Τελευταία νέα
HomeΘαλάσσιες ΜεταφορέςH Royal Caribbean Cruises παρέχει ανθρωπιστική βοήθεια στις Φιλιππίνες μετά τον τυφώνα
Κρουαζιέρα

H Royal Caribbean Cruises παρέχει ανθρωπιστική βοήθεια στις Φιλιππίνες μετά τον τυφώνα

Οι Φιλιππινέζοι είναι η υπηκοότητα που εκπροσωπείται περισσότερο στις έξι γραμμές κρουαζιέρας που συνθέτουν την εταιρεία Royal Caribbean Cruises Ltd, η οποία απασχολεί 60.000 μέλη στα πληρώματά της σε 41 πλοία σε όλο τον κόσμο.

Η Royal Caribbean Cruises Ltd (RCL) λαμβάνει μέρος στις προσπάθειες ανθρωπιστικής βοήθειας για την αντιμετώπιση των καταστροφικών ζημιών που προκλήθηκαν από τον τυφώνα Haiyan στις Φιλιππίνες, ανακοίνωσε η εταιρεία.

“Οι σκέψεις μας είναι με όλους όσους επλήγησαν από τον τυφώνα”, δήλωσε ο κ. Richard D. Fain, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Royal Caribbean Cruises Ε.Π.Ε. “Περισσότεροι από 12.800 υπάλληλοί μας είναι από τις Φιλιππίνες. Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε τις οικογένειες τους να ανακουφιστούν από αυτή τη φοβερή τραγωδία”.

Οι Φιλιππινέζοι είναι η υπηκοότητα που εκπροσωπείται περισσότερο στις έξι γραμμές κρουαζιέρας που συνθέτουν την εταιρεία Royal Caribbean Cruises Ltd, η οποία απασχολεί 60.000 μέλη στα πληρώματά της σε 41 πλοία σε όλο τον κόσμο.

Αμέσως μετά το πέρασμα του τυφώνα, η Royal Caribbean έλαβε μέτρα για να βοηθήσει τα μέλη του πληρώματος στην προσπάθειά τους να επικοινωνήσουν με τους συγγενείς τους. Στελέχη της εταιρείας σε μια ειδική συνεδρίαση, που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα το πρωί με περισσότερα από 200 μέλη πληρωμάτων από τις Φιλιππίνες, στο πλοίο “Vision of the Seas” που ήταν αγκυροβολημένο κοντά στην έδρα της εταιρείας στο Μαϊάμι, για να τους ενημερώσει ότι θα κάνουν ακόμα περισσότερα, συμπεριλαμβανομένου και της αντιστοίχισης των εισφορών από τους εργαζόμενους δολάριο-δολάριο. Εισφορές μπορούν να γίνουν επίσης online στο worldvision.org/royalcaribbean.

Η εταιρεία δήλωσε ότι η προσπάθεια της να βοηθήσει το λαό των Φιλιππίνων θα ανέλθει στο ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων.

Η Royal Caribbean cruises, θα συνεργαστεί με την τοπική αντιπροσωπεία επάνδρωσης πληρωμάτων των Φιλιππίνων, Philippine Transmarine Carriers, Inc (PTC) για την εκτίμηση των επιπτώσεων του τυφώνα στα μέλη των πληρωμάτων και των οικογενειών τους. Οι δυο εταιρείες έχουν αναπτύξει μια ομάδα έκτακτης ανάγκης για τις περιοχές που επλήγησαν περισσότερο στις Φιλιππίνες, και θα δημιουργήσουν ακόμη ένα κεντρικό σημείο επικοινωνίας όπου οι εργαζόμενοι σήμερα στη Royal Caribbean International, Celebrity Cruises, Pullmantur, Azamara Club Cruises, CDF Croisières de France, και TUI Cruises, θα μπορούν να ζητήσουν βοήθεια για να επικοινωνήσουν με μέλη των οικογενειών τους, και όπου οι εργαζόμενοι σήμερα που δεν εργάζονται επί του παρόντος σε πλοία μπορούν να κάνουν check-in.

Η Royal Caribbean θα συνεργαστεί και με τη World Vision για την παροχή ευρύτερης βοήθειας στα θύματα του τυφώνα. Η World Vision, η οποία λειτουργεί στις Φιλιππίνες από το 1954, έχει αναπτύξει ομάδες αντιμετώπισης έκτακτης ανάγκης σε ολόκληρη τη χώρα για την παροχή τροφίμων, την υγιεινή, το καταφύγιο και είδη ρουχισμού και αξιολογεί τα μέσα και τις μακροπρόθεσμες ανάγκες.

Επίσης, στο Port Everglades της Φλόριντα με βάση τον Οίκο των Ναυτικών προσφέρει καταφύγιο, πόρους και το σεβασμό της προς τη ναυτική κοινότητα, μέσω πολυθρησκευτικών υπηρεσιών. Θα πραγματοποιήσει θρησκευτικές τελετές εν πλω σε αρκετά από τα πλοία της Royal Caribbean αλλά και στο λιμάνι στον οίκο των ναυτικών, έτσι ώστε τα μέλη των πληρωμάτων να έχουν ένα χώρο να συγκεντρωθούν. Η Royal Caribbean είναι σε επαφή και με άλλες παρόμοιες οργανώσεις που εξυπηρετούν τα μέλη των πληρωμάτων και σε άλλα λιμάνια σε όλο τον κόσμο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/07/2024
22/07/2024
19/07/2024
18/07/2024
17/07/2024
16/07/2024