Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑντιδρά το υπουργείο στη μείωση των δρομολογίων των ταχυπλόων

Αντιδρά το υπουργείο στη μείωση των δρομολογίων των ταχυπλόων

Την χρυσή τομή αναζητάει ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Χρήστος Παπουτσής προκειμένου να εξομαλυνθεί η αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί στην ακτοπλοΐα μετά από την μείωση των δρομολογίων που ανακοίνωσαν οι εταιρίες. […]

Την χρυσή τομή αναζητάει ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Χρήστος Παπουτσής προκειμένου να εξομαλυνθεί η αναστάτωση που έχει δημιουργηθεί στην ακτοπλοΐα<...> μετά από την μείωση των δρομολογίων που ανακοίνωσαν οι εταιρίες.
Ο κ. Παπουτσής, αφού διευκρίνισε ότι η μείωση των δρομολογίων αφορά μια εταιρία και τέσσερα ταχύπλοα επιβατικά, επανέλαβε ότι «αυτό που μας ενδιαφέρει είναι ο πολίτης, είναι ο επιβάτης ο οποίος είτε είναι κουρασμένος μετά από έναν χρόνο δουλειάς και θέλει να κάνει τις διακοπές του, είτε εκείνος που αφού έκανε τις διακοπές του και ευχαριστήθηκε θέλει να πάρει το δρόμο της επιστροφής και θέλει να περάσει ωραία και όχι να του βγει ξινό. Άρα λοιπόν πρέπει να μην είναι στοιβαγμένος στα καράβια, να έχει καλή ποιότητα στις υπηρεσίες και κυρίως να είναι ασφαλής».
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Φλας», ο κ. Παπουτσής σημείωσε ότι «το θέμα είναι ότι εδώ υπήρξε μια έντονη αντίδραση γιατί το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας αφού είχε βάλει αλλεπάλληλες προθεσμίες κατάληξης του διαλόγου ανάμεσα στους εφοπλιστές και την ΠΝΟ (τους ναυτικούς) όσον αφορά το θέμα του ωραρίου εργασίας των ναυτικών, αποφάσισε ότι το ωράριο εργασίας θα είναι 8 ώρες συν δύο ώρες υπερωρία συν μία σε έκτακτες περιπτώσεις, σύνολο 11. Την ώρα που οι εφοπλιστές είχαν φτάσει να ζητούν 12 ώρες, δηλαδή μια ώρα λιγότερη και η ΠΝΟ ζητούσε 6 ώρες εργασίας συν 3 ώρες υπερωρίες. Πήγε κάπου στη μέση και είναι η χρυσή τομή, η οποία είναι μία ώρα λιγότερη από αυτό που είχαν φτάσει να ζητάνε οι εφοπλιστές. Άρα λοιπόν η αναστάτωση γίνεται για την μία ώρα».
Όπως είπε, είναι απάνθρωπο για ναυτικούς να δουλεύουν 17 και 18 ώρες στα ταχύπλοα, γιατί «τα ταχύπλοα δεν είναι συμβατικά πλοία που μπορείς να έχεις την καμπίνα σου και να ξεκουραστείς ως ναυτικός και να κάνεις και βάρδιες πάνω στο πλοίο, αλλά είναι πλοία που τρέχουν συνέχεια, με κραδασμούς και αυτά λειτουργούν εις βάρος της υγείας και της ασφάλειας».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024