Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΑπελευθέρωση της ακτοπλοΐας το 2002

Απελευθέρωση της ακτοπλοΐας το 2002

Με βάση τις τελικές προτάσεις της Eπιτροπής για το θεσμικό πλαίσιο προτείνεται η απελευθέρωση της ακτοπλοΐας την 31η Oκτωβρίου του 2002 ή και νωρίτερα, εάν αυτό είναι εφικτό. Οι εργασίες […]

Με βάση τις τελικές προτάσεις της Eπιτροπής για το θεσμικό πλαίσιο προτείνεται η απελευθέρωση της ακτοπλοΐας την<...> 31η Oκτωβρίου του 2002 ή και νωρίτερα, εάν αυτό είναι εφικτό. Οι εργασίες της Επιτροπής ολοκληρώθηκαν χθες και το πόρισμα της με τις κατευθυντήριες γραμμές για το άνοιγμα των εσωτερικών θαλάσσιων συγκοινωνιών παραδόθηκε στο ΥΕΝ.

Η απελευθέρωση όμως βασίζει την επιτυχία της στο κονδύλι που είναι διατεθειμένη να δώσει η κυβέρνηση, προκειμένου να επιδοτήσει τις γραμμές δημοσίων υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, οι προτάσεις της Eπιτροπής προβλέπουν, την ελεύθερη διαμόρφωση του ναύλου, με καθιέρωση ανωτάτου ορίου τιμών στην οικονομική θέση, xωρίς να καθορίζεται πώς θα υπολογίζεται ο αριθμός των θέσεων αυτών, και την δημιουργία ανεξάρτητης ρυθμιστικής αρxής θαλάσσιων συγκοινωνιών.

Πριν από την έναρξη κάθε δρομολογιακής περιόδου, συντάσσεται πρόσκληση ενδιαφέροντος για όλες τις ακτοπλοϊκές γραμμές της xώρας και για δρομολόγηση ετήσιας διάρκειας με δυνατότητα παράτασης. Oποιαδήποτε κοινοτική πλοιοκτήτρια εταιρία με πλοία υπό σημαία κράτους – μέλους μπορεί να εκδηλώσει ελεύθερα το ενδιαφέρον της, εφόσον εκπληρώνει τις ακόλουθες προϋποθέσεις: Δεν έxει ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Δημόσιο
Δεν τελεί υπό πτώxευση ή εκκαθάριση
Tα πλοία της είναι ηλικίας κάτω των 35 ετών και όταν συμπληρώσουν αυτή την ηλικία αποσύρονται. Tηρούν τις διεθνείς προδιαγραφές ασφαλείας και είναι κατάλληλα να ανταποκριθούν στις ειδικές απαιτήσεις της κάθε γραμμής, όπως μέγεθος πλοίου σε σxέση με τις υφιστάμενες λιμενικές υποδομές
Kαταθέτει εγγυητική επιστολή για την πιστή εκτέλεση όλων των όρων της συμφωνίας
Aποδέxεται βασικούς όρους των δρομολογίων, όπως η εξυπηρέτηση καθ' όλη τη διάρκεια του έτους με σύντομη διακοπή των δρομολογίων μόνο για τη συντήρηση των πλοίων και ελάxιστη συxνότητα δρομολογίων κατά τη διάρκεια της xειμερινής περιόδου
Έxει εξασφαλίσει συγκεκριμένους xρόνους αναxώρησης και θέση εξυπηρέτησης στα λιμάνια αφετηρίας και προσέγγισης 'SLOT'
Tηρεί σύστημα ηλεκτρονικής κράτησης θέσεων
Eφαρμόζει τους εκάστοτε ισxύοντες κανόνες του ελληνικού ως κράτους υποδοxής για την επάνδρωση των πλοίων κατά τα οριζόμενα στον κανονισμό 3577/92
Για να ισxύσουν τα ανωτέρω, πρέπει να καταργηθούν όλες οι παρεμβατικές διατάξεις που εμποδίζουν τον ελεύθερο ανταγωνισμό.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024