών, το Palmera Beach Hotel & Spa με τη συνεργασία της RevitUp, σημείωσε κατακόρυφες αυξήσεις σε όλα τα KPI εντός δύο μόλις σεζόν (2019 vs 2022).

Αρχικά, η σταθερή και δυναμική διαφήμιση του καταλύματος στις πλατφόρμες Google και Meta, μετέτρεψε τους Lookers, τους απλούς επισκέπτες των διαδικτυακών καναλιών, σε Bookers, με τη σωστή τιμολογιακή πολιτική.

Στη συνέχεια, ενισχύθηκε κατά κόρον η διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου μέσω website, με τις επισκέψεις του να αυξάνονται κατά 526% και την αναζήτηση διαθεσιμότητας κατά 4.887%, επιτυγχάνοντας συγχρόνως τη σταδιακή αύξηση της Μέσης Τιμής Δωματίου ADR από 89 ευρώ σε 141 ευρώ.

Αποκορύφωμα όλων των παραπάνω αποτέλεσε η αύξηση των online εσόδων κατά 512%, με την κερδοφορία να μεταφράζεται σε ποσό άνω των 1 εκατομμυρίου ευρώ.

Κλειδί πίσω από την εντυπωσιακή πορεία των αριθμών, αποτελεί η άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία μέσω των συνεργατών της RevitUp και τους εργαζομένους του Palmera Beach Hotel & Spa.

Ο κ. Θέμης Καρνής, ιδιοκτήτης του Palmera Beach Hotel & Spa, δήλωσε τα παρακάτω για τη συνεργασία με τη RevitUp:

«Εάν το 2020, όταν αποφασίσαμε να εμπιστευτούμε τη διαχείριση του Palmera στη Revitup, γνωρίζαμε το σημερινό αποτέλεσμα, θα το είχαμε αποφασίσει από τα εγκαίνια του ξενοδοχείου. Με την προσέγγιση της Revitup αποκτήσαμε βαθμούς ελευθερίας που δεν τους πιστεύαμε ποτέ. Απευθυνόμενοι ψηφιακά στους μεμονωμένους επισκέπτες καταφέραμε εντυπωσιακά αποτελέσματα χωρίς να δημιουργήσουμε πρόβλημα στις υπάρχουσες συνεργασίες με συμβόλαια tour operators. Τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι, κι όταν υποστηρίζονται από δεδομένα στη λήψη αποφάσεων, τότε το αποτέλεσμα δεν αργεί να φανεί. Κερδίσαμε  διαπραγματευτική ισχύ, έχοντας δημιουργήσει πλέον το δικό μας πελατολόγιο. Το μέλλον πλέον φαντάζει πολύ πιο ευοίωνο από ποτέ».

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024