Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΚρουαζιέρεςΝέα κόντρα μεταξύ ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ και Louis για το CRΥSΤΑL
Αιτία οι συνθήκες εργασίας

Νέα κόντρα μεταξύ ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ και Louis για το CRΥSΤΑL

Νέα κόντρα έχει ξεσπάσει στο χώρο της ναυτιλίας και ειδικότερα της κρουαζιέρας, έπειτα από την καταγγελία των σωματείων ΠΕΜΕΝ (Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού) και ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ (Πανελλήνια Ενωση Κατωτέρων Πληρωμάτων […]

Νέα κόντρα έχει ξεσπάσει στο χώρο της ναυτιλίας και ειδικότερα της κρουαζιέρας, έπειτα από την καταγγελία των σωματείων ΠΕΜΕΝ (Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού) και ΣΤΕΦΕΝΣΟΝ (Πανελλήνια Ενωση Κατωτέρων Πληρωμάτων Μηχανής) στη<...>Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, σχετικά με τις συνθήκες εργασίας στο πλοίο «CRΥSΤΑL», με σημαία Μπαχάμες, του ομίλου Louis Hellenic Cruises.

Τα δύο σωματεία καταγγέλλουν πως στο πλοίο «CRΥSΤΑL» απασχολούνται 416 ναυτεργάτες από 25 διαφορετικές εθνικότητες, οι οποίοι είναι χαμηλόμισθοι και ανασφάλιστοι, γεγονός που διαψεύδει κατηγορηματικά από την πλευρά της η πλοιοκτήτρια εταιρία, Louis, κάνοντας λόγο για ανακριβείς και ατεκμηρίωτους ισχυρισμούς για μη ασφάλιση ή παροχή χαμηλών απολαβών σε οποιαδήποτε μέλη του ανθρώπινου δυναμικού της ή των πληρωμάτων που απασχολούνται στα πλοία της”. Τα σωματεία ζητούν την άμεση ασφάλιση του πλοίου στο ΝΑΤ, αλλά και τη διενέργεια ελέγχων, από το ΥΕΝ, για να εξακριβωθεί η αξιοπλοΐα του. “Το πλοίο έχει συμφωνηθεί να είναι συμβεβλημένο με το Ν.Α.Τ.” απαντάει η Louis.

Όσον αφορά δε στο θέμα της σημαίας του πλοίου «CRΥSΤΑL», η Louis τονίζει ότι θα υψώσει την ελληνική σημαία σε σύντομο χρονικό διάστημα, ενώ, όπως τονίζει σε ανακοίνωση της, έχει λάβει έγκριση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας να διενεργεί κρουαζιέρες με το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο, που προσωρινά φέρει σημαία Μπαχάμες, μέχρι την ολοκλήρωση των διαδικασιών εγγραφής του πλοίου στο ελληνικό νηολόγιο. “Η εν λόγω διευθέτηση έγινε με την έγκριση των αρμοδίων αρχών και σε πλήρη συνεννόηση με τη μεγάλη πλειοψηφία των ναυτεργατικών σωματείων” αναφέρει σχετικά.

Μάλιστα, όπως επισημαίνει σε ανακοίνωση της η πλοιοκτήτρια εταιρία “ενώ οι εργασίες ετοιμασίας του πλοίου θα μπορούσαν να είχαν διεκπεραιωθεί στο εξωτερικό πριν την έλευση του Cristal στην Ελλάδα, o όμιλος Louis επέλεξε να στηρίξει για ακόμα μια φορά τις ναυπηγοεπισκευαστικές μονάδες της Ελλάδας, γεγονός που πράττει πιστά για χρόνια τώρα και δαπανώντας πέραν των 30.000.000 ευρώ ετησίως. Θα πρέπει επίσης να υπογραμμιστεί ότι η Louis Hellenic Cruises είναι η μόνη εταιρία του κλάδου που ύψωσε την ελληνική σημαία στα πλοία της με το Cristal να είναι το έκτο πλοίο του στόλου που εγγράφεται στο ελληνικό νηολόγιο. Όλες οι πιο πάνω ενέργειες αποτελούν την έμπρακτη απάντηση του Ομίλου στις όποιες αβάσιμες κατηγορίες, οι οποίες προξενούν απορία ως προς τον σκοπό τον οποίο εξυπηρετούν”.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
17/05/2024
16/05/2024
15/05/2024
14/05/2024
13/05/2024
10/05/2024