Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΑκτοπλοΐαΣτην πλάτη των επιβατών χορεύουν ΥΕΝ και ακτοπλοϊκές

Στην πλάτη των επιβατών χορεύουν ΥΕΝ και ακτοπλοϊκές

Ήδη άρχισαν να γίνονται ορατές οι συνέπειες της ασυνεννοησίας μεταξύ του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και των ακτοπλοϊκών εταιριών. Η κόντρα που έχει δημιουργηθεί από την ξαφνική απόφαση του ΥΕΝ εν […]

Ήδη άρχισαν να γίνονται ορατές οι συνέπειες της ασυνεννοησίας μεταξύ του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και των ακτοπλοϊκών εταιριών<...>. Η κόντρα που έχει δημιουργηθεί από την ξαφνική απόφαση του ΥΕΝ εν μέσω τουριστικής περιόδου για διπλά πληρώματα στα ταχύπλοα σκάφη νέας τεχνολογίας, είχε ως συνέπεια τη μείωση των δρομολογίων κατά 30% από την περασμένη Παρασκευή 30 Ιουνίου.
Αποτέλεσμα είναι πάνω από 5.000 επιβάτες στις γραμμές των Κυκλάδων και του Αργοσαρωνικού να αναγκαστούν να αλλάξουν τα σχέδια τους και να ταλαιπωρηθούν, αν και είχαν ήδη κάνει την κράτηση τους στα ταχύπλοα σκάφη.
Το ΥΕΝ επικαλείται λόγους ασφάλειας των επιβατών στα ταχύπλοα σκάφη, όπου λόγω των υψηλών ταχυτήτων υπάρχει ανάγκη για συνεχή επαγρύπνηση των πληρωμάτων τα οποία για να είναι σε θέση να είναι ξεκούραστοι και να αντιδρούν σωστά πρέπει να μην δουλεύουν πάνω από 11 ώρες.
Από τη μεριά της, η εταιρία Minoan<.> Flying Dolphins, που πλήττεται περισσότερο από το μέτρο αυτό, επικαλείται την αντικειμενική αδυναμία εξεύρεσης επιπλέον πληρωμάτων, εξοικειωμένων με τις αυξημένες απαιτήσεις γνώσεων και εμπειρίας που χρειάζονται για την επάνδρωση των ταχυπλόων νέας τεχνολογίας, λίγο πριν την έναρξη της φετινής τουριστικής περιόδου. Σύμφωνα, με ανακοίνωση της MFD που μοιράζει από τις 30 Ιουνίου στους επιβάτες των σκαφών της, η εταιρία από την πρώτη στιγμή που δρομολόγησε το 1997 ταχύπλοο τύπου Highspeed, έχει καθιερώσει διπλά πληρώματα για τις ειδικότητες ναυτικών οι οποίες είναι απαραίτητες για την ασφαλή μεταφορά των επιβατών.
Εν τω μεταξύ, πέραν όλων των άλλων, τα δρομολόγια του μήνα Ιουλίου ανακοινώθηκαν από το ΥΕΝ μόλις μία εβδομάδα πριν, ενώ αν κάποιος θα ήθελε από τώρα να προγραμματίσει το ταξίδι του για τον μήνα Αύγουστο είναι αδύνατο μιας και δεν υπάρχει περίπτωση να ξέρει τα δρομολόγια των πλοίων που τον ενδιαφέρουν. Αντίστοιχα, ούτε και οι ναυτιλιακοί πράκτορες μπορούν να πουλήσουν εισιτήρια στους πελάτες τους, παρά μόνον για τον τρέχοντα μήνα.
Εμείς, μετά από όλα αυτά, εύλογα αναρωτιόμαστε γιατί το ΥΕΝ αφού ήξερε εδώ και κάποια χρόνια την πρόθεση ορισμένων εταιριών να δρομολογήσουν ταχύπλοα στην ακτοπλοΐα δεν είχε νοιαστεί νωρίτερα για την ασφάλεια των επιβατών ώστε εγκαίρως να ορίσει τους ‘κανόνες του παιχνιδιού’, αντί να το πράξει στην καρδιά της τουριστικής περιόδου;
Από την άλλη, η κατ’ εξοχήν θιγόμενη εταιρία MFD αφού από το 1997 είχε καθιερώσει διπλά πληρώματα και έβλεπε την έλλειψη ειδικευμένων ναυτικών, γιατί δεν φρόντιζε να εκπαιδεύσει εγκαίρως νέα πληρώματα παράλληλα με την επένδυση που έκανε για τα νέα ταχύπλοα που ετοίμαζε;

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024