Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΚρουαζιέρεςΟ όμιλος Carnival πουλά άλλα τρία πλοία του
Κρουαζιέρα

Ο όμιλος Carnival πουλά άλλα τρία πλοία του

Ο όμιλος Carnival Corp. θα πουλήσει άλλα τρία πλοία καθώς αντιμετωπίζει δυσκολίες στην Αυστραλία και την Ασία, αλλά και λόγω του πολέμου στην Ουκρανία.

Ο όμιλος Carnival Corp. επέλεξε να πουλήσει δύο από τα μικρότερα, λιγότερο αποδοτικά πλοία της, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου κ. Josh Weinstein κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του τέταρτου οικονομικού τριμήνου. Τα πλοία που θα πωληθούν είναι τα Costa Magica και Costa Fortuna.

Επίσης, όπως δήλωσε, Θα πουληθεί και ένα τρίτο πλοίο το AIDAvita που παροπλίστηκε το καλοκαίρι του 2022.

Ο Scott Knutson, αντιπρόεδρος πωλήσεων και εμπορικού μάρκετινγκ στην Costa, είπε ότι η κίνηση της εταιρίας να πουλήσει αυτά τα πλοία της, την φέρνει πιο κοντά στη χωρητικότητα που είχε πριν από την πανδημία. Μετά την πανδημία, πρόσθεσε το Costa Smeralda το 2021 και το Costa Toscana το 2020, αλλά παρέδωσε το Venezia και το Firenze στην Carnival το 2022.

«Επομένως, ενώ φαίνεται να είναι μια μείωση του μεγέθους, είναι πραγματικά μια «σωστή αλλαγή μεγέθους» πίσω στο επίπεδο του στόλου του 2019», πρόσθεσε.

«Σε αυτό το σημείο, η επαναλειτουργία της Αυστραλίας την φέρνει στο σημείο που ήταν η Βόρεια Αμερική πριν από ένα χρόνο και η Ιαπωνία σχεδόν δύο χρόνια πριν», δήλωσε ο Weinstein, και  τόνισε ότι αναμένει οι επιπτώσεις αυτών των περιοχών να επηρεάσουν τον αριθμό των επιβατών μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2023. Εν τω μεταξύ, η Κίνα δεν έχει ακόμη ανοίξει ξανά για κρουαζιέρες.

Και το καίριο ερώτημα λοιπόν είναι “Πότε θα επιστρέψει η κρουαζιέρα στην Κίνα;”

Σε αυτή την ερώτηση, ο κ. Weinstein είπε ότι παρακολουθεί την Κίνα, αλλά θα προτιμούσε να βελτιστοποιήσει τη ζήτηση και τα έσοδα του ομίλου σε αγορές όπου οι κρουαζιέρες πάνε καλά.

Εάν και όταν η Κίνα ανοίξει ξανά, και ανοίξει όχι μόνο στην εγχώρια κρουαζιέρα, αλλά πραγματικά ανοίξει, σίγουρα θα το εξετάσουμε, αλλά δεν βασιζόμαστε σε αυτό. Δεν το υπολογίζουμε“, είπε.

Ο CFO της Carnival Corp. David Bernstein είπε ότι ο όμιλος έχει ήδη υπογράψει σύμβαση για την πώληση των δύο πλοίων και ετοιμάζεται και η σύμβαση για την πώληση του τρίτου.

Ο πόλεμος της Ουκρανίας έπληξε την Costa και την Princess

Η αστάθεια στην περιοχή γύρω από την Ουκρανία οδήγησε σε αβεβαιότητα και περισσότερες κρατήσεις της τελευταίας στιμγής, συγκεκριμένα για την Costa και την Aida, είπε ο κ. Weinstein, οδηγώντας τις γραμμές στο homeport πιο κοντά στο μέρος όπου ζουν οι επιβάτες και σε πιο σύντομα ταξίδια.

Αυτά τα γεγονότα έχουν επηρεάσει την πλήρη ανάκαμψη των εμπορικών σημάτων που βασίζονται σε διεθνείς επιβάτες, συμπεριλαμβανομένης της Princess Cruises. Το 2019, περίπου το 1/3 των επιβατών της Carnival Corp. ήταν από χώρες εκτός Βόρειας Αμερικής, όπως από την Αυστραλία, την Ασία και τη Βαλτική και ανερχόντουσαν σε περίπου 2 εκατ. άτομα. Αυτό αντιπροσωπεύει περίπου το 40% των επιβατών της Costa και το 25% των επιβατών της Princess.

Απώλειες το τέταρτο τρίμηνο και περισσότερο χρέος, αλλά αυξανόμενες κρατήσεις

Ο όμιλος Carnival Corp. είχε ένα δύσκολο 2022. Αν και οι κρατήσεις βελτιώθηκαν από τότε που οι κανονισμοί για τον COVID-19 υποχώρησαν στα τέλη του καλοκαιριού και αρκετές εταιρίες του ομίλου έσπασαν τα ρεκόρ κρατήσεων στη Black Friday και στην Cyber Monday, ο όμιλος ανέφερε προσαρμοσμένη καθαρή ζημία 1,1 δισ. δολ. στο δημοσιονομικό της τρίμηνο, δηλαδή το τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου.

Ο όμιλος αναμένει ότι θα επιστρέψει στο 50% των κερδών του 2019 μέχρι τα μέσα του 2023 και θα ανταγωνιστεί τα κέρδη του 2019 μέχρι το τέλος του επόμενου έτους.

Ο όμιλος Carnival Corp. έχει 32 δισ. δολ. σε μακροπρόθεσμο χρέος, από 28,5 δισ. δολάρια που είχε πριν από ένα χρόνο.

Η πληρότητα το δ’ τρίμηνο ήταν 19 ποσοστιαίες μονάδες κάτω από τα επίπεδα του 2019. Αυτό βελτιώθηκε σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο, όταν η πληρότητα ήταν 29 μονάδες κάτω από τα επίπεδα του 2019. Ο όμιλος Carnival Corp. αναμένει ότι η συνολική χωρητικότητα θα αυξηθεί κατά 3% πάνω από τα επίπεδα του 2019 το επόμενο έτος.

Ο όμιλος όμως δηλώνει ότι ο όγκος των κρατήσεων το 4ο τρίμηνο πλησίασε το επίπεδο του 2019. Η καμπύλη κρατήσεων έχει επιμηκυνθεί σε όλες τις εταιρείες του ομίλου και τα έσοδα από τα πλοία συνεχίζουν να ανεβαίνουν, είπε ο Weinstein.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024